نظرات کتاب جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند
کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اثر دلیا اونز

دانلود و خرید کتاب صوتی جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند

نظرات کاربران

Elnaz Eftekhar
چند نکته: گویندگی عالی، موسیقی زیرمتن بسیار عالی، ترجمه روان، جذابیت داستان: خطرناک(مراقب باشید، از زمانی که داستان شروع میشه، قطع کردن آن غیرممکن است.) نه تنها با یک داستان جذاب مواجه هستید، بلکه در لایه های زیرین داستان مفاهیم روان شناختی کاملا ملموس است. هشدار: این داستان شما رو عمیقا به فکر فرو میبرد، شما را به یک بازنگری نسبت به خودتان و اطرافیانتان وا می دارد.
alefzed
تا اواسط من رمان رو می‌کشیدم اما از اواسط به بعد داستان منو دنبال خودش می‌کشید!بذارین دقیق تر بررسیش کنیم: داستان:توصیفیات خیلی اضافی و خسته کننده اما گاهی لازم.از قلم نویسنده و زاویه دیدش کاملا متوجه میشی که تازه کاره و هنوز خام.با تمام این اوصاف تونسته یک رمان واقعا جذاب خلق کنه.در یک کلام لطیف اما خشن... ترجمه:بسیار متوسط.شاید هم به خاطر قلم نویسنده‌س.نمی‌دونم گویندگی:صداگذاری فوق‌العاده ،صدای گوینده عالی اما گویندگی خیلی ابتدایی!کاش تجربه بیشتری در روایت داشتند درکل اگه قرار باشه بین پیشنهاد دادن یا ندادن این رمان مختار باشم حتما پیشنهاد میدم.از اون دست رمان هایی است که تا مدت ها از ذهن آدم پاک نمیشه اما کاش تجربه نویسنده بیشتر بود...
کاربر ۱۱۶۸۳۰۶
یک رمان ساده و روان. اگر کتابهای ساده رو دوست دارید که خیلی ذهنتون رو درگیر نکنه این کتاب خوبه و گویندگی اش هم خوبه. اما اگر به رمانهایی علاقه دارید که پیچیده و جذاب باشن این رمان ممکنه کسالت آور باشه.
mahoo
آهنگ زیر متن کمی آزاردهنده بود
m.m
موافقم👌
فاطی نَکماندو/:
عالی بود ...فقط آخرش متوجه نشدم شخصیت اصلی داستان مرتکب قتل شد یا شخص دیگه...اگه میدونید ممنون میشم بگید
کاربر ۵۰۹۵۷۹۵
دقیقا منم آخر داستان شک کردم که نکنه خودش قاتل بوده
کاربر ۳۸۶۰۱۷۵ محبوبه
من این کتاب رو خوندم، بسیار دوسش دارم، عاشق شخصیت ها هستم❣️
محمدرضا شاه حسینی
من این کتاب رو پی دی اف خوندم و بعنوان یک کتاب روان ودوست داشتنی، خوشم اومد. به اندازه ای کخ برای کتابخونه ام، رفتم و فیزیکی اون رو هم خریدم.
اسما
موسیقی که همراه با گویندگی پخش می‌شود خیلی بلند است و مانع درک خوب مطلب می‌شود و احساس ناخوشایندی را منتقل می‌کند. متن داستان بسیار تخیلی و غیرواقعی است و از چند دقیقه اول کتاب ارزو می‌کردم زودتر تمام شود.
Rosmari
سلام🌱 جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند رمانی متوسط با کشش مناسب است. توصیفاتی که از طبیعت و دنیای درون "کیا"، شخص اول داستان، انجام شده لطیف و زیبا بودند. به نظرم سیر رمان آرام ولی گیرا بود. می‌شود گفت خوب بود، عالی نه ولی خوب. نویسنده رمانی عاطفی-جنایی در پیرامونی بکر طبیعت خلق کرده و توصیفات خیلی جالبی در آن به کار برده است. جهت شنیدن برای گذر زمان بدک نبود. خلاصه :"کیا" دختری خردسال است که از طرف تمامی افراد خانواده طرد می‌شود و از آن به بعد با تبعات این رهاشدگی تا نوجوانی و بزرگسالی، در محیط بکر مردابی که کلبه وی در آن واقع شده است دست و پنجه نرم می کند. در این میان با افراد کمی ارتباط برقرار می کند و عشق را درک می‌کند. اهالی روستایی که کیا در آن سکونت دارد وی را به نام "دختر مرداب" می شناسند که از دیگران دوری می‌جوید. به تازگی قتلی در روستا اتفاق افتاده است. آیا دختر مرموز مرداب، ارتباطی با آن دارد؟ 🌱
کاربر ۵۰۹۵۷۹۵
اگر میخواهید یه رمانی گوش کنید که ذهنتون از روزمرگی ها کمی آزاد بشه خیلی خوبه... حتما حتما گوش کنید.

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد