نظرات درباره کتاب صوتی ترانه مرغ اسیر و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی ترانه مرغ اسیر اثر جازمین دارزنیک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ترانه مرغ اسیر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
جوادم
رمانی بلند و طولانی که من شانسی بخاطر اینکه بی نهایت طاقچه را خریدم و بسیاری از کتابهای خوب در بی نهایت نیستند آنرا گوش دادم . فصلهای ابتدایی بسیار کند و خسته کننده بود میانه داستان هم روندی کندتر داشت و من بخاطر اینکه زودتر تمام کنم رو سرعت 2x و حتی 3x گذاشتم و گوش کردم . اما بعد از ماجرا های ترور داستان جانی به خود گرفت و از سبک خسته کننده زندگی یک زن هوسباز و خودسر خارج شد و بیشتر به وقایع اطرافش و جامعه پرداخت این داستان را بخاطر این دوست داشتم که وقایع حدود صد سال پیش ایران و ادم های آن زمان که تماما الان مرده اند را برایم بازگو میکرد و کمی از این دنیای ماشینی و هوشمند و مجازی این روزگار دور شدم . فروغ را زنی خودخواه دیدم که با بی فکری هایش برای فرار از چارچوب های اطرافش به تمام اطرافیان و بیشتر به خودش ضربه زده بود . او پذیرفته بود که میخواهد یک معشوقه مخفی تنها باشد اما مادر فرزندی که خود زاییده بود نباشد اما در پایان عمرش آنقدر تغییر کرد که پذیرفت در کشورش کشته شود و برای مردمش بجنگند و بمیرد اما سکوت نکند و از کشورش فرار نکند برخلاف سلبریتی های امروز ما که فیگور براندازی میگیرند اما تا قبل فرار نقش امنیتی ها را در اینجا بازی میکنند و بعد از اینکه پولشان را تمام و کمال گرفتند و پولهایشان را منتقل کردند و در آنجا مستقر شدند فیگور چگوئرا را برای ما میگیرند . برایم جالبتر شد که این داستان را در روزهای سرد آخر بهمن که دقیقا مصادف بامرگ او بود گوش کردم و به گذشته او سفر کردم به گذشته او و خودم و میهنم
شکوفه
عالی.....
نغمه میلانی
رمانی بسیار زیبا از روزها و حال و احوال زندگی فروغ که البته با قلم موی خیال پردازی رنگ و لعابی دوست داشتنی به خود گرفته بود.برای امثال من که از کودکی عاشق اشعار فروغ بوده اند بسیار دلچسب و شنیدنی ست.گوینده محترم خانم نجف زاده هم بسیار بسیار عالی روایت می کردند داستان رو.
negara
کتاب قشنگی بود با گویندگی عالی. فقط ارتباط گرفتن با خود بخش 28 برام سخت بود که ای کاش یه شخص سوم اون قسمت رو روایت میکرد نه خود فروغ.
ZARGOL7
واقعا گوینده‌ صدای زیبایی دارد که برای خواندن این کتاب خیلی دلنشین است.
مصطفی مصطفوی
برای شناخت دنیای زنان معاصر خواندن این کتاب خیلی کمک میکند.مسیری که طی شد تا به اینجابرسیم. روایت جذابی بود با گویندگی و اهنگ سازی فوق العاده،کاری خوب و حرفه ای
Zohre
صدای روای بسیار زیبا و دلنشین .. جسارت و شجاعت فروغ بسیار عالی .با این کتاب به جهان عشق، درد، رنج و شجاعت و ازادگی فروغ سفر کردم ..با قسمت های زیادی از کتاب همذات پنداری کردم .چون زنان هنوزم درگیر همین درد و رنج ها هستند ..ولی قسمت های زیادی از کتاب حوصله سربر بود . .. بعد اسم مستعار داریوش گلشیری!؟ خوب همه میدونن ابراهیم گلستان بود .. من بیشتر دوست داشتم زندگی شخصی فروغ رو بدونم که متأسفانه نویسنده زود ازش رد میشد.و بیشتر حواشی بود مخصوصا اخرهای کتاب ..ولی با این حال کتاب زیبایی بود و ارزش شنیدن داشت ..
کاربر ۳۴۵۱۳۵۶
کتاب جذابیه و راوی هم بسیار زیبا اجرا کردند
tina
خیلی کتاب خوبی بود با صدای قشنگ خانم نجف زاده
Nastaran. B
بسیار زیبا و جذاب و در عین حال غمناک طوریکه دلم به درد اومد از این همه مشکلات واسه یه آدم

زمان

۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد