نظرات کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد
کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

نظرات کاربران

وحید
کل کتاب در چند جمله قابل خلاصه است: اهداف و ارزش ها را و اینکه چرا میخواهید به آنها برسید را بنویسید تا جهان بفهمد که جدی هستید. دعا و صحبت مستقیم با خداوند در مورد همین‌ها داشته باشید. دلبستگی‌ها را کنار بگذارید و اهداف را با تمام وجود تعقیب کنید و پس از موفقیت و برای تمام نعمت‌ها شاکر باشید :)
نازنین اقاجری
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر دکتر کلاوسر یه شاهکار هست. خصوصا متن و. ترجمه عالی که داره و گویندگی خانم سحر بیرانوند که جذابییت را صد چندان میکنه، اثر بسیار عالی بر ذهن شنونده داره و باعث میشه افکارمون رو. منسجم تر کنیم و دقیقا بفهمیم از کجا شروع کنیم و چکار باید کنیم تا اتفاقت خیلی بهتری رو. تو زندگیمون شاهد باشیم. خوش بحال نسل جدید که همجوره امکاناتی در دسترس دارن واقعا نسل خوشبختی هستید که با این علوم و. تکنولوژی پیشرفته میتونید خالق زندگی خودتون باشید فقط باید مطالعه کنید و. از هر راهی که شده ابتدا دانشتون رو در زمینه ای که میخواهید بالا ببرید. این کتاب خوراک مغزها هست خصوصا کسانی که نمیدونن از کجا شروع کنن و هجم زیادی سوال دارند. موفق باشید.
کاربر ۳۲۵۷۲۸۴
کتاب خیلی خوبی هست.خلاصه ای که تو نظرات دوستمون هست درسته ولی به نظرم همین یعنی انگیزه و انرژی و این دو لازمه ی زندگیه. این کتاب بهمون میگه وقتی یکی تونسته با نوشتن اهدافش رو کاغذ و چگونگی رسیدنش به اهداف به اهدافش رسیده پس چرا ما نتونیم؟ من این کتاب رو توی یه کانال توی پیام رسان سروش به صورت صوتی بود گوش دادم عالیه.تا پارت ۸ که در مورد داستان ران بود گوش دادم.متاسفانه به پارت ۹ که رسیدم دانلود نشد،فقط سه پارت دیگه مونده بود کتاب رو به طورکامل گوش کنم. ای کاش همچین کتاب‌های انگیزشی رایگان میشد.
جواد
سه قسمت
سارا پرستویی
کتاب خیلی خوبی بود . تمرین های کتاب کاربردی بود برای رسیدن به اهداف و خواسته ها
کاربر ۶۵۶۵۱۲۷
این کتاب عالی بایدبخونی وعمل کنی تااتفاق بیوفته
omidrashedzadeh
عالی و توصیه میکنم به شما که حتما باید مطالعه کنید

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد