نظرات درباره کتاب صوتی وانیل و شکلات و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی وانیل و شکلات اثر ازووا کاساتی مودینیانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وانیل و شکلات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۸ رأی
۳٫۸
(۲۸)
zahra
سلام و درود. اجرای کتاب عالی و سبگ نگارش و ترجمه خوب اما به نظرم محتوا و پیام کتاب مناسب نبود ...شاید هم عادی سازی خیانت و حتی زیبا و توجیه پذیر دانستن آن هنوز برای بعضی افراد مثل من قابل هضم و پذیرش نیست.
nil.see
به دوستداران کتابهای عاشقانه توصیه میکنم
ملیکا بشیری خوشرفتار
کتاب بسیار روان و ساده روایت شده و در طول داستان بیشتر با کودکی‌های دو شخصیت اصلی آشنا میشیم و بسیار ملموس و قابل درک هست زندگی این زوج، چراکه همه به نحوی آشنایی داریم با اون و روایتی است از مسئولیتهای زیاد یک بانوی خانه‌دار و لطفهایی که وظیفه‌اش شناخته میشن و اون روز به رو خسته‌تر و غمگینتر و بی اعتماد بنفستر میشه! شاید بگیم کلیشه هست ولی اصلا اینجور نیست و این واقعیت زندگی اکثر زنان هست که در طول زندگی فراموش میشند اما باید توجه کنیم هر انسانی حتی پیرترین اونا و شاید بی‌احساس ترینشون، به محبت و عشق و دیده شدن نیاز دارند. مطمئنم زنان با این کتاب خیلی همدردی خواهند کرد و خوانش جناب عمرانی جذابیت کتاب رو هزاران برابر کرده است. ممنون که در طاقچه بینهایت قرارش دادید. بسیار لذت بردم و به فکر فرو رفتم.
شکوفه
به نظرم نگهداری از هر چیز سخت تر از بدست آوردنشه . این کتاب را باید خواند تا این داستان مرتب تکرار نشه .
ghazal*79
سلام ، کتابی فوق العاده زیبا ، با خوانش عالی ، من از شنیدنش بسیار لذت بردم . از نظر من نویسنده توانسته مشکلات زوج ها در عصر حاضر را به درستی به تصویر بکشد . شاید حتی در برخی از موارد آنقدر این تصویر کشیدن لجبازی ها و یک طرفه به قاضی رفتن ها خوب جلوه کرده که من خواننده را وادار به تفکر بیشتر میکند . در کل رومانی بسیار خوب بود و خوشحالم که شنیدمش .
p.kh
خیلی واقعی ودوست داشتنی بود
کاربر 934240
داستان جذابی نداره و بنظرم صدای آقای عمرانی مناسب برای این کتاب نبود
کاربر 8590674
اصلا پیشنهادش نمیکنم .... این کتاب رو در یک کلمه میشه توصیف کرد : خیانت . هر لحظه باید منتظر میبودی که یکی از شخصیت های داستان به خانواده اش و همسرش خیانت کنه . خیلی هم عادی جلوه داده میشد این مسائل . حس بدی ازش میگیرید و از شنیدن یا خواندنش لذت نخواهید برد .
حسین
داستان به شدت کند پیش میره و جذابیت و کشش لازم برای اینکه تا انتها گوش بدید رو نداره جزئیات بیش از حد زیاده و گاهی آنقدر وارد جزئیات و خاطرات گذشته میشه که از روند اصلی داستان دور میشه بعد از حدود ۶ ساعت گوش کردن رهاش کردم البته که انتهای داستان هم قابل حدسه
Farzane Yousefabadi
گوش بدید پشیمون نمی شید قطعن لذت خواهید برد👍
Yasamin Mansoori
بهناز برگزیده عزیزم 💖 ممنونم که همچنین کتاب معرکه ای رو معرفی کردی جونم 💞😘 امیدوارم که هر کجا هستید همیشه در آرامش خیال باشید

زمان

۱۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۶,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد