نظرات درباره کتاب صوتی کتابگرد ۸۷ | فاطمه علمدار و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کتابگرد ۸۷ | فاطمه علمدار اثر محسن پوررمضانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کتابگرد ۸۷ | فاطمه علمدار

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۰ رأی
۴٫۰
(۲۰)
حبیبه امجدی
بسیار عالی بود. زمانیکه این پادکست رو گوش می کردم اصلا گذر زمان رو متوجه نشدم. گفتگو در عین سادگی و روان بودن ، علمی و تاثیرگذار بود. دیدگاهشون به زندگی ، تجربه شون از مادری ، جدایی ، مرگ عزیز ، تک تک این موارد با اینکه با زبان ساده توضیح داده میشد ولی عمق نگاه خانم علمدار به تک تک این موارد و تحلیل هاشون بسیار تحسین برانگیز بود. خیلی ممنون بابت این مصاحبه و اینکه این مصاحبه رو با ما به اشتراک گذاشتید .
fariba.
excellent!!! اون بخش اسم گذاری و هویت بخشی به ناشناخته ها رو خیلی دوست داشتم. و دلم میخواست خانم علمدار درباره کاری که درباره « ما شدن» انجام داده بودن بیشتر صحبت می کردن. از گفتگو لذت بردم♥️
majed
انسان عاقل سرخود دارو مصرف نمیکنه میره دکتر و به تشخیص دکتر نسخه تهیه میکنه و میره دارو خانه و دارو رو خریداری و مصرف میکنه انسان عاقل سرخود آجر چینی نمیکنه و خونه نمیسازه، میره با مهندس مربوطه حداقل مشروط میکنه و متخصص استخدام میکنه و خونه می‌سازه الان برای انتخاب رشته هم به مشاور مراجعه میشه این خانم چون فکر میکنه در سیستم قضایی حقش خورده شده، سیستم رو بد تعریف میکنه آقایون، خانومها، تمنا میکنم قبل از مراجعه به دادگاه، به هر دلیلی، چه ذی حق باشید چه نباشی، با دو وکیل مشورت کنید و اگر توان مالی دارید با وکیل مراجعه کنید.
kalhor
سلام آدم عاقل این چرت و پرتا رو گوش نمیده
avaz
سلام. وقت بخیر، آدم عاقل هیچ مصاحبه ای رو صد در نظر نمی گیره،
پروین
بسیار عالی و صادقانه صحبت کردن. از آقای رمضانی هم تشکر فراوان.
ملیکا
خوب
کاربر 1898506
عالی و بی نظیر

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد