نظرات درباره کتاب صوتی فروخته شده و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فروخته شده اثر پاتریشیا مک‌کورمیک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فروخته شده

گوینده:آسیه گرجی
انتشارات:نشر تيسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأی
۳٫۵
(۱۱)
رحيم اهری
سلام من یک نظری دیگر ی دارم، در این دنیای سرشار از اخبار بد و..... سعی کنید با خواندن کتابهای مفید انرژی مثبت را جذب کنید، والا همه روزه این مسایل را یا می شنویم یا می بینیم..
fatemeh
تلخ بود خیلی ناراحت کننده بود ولی این داستان را حتمن بخگانید
استودیوس
این کتاب اونقدر دردناکه ک از حجم اینهمه آسیب و صدمه ایی ک بر این دختر نپالی روا میشه حیران میمونی از ظام ناپدری ..تسلیم بودن ماد...فروخته شدنش...شکنجه و اسیب دیدنش...وجود زن وحشی و شیطان صفتی ب نام ممتاز بعتوان مدیر خانه شادی...اجبار و درد فروختن تن و.... ک درک همگی در تصور هم نمی گنجد ففط صدای گوینده برام جذاب نبود
کاربر 6922364
اشتباهی صوتی خریدم صوتی دوست ندارم گوش کنم کاش میشد به متنی برگرده چون دوست دارم بخونمش
Nastaran
داستان راجع به دختر بچه دوازده ساله هست که پدرش رو تو بچگی از دست داده و مادرش با یک مرد مفت خور و بیکار و قمار باز دایم الخمر ازدواج می کنه و از اون هم صاحب یه پسر میشه که مادر و دختر کار می کردند تا اینکه با اومدن سیل تموم محصول سال از بین میره و ناپدریش به مادرش پیشنهاد میده دختر بره تو شهر خونه کسی کار کنه مادر مخالف بود و گریه می کرد دختر بهش دلداری داد که کارگری می کنم و واستون پول می فرستم غافل از اینکه چه آینده شومی منتظرش هست. صبح با اون مرد مفت خور راه می افته بره واسه کار ، که آقا و خانمی که این کار اند به ناپدریش پول میدن و اونو میبرن تا به شهر و شهر دیگه یه وقتی متوجه میشه که سر از خونه فساد در آورده با همه مخالفت ها و کتک خوردن ها و حبس و زندانی شدن و غذا بهش ندادن بالاخره بر خلاف میلش تن به چنین کاری میده.
Nastaran. B
بسیار عالی و جذاب و قسمتی از زندگی و بدبختی آدمهای بدبخت

زمان

۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد