نظرات درباره کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ اثر باربارا دی‌آنجلیس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۹از ۳۶ رأی
۳٫۹
(۳۶)
نگاره
از نظر روانشناسی روابط واقعا عالیه، چشمامو باز کرد. توی زمانی که به شدت نیاز به همچین چیزی داشتم پیداش شد و از یه اشتباه مهلک دیگه منو نجات داد! کتاب در مورد اشتباهات ما در روابطه، اشتباهاتی مثل اینکه چطور زنگ خطرهایی در شروع یک رابطه وجود داره که ما یا نمیبینیمشون و یا بدتر اینکه ناخودآگاه نمیخوایم ببینیم. همینطور خیلی خوب نشون میده که چرا و چطور به دلیل الگوهایی که در کودکی از طرف خانواده و اجتماع در ما به وجود اومدن این اشتباهات رو در انتخاب افراد میکنیم و بالتبع شناخت اینها در خودمون و در دیگران دید درست تری به ما در روابط آینده و موجود میده.
H Hshmi
ببخشین غیر صوتی این کتاب رو ندارین؟
کاربر ۱۴۱۱۱۱۶
با ۲ تا ترجمه مختلف موجود هست در طاقچه
خانم کتابخوار
دارن با ترجمه ی آزاده سخایی منش
Stls
بسیار این کتاب رو توصیه میکنم خیلی کمک میکنه که بتونید اشتباهات خودتون و پارتنرتون رو در رابطه تشخیص بدید و مسائلی رو که حین آشنایی باید مدنظر داشت رو متوجه بشیم که بدونیم چه روابطی از ابتدا محکوم به فنا هستند.
آهو
کتاب خوبیه من کاغذی شو خوندم ولی اینجا یکم گرونه
pardis
این کتاب یکی از بهترین ومفید ترین و کامل ترین کتاب هایی که میتونین راجع به رابطه سالم، و شناخت رابطه نا سالم بخونین. اطلاعات فوق العاده مفید و کار بردی داره و احتمالا به 99 درصد سوالات توی ذهنتون جواب میده. چه متاهل باشین چه مجرد و چه نامزد خوندنش قطعا میتونه مفید باشه.
Pluviophile
محتوای کتاب برای کسایی که ازدواج کردن یا توی رابطه هستن، یا میخوان که در آینده یه رابطه مفید و سالم با پارتنر مناسب داشته باشن خیلی ضروریه بنظرم. خودم با پیشنهاد یکی از دوستانم که داشت مطالعه میکرد، خریدم کتاب رو‌ و خیلی ازش ممنونم که این‌ کتاب مفید رو بهم معرفی کرد. تقریبا ⅔ کتاب رو درمورد روابط و اتفاقاتی ک بده و نباید اتفاق بیوفته و معایب صحبت میکنه و باقی کتاب رو راجب مسائل و نکات مثبت و این داستانها میگه. کاملا دیدتون رو باز میکنه تا اگر روابط ناموفقی داشتین بتونین موفقیت امیزتر عمل کنید بویژه توی انتخاب پارنتر مناسبتون. خلاصه که من خیلی لازم و ضروری میدونمش برای همه. صدای گوینده و ترجمه و خوانش هم که عااالی، آها راستی توی کتاب، تست وجود داره برای تشخیص مواردی که بهشون‌ میپردازه، بنظرم خیلی کمک‌کنندست ((: امیدوارم با بهترین پارتنری ممکنی که براتون آفریده شده، توی رابطه باشید یا ازدواج کرده باشید و از این کتاب و محتواش فقط برای بهبود بخشیدن به رابطه‌تون استفاده کنید و موارد منفیش براتون آشنا نباشه 3
محدثه
عالیه این کتاب👌👌👌👌
Mathilda
یجورایی برای کتابا کامنت نذارید که انگار اسلحه گذاشتن روی سرتون.. دو خط توضیح بدید. نقدی نظر درست حسابی چیزی بگید خب. 😒
کاربر ۱۲۷۸۰۵۷
در مورد چیه دقیقا؟
ترنم
کتابیشو خوندم ،حتما قبل از ازدواج خونده شه
کاربر ۱۴۶۴۴۸۲
کتاب بسیار خوبی بود. گوینده و ترجمه خیلی خوب نبودند.
مسعود
کتاب عالیه😍 ترجمه عالیه😍 گویند عالیه😍 در کل محشره. حتماً قبل از نزدیک شدن به مقوله ازدواج، این کتاب رو گوش بدید. امیدوارم همه یه زندگی مشتری بی‌نظیر داشته باشید.😍
کاربر 7514720
واقعا کتاب کمک کننده و آگاه کننده ای هست. از خوندنش لذت بردم و لحن گوینده بسیار دلنشین بود.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
واقعیتش یادم نیست واقعا این کتابوخریدم؟؟یعنی پول دادم براش؟؟😂😂😂

زمان

۱۷ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۰۰۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد