نظرات درباره کتاب صوتی وانیل و شکلات و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی وانیل و شکلات اثر ازووا کاساتی مودینیانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وانیل و شکلات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۵ رأی
۳٫۵
(۳۵)
zahra
سلام و درود. اجرای کتاب عالی و سبگ نگارش و ترجمه خوب اما به نظرم محتوا و پیام کتاب مناسب نبود ...شاید هم عادی سازی خیانت و حتی زیبا و توجیه پذیر دانستن آن هنوز برای بعضی افراد مثل من قابل هضم و پذیرش نیست.
کاربر 8590674
اصلا پیشنهادش نمیکنم .... این کتاب رو در یک کلمه میشه توصیف کرد : خیانت . هر لحظه باید منتظر میبودی که یکی از شخصیت های داستان به خانواده اش و همسرش خیانت کنه . خیلی هم عادی جلوه داده میشد این مسائل . حس بدی ازش میگیرید و از شنیدن یا خواندنش لذت نخواهید برد .
ملیکا بشیری خوشرفتار
کتاب بسیار روان و ساده روایت شده و در طول داستان بیشتر با کودکی‌های دو شخصیت اصلی آشنا میشیم و بسیار ملموس و قابل درک هست زندگی این زوج، چراکه همه به نحوی آشنایی داریم با اون و روایتی است از مسئولیتهای زیاد یک بانوی خانه‌دار و لطفهایی که وظیفه‌اش شناخته میشن و اون روز به رو خسته‌تر و غمگینتر و بی اعتماد بنفستر میشه! شاید بگیم کلیشه هست ولی اصلا اینجور نیست و این واقعیت زندگی اکثر زنان هست که در طول زندگی فراموش میشند اما باید توجه کنیم هر انسانی حتی پیرترین اونا و شاید بی‌احساس ترینشون، به محبت و عشق و دیده شدن نیاز دارند. مطمئنم زنان با این کتاب خیلی همدردی خواهند کرد و خوانش جناب عمرانی جذابیت کتاب رو هزاران برابر کرده است. ممنون که در طاقچه بینهایت قرارش دادید. بسیار لذت بردم و به فکر فرو رفتم.
nil.see
به دوستداران کتابهای عاشقانه توصیه میکنم
شکوفه
به نظرم نگهداری از هر چیز سخت تر از بدست آوردنشه . این کتاب را باید خواند تا این داستان مرتب تکرار نشه .
حسین
داستان به شدت کند پیش میره و جذابیت و کشش لازم برای اینکه تا انتها گوش بدید رو نداره جزئیات بیش از حد زیاده و گاهی آنقدر وارد جزئیات و خاطرات گذشته میشه که از روند اصلی داستان دور میشه بعد از حدود ۶ ساعت گوش کردن رهاش کردم البته که انتهای داستان هم قابل حدسه
ghazal*79
سلام ، کتابی فوق العاده زیبا ، با خوانش عالی ، من از شنیدنش بسیار لذت بردم . از نظر من نویسنده توانسته مشکلات زوج ها در عصر حاضر را به درستی به تصویر بکشد . شاید حتی در برخی از موارد آنقدر این تصویر کشیدن لجبازی ها و یک طرفه به قاضی رفتن ها خوب جلوه کرده که من خواننده را وادار به تفکر بیشتر میکند . در کل رومانی بسیار خوب بود و خوشحالم که شنیدمش .
کاربر 4000424
ارزش شنیدن را داره مخصوصا با راوی خوب
Az Na
برای شنیدن این داستان باید صبور و بدون قضاوت باشید. کتاب آرومیه و زیاد فراز و فرود نداره ولی با آرامش تمام میشود و در مورد پیچیدگی های روابط انسانی به خصوص روابط عاطفی بلند مدته‌ که در بیشتر مواقع تعادل رابطه بهم میخوره و فشار روی یک نفر بیشتره، در حین شنیدن این داستان پی میبریم که آدم‌ها همگی خاکستری هستند و نه سیاه یا سفید و همه مدام در معرض لغزش و خطا هستند. داستان حول و‌حوش زندگی خانوادگی یک خانم جوان رو به میانسالی میپردازه و نه تنها به زندگی و گذشته و‌جوانی او میپردازه در فصلهایی به تفصیل به زندگی و‌گذشته ی ادمهای اطراف این خانم هم ورود میکنه . به نظرم خیلی واقعی و قابل لمس بود شبیه چالشهای زندگی هر کدوم از ما در وسط یک زندگی مشترک ،خسته از بار بزرگ کردن چند بوه ، دلشکسته از قدرنشناسی اطرافیان و عمری که گذشته و... به نظرم اگه ادم صبوری هستید بهش گوش بدید. خوانش خوب‌و گوش نوازی هم داره .
Mahsa Modaberi
وقتی نویسنده ی فیلم نامه های،جم تی وی تصمیم میگیره کتاب بنویس
p.kh
خیلی واقعی ودوست داشتنی بود
کاربر 934240
داستان جذابی نداره و بنظرم صدای آقای عمرانی مناسب برای این کتاب نبود
tahereh.rafat
کتاب بی نظیری بود. عاشقانه. پر از احساس. زیبا. جذاب. پر کشش. ماجرای زنی که صادقانه و عاشقانه زیستن را بر منطق و ریا، ارجح دانست. عالی بود. لذذذذت بردم.
هما اثناعشری
به نظرم یکی از بهترین هایی بود که تا به حال شنیدم. داستان در ایتالیا رخ می دهد و به شدت فضا و اتمسفر آنجا را با کلمات مشخص بیان کرده. وقتی گوش می کنی احساس می کنی داری نمایشنامه گوش می کنی . صدای جذاب علی عمرانی فضا را بسیار جذاب تر کرده. برای خواندن این کتاب باید عاشق شده باشید تا بتوانید روابط را درک کنید. من به شدت دوست داشتمش. به قدری شنیدنش جذاب هست که میخوای بی وقفه گوش کنی.
نرگـــس
کتاب محتوای مناسبی ندارد.‌ جزییات روابط زناشویی و جزییات روش خیاتت به همسر تهوع برانگیز است. تعجب می‌کنم که این کتاب چطور محوز انتشار گرفته. اول فکر کردم در ستایش خانواده است و قرار است اهمیت خانواده و عشق را نشان دهد اما هر چه جاوتر رفتم، دیدم فقط توجیه خیانت به خانواده و همسر است.
Farzane Yousefabadi
گوش بدید پشیمون نمی شید قطعن لذت خواهید برد👍
Yasamin Mansoori
بهناز برگزیده عزیزم 💖 ممنونم که همچنین کتاب معرکه ای رو معرفی کردی جونم 💞😘 امیدوارم که هر کجا هستید همیشه در آرامش خیال باشید

زمان

۱۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد