نظرات درباره کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری اثر ماندانا قهرمانلو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری

۴٫۱
(۳۳۱)
نفیسه
کتاب فوق‌العاده‌ایه! گذشته از متن کتاب و جملاتی که آدم رو عمیقا به فکر فرو میبره، گویندگی و موسیقی کار شده، جذابیت این اثر رو چند برابر کرده! به نظرم لازمه هر کسی حداقل یکبار هم که شده این کتاب رو بخونه!
zahra.h77
یک کتاب واقعا عالی و دوست داشتنی :)
09108172870
فوق العاده
abidi
عالیه
دانیال
حتما حتما خریداری کنین و گوش بدین..
malikeh.
این کتاب زندگی رو در مرز بین هستی و نیستی بیان می کنه و همینقدر ظریف، بهمون یاد میده چجوری از دنیای خودمون در برابر هیاهوی دنیای بیرونی محافظت کنیم. زبان این کتاب، زبان تجربه هاست.
mahsa
به نظر من داستان فاقد هر نوع کششی بود. از مسائل عادی و روزمره صحبت شده و انتهای داستان هم که از ابتدا مشخص بود. متاسفانه نتوانستم کتاب رو به انتها برسونم و همون چند فصل رو هم به خاطر گویش فوق العاده ی آقای سلطان زاده ادامه دادم.
رامتین
گتاب معمولی و کند پیش میره و مدام یه چیزایی رو به اشکال مختلف تکرار میکنه . گویندگی عالیو جذاب هستش
razieh.hassani@gmail.com
بسیار زیبا با خوانشی هنرمندانه و حاوی جملاتی که باید اونها رو برای نگرش بهتر به زندگی، به خاطر سپرد.. تنها یک گله کوچیک از موسیقی متن دارم، چون علاوه بر اینکه در بعضی مواقع طولانی به نظر میرسید، کمی هم از صدای گوینده بلندتر بود و برای شنیدن در شب آزاردهنده بود معهذا باز هم مانع از پیشنهاد شنیدن متن زیبای داستان و اجرای خوب جناب سلطانزاده نمیشه..
Reyhane
قطعا خوندنش خالی از لطف نیست!ولی باید با حوصله خوند و روی یه سری جملات کمی تأمل خوبه! در کل حادثه و کشش بالایی نداره،اما به شخصه از این کتاب انرژی خوبی دریافت کردم.
تارا
نگاه زیبا و منطقی به زندگی، از دیدگاه کسی که در آستانه مرگ است، برایم جذاب بود درس هایی رو که تو ملاقات هاش به شاگردش میده، مفید بود
Dpali
اولین کتابی بود که من‌ را ترساند؛ من ۲۰ سال دارم، چرا باید عقایدم با مردی هفتاد و خرده‌ای ساله یکی باشد؟ من در ادامه زندگی چه چیزی را باید یاد بگیرم؟ شاید زمان آن رسیده باشد که بر روی تختم رفته و استراحت کنم...
maryam
کتابی جذاب و خواندنی با صدایی دلنشین که اثر بخشی کتاب را چندین برابر میکند
مرجان شریفی راد
عادت ندارم کتابی را در نیمه راه خواندن رها کنم وتمام کردن کناب بر پایه ی این عادت بود حداقل برای من جذابیت نداشت
fatemeh
مرد جوان، مرد پیر و بزرگترین درس زندگی 👌🏻 میشه با این کتاب زندگی کرد
hani
بی شک کتاب خوبی است ولی نمیدونم چرا حالمو خوب نکرد، توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید.
روشنک استدآبادی
با سلام کتاب حاوی مطالب بسیار مفید هست و از اون دسته کتابهاس که میشه بارها به اون پرداخت و خواند یا شنید اما به نظرم برای درک واقعی مطلب باید حداقل ۳۰ سال به بالا سن داشته باشید اگه نه نمی تونید باهاش ارتباط بگیرید و درک کنید باید اینقدری از عمرتون گذشته باشه که بفهمید من هم دارم هر لحظه به پیری نزدیک میشم و فرصتهای زندگی کردن رو باید بیشتر براش ارزش قایل بشم
فاطمه
خدا بیامرزتت موری😪 عجب عجیب بودی مرد, چقد زیبا میشد همه ما هم مث تو انقد زیبا میمردیم,ای کاش همه عزیزانمون پیشمون بودنو میمردیم, ای کاش که ما هم برامون مرگ قابل درک و هضم باشه و قبولش کنیم تا از روزای آخر زندگیمون لذت ببریم❤
نیلوفر
خیلی کتاب دوست داشتنی بود 💛😍
هانیه اکبری
کتابی مثبت که در حد وقت گذرونی هست. گاهی شب ها حین انجام کارهای خانه گوش می دادم. آرامش بخش اما با مطالب تکراری با درون مایه ی وجودی بود.

زمان

۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان