نظرات کتاب آدولف ه
کتاب صوتی آدولف ه اثر اریک ایمانوئل اشمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی آدولف ه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۵ رأی
۴٫۵
(۳۵)

نظرات کاربران

مهوین
یکی از بی نظیرترین کتاب هایی که تا حالا خوندم. خوندنش رو بیشتر از همه به کسایی پیشنهاد میکنم که هیتلر رو آدم بده ی دنیا می دونن! اولین بار دبیرستانی بودم که یه پی دی اف بی کیفیت از این کتاب رو دانلود کردم و خوندم! از اون موقع دنبال نسخه ی الکترونیکیش بودم که امروز توی هفته ی کتاب خوانی خیلی اتفاقی نسخه ی صوتیش رو دیدم و با هفتاد درصد تخفیف خریدمش!
MTA
من نسخه الکترونیکی این کتاب رو خوندم، اما چون اون کتاب چندان مورد توجه قرار نگرفته بود تصمیم گرفتم نظرم رو در اینجا بیان کنم تا بقیه متوجه بشن با چه کتابی روبرو هستن! اریک امانوئل اشمیت از نویسندگان محبوب منه و هر کدوم از آثارش به خودی خود می‌تونن یک شاهکار باشن. آدولف ه که با نام سهم دیگری هم منتشر شده یکی از جذاب‌ترین رمان‌هاییه که هرکسی می‌تونه توی زندگیش بخونه، تبدیل کردن زندگی یک شخص(و اونم یکی از بزرگترین دیکتاتورهای تاریخ!) به رمان. و این ایده جذاب‌تر و شجاعانه تر هم میشه وقتی بفهمید امانوئل اشمیت با تکیه بر تخیل و قلم قدرتمندش یک روایت خیالی دیگه از زندگی هیتلر هم به وجود آورده. چی می‌شد اگه هیتلر در دانشگاه قبول می‌شد؟ چی ‌می‌شد اگه هیتلر مسبب جنگ جهانی نبود؟ این روایت در کنار داستان زندگی هیتلر و سیر تحولش از یک بی‌خانمان به رهبر حزب ناسیونال سوسیالیست آلمان و بنیان گذاشتن رایش سوم اونقدر جذابه که حتی بی‌علاقه ترین مردم به داستان‌ها و اطلاعات جنگ جهانی رو هم به جمع آوری اطلاعاتی در این زمینه مشتاق می‌کنه. بروز احساسات و عواطف و توجه به جزییات چنان خوبه که هر انسانی رو به رمان خوندن علاقه مند می‌کنه(و حتی می‌تونه برای نویسنده‌ای تازه کار و یا حتی حرفه‌ای مفید باشه!) شخصیت هیتلر بسیار خوب توصیف شده و حتی با اینکه در خیلی از جاها نویسنده بیشتر با تخیل خودش جلو رفته تا حقیقت، بازهم میشه این کتاب رو یک رمان تاریخی درجه یک حساب کرد. شاید تنها ایرادی که میشه به داستان گرفت توجه بیشتر به تخیلاته تا حقیقت و کمی هم رعایت نکردن عدالت در توصیف حقایق ، با این حال نباید فراموش کنیم که این یک رمانه نه یک کتاب تاریخی! و بعد، سعی بر بی‌طرف بودن نویسنده‌ای که خودش یک رگه فرانسوی داره و قاعدتاً می‌بایست از هیتلر متنفر باشه کم نظیره!
M.T
forta
بسیار عالی ، با نظرتون موافقم . به شخصه قلم اشمیت رو خاص ، خلاق و قدرتمند قلمداد میکنم
خانم کتابخوار
گاهی تو زندگی می گیم اگر فلان اتفاق می افتاد مسیر زندگیم تغییر می کرد اما این فکر در حد یه رویا باقی می مونه. چون لازمه ی محقق شدنش اینه که دوبار زندگی کنیم و زندگی هامونو با هم مقایسه کنیم که غیر ممکنه. اما اریک امانوئل اشمیت در این کتاب به این رویا جامه ی عمل پوشونده. . . . ❗️❗️ اگه دوست ندارین داستان براتون لو بره ادامه نظرمو‌ نخونین❗️❗️ . . . . داستان از اونجایی شروع می شه که هیتلر در ازمون ورودی مدرسه ی نقاشی رد می شه. دو بار حق شرکت داشته و این بار دومش بوده از اونجایی که خودش رو با استعداد می دونسته قبول این شکست براش خیلی سخت بوده. نویسنده داستان هیتلر واقعی و هیتلر خیالی که در ازمون قبول شده رو به صورت موازی روایت می کنه. تقریبا تا اواسط کتاب بسیار جذابه اما بعدش ریتمش کند می شه و وقتی کتاب تموم شد چند صفحه هم از نویسنده بود در مورد هیتلر، که باعث شد از خوندن کتاب راضی باشم.من با عنوان سهم دیگری خوندمش با ترجمه ی سیامند زندی.
عاطفه
موضوع و داستانش جدیده ، ارزش خوندن داره..من کتابای این نویسنده رو خیلی میپسندم👌صدا هم خیلی مناسبه
novelist
یکی از جذاب ترین رمان هایی که خوندم این داستان انقدر جذاب بود که من فایل پی دی افش رو تو یه گوشی کوچیک خوندم و کلی لذت بردم، فایل صوتی که حتما باید جذابیت خاصی داشته باشه
fafafe
البته خوندن کتاب نبرد من از خود هیتلر هم خالی از لطف نیست
مریما
کتاب بسیار جالب و آموزنده ای بود. واقعا حیف که آدم قبل از مرگش همچنین اثری نخونده
نگین
چه کیفیتی 😍عالی خونده و تولید شده✌
Enigma
یک غم عمیق توی تک تک کلمات داستان شناوره و بدترین خاطرات زندگیو به یاد آدم می‌اندازه
Rasa
کتاب جالبیه، احسنت به نویسنده اش
badri
گوینده آندره برتون رو اشتباه تلفظ میکنه. ولی در مجموع کتاب جذاب و خوبیه. جزو رمان‌های تاریخی سیاسی میتونه دسته بندی بشه.

زمان

۱۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد