نظرات درباره کتاب صوتی مهمانسرای دو دنیا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
۴٫۶
(۱۷)
Faradjollahi
از تک تک کارهای اریک ایمانوئل اشمیت لذت می برم و شنیدن و خوندنش رو بهتون پیشنهاد میکنم. با سپاس از مترجم گرامی و با سپاس از گویندگان پرتلاش که کتابهای خواندنی رو شنیدنی می کنند. چون اولین کامنت رو در طاقچه میذارم، از گردانندگان عزیز طاقچه هم کمال تشکر رو دارم. توفیق رفیقتون 🌺🌹🌻💜🌻🌹🌺
علی دائمی
چقدر نمایشنامه‌های اریک امانوئل اشمیت خوبه! تا حالا هیچ نمایشنامه‌ای ازش نخوندم که باب میلم نباشه. در مهمانسرای دو دنیا پرسش‌های مهمی دربارهٔ معنای زندگی و چیستی مرگ مطرح میشه که خواننده رو وادار به تفکر میکنه. شخصیت‌ها پخته و باورپذیرن و احتمالا همهٔ ما در دنیای واقعی با آدم‌هایی مثل "رییس" یا "ماری" زیاد مواجه شدیم. گوینده‌ها هم در مجموع خوب بودن؛ هرچند صدای دو سه تا از گوینده‌ها شبیه به هم بود و باعث شد در دقایق ابتدایی کمی گیج بشم.
علی دائمی
مهمانسرای دو دنیا دربارهٔ یک مرد جوانه که تصادف میکنه و به حالت اغما میره؛ روحش رو به یه مهمانسرا میبرن و در اونجا با روح افراد دیگه‌ای که در اغما هستن و منتظرن تکلیفشون مشخص بشه، گفتگو میکنه و فرصتی پیدا میشه تا به معنای زندگی و مرگ فکر کنه.
Sarah
میشه بیشتر توضیح بدین راجع ب کتاب
novelist
پیام بده
ندا
اریک امانوئل اشمیت نویسنده محبوب من هستش.بسیاری از کارهاش را قبلا خوندم و الان دارم به صوتی‌شون هم گوش میدم. بعضی از آثارش از جمله همین نمایش‌نامه را میشه بارها و بارها خوند. نوشته‌هاش در عین سادگی بسیار عمیق و تاثیرگذار هستن.
ヽ( ´¬`)ノپری
چند سال سال پیش وقتی این کتاب رو خوندم واس خودم شروع کردم به نمایش نامه نویسی کارای اشمیتو که دیگه نخوندم نمایشنامه نویسیم گزاشتم کنار. کتابای اشمیت رو من که خیلی تاثیر میزاشت و این یکی از بهترین کاراشه و پیشنهاد میشه
maryam mafakheri
از " نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا " لذت بردم، گاهی لبخند زدم و خندیدم یا متاثر شدم اجرای صداپیشگان فوق العاده بود با تشکر از همه پدیدآورندگان این کتاب شنیداری خوب. متن زیر بنظرم قابل تعمق بود: هر کسی با داده های خاصی به دنیا میاد مثل توارث، خانواده، محیط اجتماعی که همیشه روش سنگینی می کن به دهی، کشوری، زبانی، زمانه ای تعلق داره همه اینها شما رو مشخص و از سایرین متمایز می کنه اما یک چیز و تنها یک چیز شما رو منحصر به فرد و تک می کن و اون آزادی تون، شما آزادید، آزاد، متوجهین آزادین که سلامتی تون رو داغون کنین آزادین که رگ دست تون رو بزنین، آزادین که از غم عشق هیچوقت فارغ نشین، آزادین که تو گذشته تون بپوسین آزادین که تصمیمات اشتباه بگیرین، آزادین که تو زندگی شکست بخورین یا مرگتون رو تعجیل کنید. حرف ام رو باور کنید کتاب تقدیری وجود نداره...چیزی رو که نمیشه محاسبه کرد آزادی شماست..
Melika Ghorbani
اولین اثری ست که از اشمیت می خونم و چه قدر به دلم نشست! ترجمه خوب و روان بود،ایده کلی داستان جالب بود. پایان داستان هم به عهده ی خود خواننده ست،تو تصمیم می گیری آسانسور بالا برود یا پایین! در آخر،عشق هرجا که باشی تورو پیدا می کنه...
سپیده برگ بیده
نمایشنامه بسیار روان و جذابیه و آدم رو به فکر فرو میبره. دومین نمایشنامه‌ایه که از اشمیت میخونم. روایت هم بسیار خوب و حرفه‌ای بود 👍🏻
mojgan1395
نمایشنامه جالبی بود. اولین کار از اریک امانول اشمیت بود که میشنیدم. خیلی خوب هم اجرا شده بود. تقابل بین مرگ و زندگی و آدم هایی که با کمی دقت میتوانی دور و اطرافت پیدا کنی.
کاربر ۵۰۹۸۵۶۱
این نمایشنامه بسیار بکر و زیبا است و با فضای سورئالی که دارد خواننده را جذب خود می‌سازد. من ک به عنوان یک هنر دوست عاشق این نمایشنامه هستم .
Fatemeh a.m.
نمایشنامه؟! دوست ندارم. نمایشنامه صوتی؟! تجربه جالب و جدیدی بود، شاید باعث شد با نمایشنامه خوانی دوست شم دیگه. اما درباره کتاب! بریده‌های جالبی داشت، مثلا اونوقت که ماری تفاوت رییس و نوکر رو می‌داد، فی الواقع خود کاراکتر رییس جنبه‌های چالش کشیدنی به داستان داده بود. بدون اون! اوضاع کتاب خیلی صرفا مذهبی طور و سریال ماه رمضونی بود.

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد