نظرات درباره کتاب صوتی هنر خوب زیستن و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی هنر خوب زیستن اثر علی نصراللهی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی هنر خوب زیستن

نویسنده:رولف دوبلی
انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۱۲ رأی
۳٫۹
(۲۱۲)
وحید
در کل کتابی‌ه که کاملا ارزش خوندن داره. بسیار فکر شده‌س و از 52 فصلش حداقل نصفش به نظرم کاملا درست و به‌جا و کاربردی اومد. اما خب تو بقیه فصل‌ها یه سری نکاتش تکرار میشه تو کتاب و یه سری‌ش هم به نظرم اونقدرا کاربردی و درست نیومد. در هر حال خوندنش بهتر از نخوندنشه. صوتی‌ش هم واقعا عالی‌ه و معلومه که خیلی زحمت کشیده شده براش. واقعا تشکر.
farhad60
بسیار عالیه هم خود کتاب و مفاهیمش و هم کیفیت صدای گوینده و صدا واقعا بهترین کتاب صوتیه که تاحالا گوش کردم ممنونم
تمنا
کتاب فوق العاده ای هست اما با ترجمه عادل فردوسی پور ب نظرم جذاب تر میاد اما در کل مثل همه کتاب های خوب دیگه واقعا تاثیر گذارهست و ای کاش سانسور های بی مورد از قوانین کتابها حذف میشد باارزو ی بهترینها برای همه کتابخون های حرفه ای اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آتنا
بخش اعظم کتاب کمک میکنه ب واقع نگری در زندگی ، مثلا اگ هدفی میخواین برای خودتون تعیین کنید منطقی همه چی و در نظر بگیرید ، برخلاف کتابای دیگه ک فقط هل میده میگه برو سمت هدفت ... این کتاب ب حس واقع نگر و منطقی تر بودن به من کمک کرد .
mohammad reza b.
خوب نبود .
عسل صمیمی
من به تازگی کتابی از همین نویسنده خوانده بودم کتاب هنر شفاف اندیشیدن و آن کتاب برایم بسیار مفید بود آنقدر که برای بار دوم هم گوش دادم و نت برداری کردم چون یقین داشتم دوباره به سراغش میروم و مثل کتابچه راهنمایم میشود، کنجکاو شدم ببینم کتاب دیگری هم نوشته؟ و با این کتاب رو به رو شدم و معتقدم این کتاب تکمیل کننده ی کتاب قبلی اوست مثل یک اثر پیوسته که در آنها چگونگی انجام خطاهای انسانی را نشانمان میدهد و در کتاب بعدی که همین کتاب باشد راهکارهایی برای زندگی در این دنیای مدرن بی رحم میدهد و به طور خیلی واضحی از حقیقت های تلخ این دنیا صحبت هم میکند و میگوید که تنها مثبت اندیشی کارمان را راه نمی اندازد. به عقیده ی من این نویسنده به طور آشکارا خوانندگانش را به داشتن دیدی واقع بینانه نسبت به خودشان، شرایطشان و جهان امروزه دعوت میکند.
Bahador Mir
واقعا استفاده کردم عالیه
mehdi.k
بد نیست ولی اگه میشد کپیش کنی بهتر میشد
بهار
از سایت طاقچه قابل دانلود هست
javad
پول از حسابم کم شد ولی کتاب باز نشد.مجبور شدم دوبار بخرم.
vida
این کتاب با گویندگی بسیار عالی بی نظیر بود
sz
سطحی و مبتذل.
مهدی دیلمانی
روی من خیلی تاثیر گذار بود. البته بعضی از مباحث مطرح شده در کتاب جای بحث بیشتری داره.
کاربر ۶۶۶۵۳۸۷
واقعا کتاب خوبی هستش و باعث شد استرسم خیلی کمتر بشه و به مسائل از دید دیگری نگاه کنم . یکی از دوستان گفته بود کتاب تفکرات دین گریزی و و بی خیالی و بی اعتقادی به آخرت رو داره نشر میده ، در این مورد باید بگم که اگه شما به نکات هایی که در این کتاب گفته شده ، عمل کنی قطعا هم توی این دنیا هم توی اون دنیا عاقبت به خیر‌ میشی، واقعا نمیدونم چرا بعضیا اصل مطلب و ول کردن و چسبیدن به مطالب حاشیه ای و بی اهمیت .
آرمین بهاری
حقیقتا از مطالعه کتاب به هیچ وجه لذت نبردم. قلم نویسنده به‌شدت خشک و بدون احساس و گویندگی هم بدون هیچ ریتمی اعم از بالا و پایین هستش که همین مسئله باعث شد مطالعه کتاب ماهها برام طول بکشه. بماند که خیلی از سرفصل‌ها و توضیحات رو هم قبول نداشتم، کما اینکه شاید برای من به عنوان یک ایرانی قابل فهم نبوده باشه.
مونا
این کتاب فوق‌العاده‌ست. پر از مطالب مفیدیه که در زندگی به شدت پرکاربرده.
علی سرخه
بسیارعالی واموزنده وجامع وکلی به مشکلات پرداخته وروشهای نوینی آموزش می‌دهد توصیه میکنم حتماان راگوش دهید
میکائیل صلاحی
کتاب خوبیه واقعا ولی در کل خیلی کاربردی و عملی نیست بلکه بیشتر ذهنی و فلسفیه و میتونه تا حدود زیادی تغییرات مثبتی در بینش و تفکر و ذهنیت خواننده ایجاد کنه و واقعا ذهن رو یجورایی نسبت به جهان مدرن پیرامون بازتر میکنه ولی خب همونطور که گفتم در عمل و در زندگی واقعی روزانه شاید خیلی به کار نیاد و بعد از مطالعه به فراموشی سپرده بشه..در کل کتاب رو به کسانی که به تفکر خلاق و فلسفه به روزتر و آزادتر و ذهن باز علاقه دارند توصیه میکنم...
mohamad ahmadi62
این یکی از بهترین کتاب هایی هست که تا به حال خوانده ام و با گویندگی عالی جذابیتش چند برابر شده حتما پیشنهاد میکنم
Alice
کتاب جالبیهو ارزش خوندن داره.
amir babaei
تا فصل ۵ خیلی خوب بود ولی از بعد از آن فقط ۳ فصل دیگر گوش دادم و حالم گرفته شد، من می خواستم بیش تر خوشحال باشم و نه اینکه بشینم و همه چیز را به شانس وا گذار کنم یا حداقل، ایشون دید کوتاهی نسبت به انسان بودن و یا زندگی داره، سعی کردم منظورم رو درست بگم.

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان