نظرات درباره کتاب صوتی عصر اکتشافات و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی عصر اکتشافات اثر سارا فلاورز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی عصر اکتشافات

نویسنده:سارا فلاورز
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۹ رأی
۴٫۲
(۹)
مهدی
اروپاییان امپراتور دریاها یکی از دلایل اصلی پیشرفت غرب همین اشتیاق آنها به کشف سرزمینهای جدید و تکمیل نقشه جهان در پانصد سال گذشته است.البته به زور تفنگ.
Hossein
خیلی خوب بود. پرمحتوا، داستانی، مستند و یه جورایی تراژدی. بلاهایی که بنام دین و تجارت بر سر آمریکای جنوبی آوردن واقعا تامل برانگیز و تاسف آور هستش. یه تمدن باشکوه رو به کل از بین بردن. حالا هم هیچی به هیچی. نه اونها موندن و نه خودشون بجایی رسیدن(اسپانیا)
کاربر ۲۰۱۳۲۳۴
واقعیت امر این است که آقا حسین، یکی از مشکلاتی که امروز جامعه ما از لحاظ فکری که گریبان گیر جامعه ما شده است، عدم نقادی و تحلیل درست از تاریخ غرب و سر برآوردن مدرنیته است، غرب ستیزی و غرب گرایی بدون تحلیل و تفکر، شاید بدون اغراق یکصد سال هست که گریبان گیر ماست، امروز مردم ما طیف گسترده ای از آنان مرعوب تکنیک و تکنولوژی و دمکراسی تمدن غرب اند و حاظر نیستند وجوه دیگر این تمدن را ببنند، غرب اگر مهد این مولفه های مدرن بوده، آیا دلیل بر آن است که جنبه های دیگر تاریخی این تمدن شناخته و بررسی نشود، آیا غربی ها برده داری نکردند، آیا استعمار نکردند، آیا منابع دیگر بلاد را به غارت نبردند، آیا سلاح فروشی و سلاح پروری نکردند، آیا برپاکننده دو جنگ ویرانگر اول و دوم جهانی نبودند، آیا خاک قاره آفریقا را به توبره نکشیدند، آیا صنعت فساد وفحشا( پرونوگرافی) و برده داری مدرن را زنان و کودکان بیگناه را راه نینداختند، و آقا حسین تراژدی تلخ روز گار ما این است که اگر کسی لب به اعتراض بگشاید، متهم به آمریکا ستیزی و غرب ستیزی مارکسیستی می شود، تشکر از شما به خاطر نگاه منصفانه به تاریخ🌹🌹
Hamed Olia
سلام به همه دوستان. کتاب فوق العاده زیبا با جزئیات خوبی بود. احساس میکنم انصاف هم تا حد زیادی رعایت شده بود. دلایل اکتشافات که توسط اروپاییان نه مسلمانان چینی ها و ژاپنی ها در آخر اومده بود جالب بود. خوانش مثل همیشه خوب بود برای من. به شدت توصیه میشه به دوستان.
زهرا یحیی آبادی
با تشکر از دست اندرکارانی که این زحمت را متقبل میشوند و کتاب ها را به نسخه صوتی تبدیل می‌کنند . اگر دوست دار تاریخ و مطالبی از این دست ( تاریخی ) هستید گوش کردن این کتاب رو توصیه میکنم جذاب و گیراست و بعد از اتمام کتاب بصورت کلی موجودیت دنیا ۵ قاره کشورها را به خوبی درک می کنیم
کاربر کتاب
خیلی خانوم گوینده سوت میزنن. هر چند ثانیه با سوت زدنِ تیزشون، مغز آدم اذیت میشه تمرکز آدم رو به میزنن سوت هاشون.

زمان

۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد