نظرات کتاب بابا گوریو
کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دوبالزاک

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا گوریو

گوینده:مرآت بهنام
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۹ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

علی دائمی
چند نکته دربارهٔ این کتاب: ❌ یک بار دیگه فریب خوردم و به جای کتاب کامل، خلاصه کتاب خریدم! چرا توی توضیحات یا داخل تصویر کتاب به این اشاره نمی‌کنید؟ این کار رسماً سرکار گذاشتن طرفداران کتابه. ❌ چرا انقدر خلاصه و دَرهم و جویده‌جویده؟! چه عجله‌ای بود حالا؟! بابا گوریو یک اثر رئالیستی بلنده که کوچک‌ترین جزییات و توصیفات دقیق در داستانش اهمیت پیدا می‌کنه. اما دوستان اومده‌ن کتاب رو قلع و قمع کرده‌ن، به سرعت نام شخصیت‌های متعدد رو بیان می‌کنن و اتفاقات و گفتگوهای مهم در یکی دو جمله خلاصه (یا بهتره بگم ذبح) می‌شه! ❌ صدای گوینده اونقدرا هم که دوستان گفتن افتضاح نبود. قابل تحمل و تامل بود برای دقایقی.
مژگان معمار زاده
ممنون که به این نکته اشاره کردید. از خلاصه نویسی ها خبر نداشتم.
hanna.neh
باباگوریو یکی از مهم ترین کتاب های مکتب رئالیسم است که به روابط اجتماعی مردم پاریس خصوصا پشت پرده ی سیاه زندگی طبقه ی اشراف می پردازد. اما این کتاب صوتی تمام ادبیات و احساس و جزئی نگری این کتاب رو از بین برده و به طور خلاصه خط داستانی رو بیان میکنه. به نظرم خوندن کتاب اصلی خیلی ارزش بیشتری داره
Feri
کتابها اینطوری اسپویل میشن، با خلاصه کردن و مترجم های ناشناخته. واقعا از طاقچه انتظار بیشتری میرفت
Feri
دقیقا. اصلا مشخص نیست کتاب ترجمه کی هست؟!
علي رستمي ابيوردي
درسته
mahboob
افرادی هم هستند که مزدور صفت به دنیا آمده اند و هیچ خوبی در حق دوستان و نزدیکان شان نمی کنند ،چون این وظیفه شان است،در حالی که با خدمت به غریبه ها خودستایی شان ارضا میشود هرچقدر کانون عواطفشان به ایشان نزدیک تر باشد کمتر محبت میکنند هرچقدر دورتر باشد علاقه و توجه بیشتری نشان میدهند.
arash
غریب پرست بهشون میگن. شاید یک علتش این باشه که تنها دکوری از زندگی یک غریبه را میبینند و درواقع باطن زندگی خود و اطرافیان را با ظاهر زندگی با شخصیت غریبه ها مقایسه میکنند و انقدر باهوش نیستند که متوجه علت و ریشه این تفاوت باشند و رفتار خود را تحلیل کنند. و بعد از مدتی که از اشنایی با ان غریبه گذشت او هم به لیست آشناها اضافه میشه و فرد سراغ غریبه های جدید میره. من حتی آدم های ریش سفیدی دیدم که همچنان این خصلت رو دارند.
زینب آذرگشب
کسی که داره می‌خونه صداش خیلی تو دماغیه من بااینکه خریدم این کتابو اما تا صداش رو شنیدم ولش کردم😐
بلوبری
اولین بارم بود بلد نبودم 😅ممنون از راهنمایی تون🍃😊
_hoora_
همیشه قبل از خرید نمونه رو گوش بدید
Elena
نکته قابل تامل این بود که، پشت پرده این زندگی های اشرافی چه دردها و غصه ها که پنهان نشده..!!
دو روح در یک بدن (شیلا)
نخسه چاپی این کتاب رو خوندم اولش که میخوندم یکم گیج میشدم ولی بعد کم کم فهمیدم چی به چیه 😄 ولی در کل کتاب قشنگیه 👌 19.
اون یارو
ایرادهایی که به کتاب وارد می دونم: ۱- وجود اسامی متعدد که و شخصیت های جانبی ای که ناگهان با هم اسمشان مطرح می شود و در مجموع فرم معرفی کاراکتر ها جوری بود که به خاطر سپردن اسامی و کاراکترها دشوار بود. ۲- احتمالا تا حد زیادی تحت تاثیر سانسور شکل رابطه کاراکترها مبهم بود و مشخص نبود هر رابطه ای دوستانه، عاشقانه یا جنسیه. ۳- کاراکتر ها برای یک داستان رئال بیش از حد اغراق شده و سیاه و سفید بودند.
P.H
با توجه به قدیمی بودن کتاب، داستان جالبی بود. اما از آنجا که داستان های زیادی در همین سبک نوشته شده تکراری به نظر می رسید. همچنین به نظرم شاید بهتر بود گوینده، بدون تغییر صدا برای شخصیت ها کتاب را می خواند.
پروین
با سلام و احترام. گویندگی خوب بود. البته برای قسمتی که مربوط به آقایان میشد بهتر بود که با صدای آقا شنیده می‌شد. و من فکر کردم که کل کتابه، در صورتیکه خلاصه خیلی کمی از کتاب بود. من توصیه میکنم که رمان زیبا و کلاسیک باباگوریو را کامل بخرید و گوش کنید. چون خلاصه کتاب خیلی نامفهوم بود، چون اسامی زیاد هستن و در کوتاه کردن متن کتاب، آدم گیج میشه که کی به کیه🤔🤔
کاربر 6956891
من انتظار دیگه ای از این کتاب داشتم ولی داستان خیلی جذابیت نداشت ،که البته بنظرم بخاطر تند خوانی ،صدای بسیار نامناسب و بدون حس گوینده بود اصلا با صدای این خانم توصیه نمیکنم

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد