نظرات درباره کتاب صوتی آیین دوست‌یابی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی آیین دوست‌یابی اثر دیل کارنگی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی آیین دوست‌یابی

۴٫۳
(۱۴۲)
کاربر ۲۰۱۳۴۴۵
کتاب بسیار خوبی هست. ولی یک چیزی هست که خیلی مهم است و آن دوست داشتن همه از صمیم قلب باشد نه اینکه به افراد به خاطر موقعیت یا منافعی که از آنها می رسد محبت کنیم. در غیر این صورت بالاخره افراد می فهمند که به خاطر یه چیز دیگری بهشون محبت می کنید و دیگر از آن لحضه به بعد برایتان ارزش قائل نخواهند شد و در انجام دادن کارتان یا حل مشکلاتتان بی تفاوت یا کم تفاوت خواهند بود
محمد خدائی
بری تکمیل نظر شما پیشنهاد میکنم بعد از این کتاب ،کتاب هفت عادت مردمان موثر مطالعه شود ک در مورد منش صحبت شده
کاربر ۵۰۷۹۳۵۹
اینکه نگرانش نباشیم و قرار نیست و این چیزا،حرفای دلی هست. شمادوستی داشتین که حاضربشه 50میلیون تومان بهت قرض بده درحالی که خودش ماهی 7 یا 8تومان درآمدداره؟ دوستی داشتی حاضربشه درخونتون 1ساعت انتظاربکشه تا بیای بیرون و بعدش توفراموشش کنی که پشت در منتظره،بعد روز بعد بگه من متتظرت بودم و سرزنشت نکنه به خاطر رفتارت؟ دوستی داشتی که هرموقع راهنمایی ازش بخوای،بدونی که حرفاش جوابایی که دنبالشی و ازاینکه باهاش مشورت میکنی در هرمواقعی،تاحالا پشیمون نشده باشی؟ من شخصا بین دوست و رفیق تفاوت میزارم.اون یه دقیقه و یه ساعتیا همراهم هستن وشاید دوست. اون 10سالیها که از اون دوران دبستان میشناسمشون تا حالا رفیقم هستن که با سردی و گرمی روزگار همدیگه رو آزمایش کردیم و تا اینجاش پای هم بودیم.اینا رفیق هستن وتو مسئولی که حقوقی رو دربرابرشون رعایت کنی و اونها هم همینطور. یه سریا فقط هم صحبت هستن که حقوق دیگه ای دارن. پیشنهاد میکنم رساله حقوق امام سجاد علیه السلام رو مطالعه کنید تا آگاهی بیشتری پیداکنید نسبت به افرادی که اطرافتون هستند.
نازی
زیبا بود
Poyan Samieian
بسیار عالی و کاربردی علاوه بر تقویت مهارت های ارتباطی طرقیه درست رفتار کردن و درست سخن گفتن با دیگران را به ما یاد میدهد فقط اگر در کتاب اشاره میکرد که اگر دیگران با شما درست رفتار نکردند چه باید کرد عالی تر هم میشد این کتاب ارزش چند بار گوش دادن رو دارد
کاربر ۵۰۷۹۳۵۹
من رساله حقوق امام سجاد علیه السلام ،دعاهای صحیفه سجادیه درباره دوستان و نزدیکان که درواقع نشون میده چطچری باید باشیم رو میگه، و نامه 31 نهج البلاغه که وصیت امام علی علیه السلام به فرزندش امام حسن مجتبی علیه السلام هست رو پیشنهاد میدم. مطالعه کردم،به کاربستم،نتایج خوبی گرفتم و قدیمی هم نمیشن.
سارا
به نظر شما برای زمان ماهم مفیده؟؟
erfan kaharkaboodi
کتاب خوبیه حتما سعی کنید بخونید چیزی فراتر از نام کتابن
محمد
بسیار عالی و با روایت زیبای آقای مهبد قناعت پیشه
morteza
واقعاً عالیه هر کسی که بخواد با مردم در ارتباط باشه باید یه سری اطلاعات داشته باشه که همش تو این کتاب گفته شده👌
Far
فوق الاده است.بعد از خوندن این کتاب ،دیدم به تمام انسانها عوض شده و همش همه به نظرم ،خوب مییاین.واقعا ارزش بارها خوندن داره.گویندگی هم عالی است.ممنونم
hgrz.vafamehr
یکی از مواردی که برای موفقیت بهش نیاز داریم اینه که تاثیر مثبتی روی انسان‌های دیگه داشته باشیم تا همیشه بخوان که با ما معاشرت داشته و کار بکنن. این کتاب از کتاب‌‌هایی هست که کوین ترودو تاکید زیادی به خوندنش داره و کسی که همچین کتابی رو معرفی کرده قطعا کتاب‌ها و دوره‌های خودش هم خوندنیه.
سارا
من یه سوال دارم..‌من سخنرانی کوین ترودو رو کامل گوش دادم به نظرتون حرفاش چقد درسته؟؟از این انگیزیشی های زرد نیس؟؟،
hossein razaviebrahimi
کتاب اموزنده در مورد روابط انسانی..ممنون از ترجمه و گویا کردن.
phoenix
چطور به بهانه های مختلف به جای دشمن از دیگران دوست بسازیم. چطور موثر انتقاد کنیم ؟ چطور دیگران را با حرفهایمان نرنجانیم؟ چطور وقتی یکنفر کاری را اشتباه انجام میدهد ، او را متوجه قصورش کنیم تا اثر بگذارد ؟ پاسخ این سوالات و بسیاری سوالهای دیگر همراه با یک عالم مثال
mahdimjo
کتاب بسیار خوبیه و برای همه مفیده حتی کسانی که صاحب کسب و کار هستند.
سیدامیدموسوی
خیلی دوست دارم این کتاب رو مطالعه کنم ولی توان خریدش رو ندارم
کاربر 4351682
صدای مهبد جان عاااالیه.ارامش بخش
کاربر ۶۲۳۸۹۹۷
به نظر من این کتاب عالی بود. افسوس میخورم که چرا سال های قبل نخونده بودمش و چقدر نیاز داشتم بهش. هر کس نخونه واقعا از دستش داده. نکات کاملا کاربردی و عملی داره که میتونه کمک های خیلی بزرگی در همه ی زمینه ها بهمون بکنه.
مهمان یکی دو روزه
لطفا بذارید در طاقچه بی‌نهایت
aminbakhshi00
صدای عالی و روان و مسلط و قابل فهم.
Ali Rattle
یکی از بهترین کتابهایی که برای بهتر کردن مهارت های ارتباطیتون میتونید بخونید. کیفیت کتاب صوتی بی نظیره از ترجمه بی عیب و نقصی و روان کتاب بگیر تا صداگذاری فوق العاده با صدای دلنشین آقای قناعت پیشه که لذت گوش دادن به کتاب رو دوچندان می‌کنه.
SE
صدای عالی و رعایت اصول استاندارد راوی‌گری مرسی
کاربر ۵۸۱۸۳۰۸
این کتاب عالی و بسیار موثره. مخصوصا با صدای آقای قناعت پیشه. مایلم هرکتابی که با صدای بسیار عالی ایشون روایت شده با کمال میل گوش بدم.
مجتبی طاهری
سلام یک کتاب با اصالت، کاربردی و موثر.
Damavandi
سلام.واقعا کتاب خوبیه و در اخر هر فصل اصلی رو که شما باید یاد بگیرید که صادقانه انجام بدید رو بیان میکنه. ترجمه و گوینده کتاب هم عالی بودند.

زمان

۱۰ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد