نظرات درباره کتاب صوتی کتابگرد ٧٥ | نیره پازوکی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کتابگرد ٧٥ | نیره پازوکی اثر محسن پوررمضانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کتابگرد ٧٥ | نیره پازوکی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۷ رأی
۴٫۵
(۳۷)
گلی فیروزکوهی
بسیار جذاب و دلنشین بود. احترام ایشون به نسل بعد از خودشون خیلی زیباست. ای کاش از هر نسلی که هستیم، نسبت به نسل های بعد و بویژه نسبت به نسل پیش از خودمون احترام و پذیرش بیشتری داشته باشیم.
کاربر 5026048
عالی بود ‌ خانم پازوکی من هم یک پازوکی هستم امیدوارم من هم مثل شما دختری با تجربه در طایفه خود باشم
کاربر ۶۹۵۰۵۴۷
آفرین به شما
raha
گفتگوی بسیار دل نشینی بود،برای من بسیار مفید بود 🥰همیشه موفق باشید کتابگردی های عزیزم 💚
Zahra Tabari
عالیه که یک بانوی ایرانی دانش خود را بنویسد
nadia92
میزان ستاره هایی که دادم درباره مصاحبه نیست خود مصاحبه دلنشین و خوب بود. زمانی که من علاقمند به این پادکست شدن به خاطر کتابمحور بودنش پادکست بود.اما توی سری جدیدی که شروع به فعالیت کرد از حالت کتاب محور بودن خارج شد و شبیه یه مصاحبه فرهنگی شده. و من رفبتمو برای گوش دادن بهش از دست دادم.یعنی سوالایی که پرسیده میشد درباره اینکه چه طوری کتابخوان شدید، چه کتابی رو نتونستید تموم کنید و پیشنهاد سه کتاب برای من خیلی لذت بخش بود.با توجه به این نکاتی که درباره کتابگرد بودن پادکست بود ترجیح میدم قسمت های قبلی رو گوش بدم تا قسمت های جدید.
پروین
خوب بود ولی خانم پازوکی به خیلی از سوالات پاسخ ندادن و یا خیلی در لفافه پاسخ میدادن و کاش کمی بیشتر از بیوگرافی خودشون میگفتن. ولی از اینکه از دانش و فهم نسل جدید گفتن خیلی عالی بود و ازینکه ماها که سنی آزمون گذشته خیلی چیزها را باید از جوان‌ها و بچه هامون یاد بگیریم و براشون احترام زیادی قائل باشیم. و چقدر لذت بخشه که یک زن با داشتن زندگی عادی میتونه اینقدر موفق باشه. آفرین به شیرزنان سرزمینم ایران. با تشکر از محسن عزیز و برنامه زیبا و شنیدنی کتابگرد و ممنون از طاقچه. .
کاربر 7716199
من در سن ۴۲ سالگی هستم. شاید قسمت بود که این گفتگوی خوب را گوش کنم تا خدا بهم بگه هنوز خیلی وقت داری برای تجربه کردن آرزوهات و اصلا اشکال نداره هنوز تو این سن خیلی چیزها را نمیدونی همه همینطورن و زشت نیست. خانم پازوکی عزیز صداتون فوق العاده دلنشین و جذاب بود. عاشقش شدم.از تجربه و حرفها و این گفتگو واقعا درس گرفتم و کمکم کرد. ممنونم اینقدر صادق و بی ریا بودید. خسته نباشید.
مصطفی
عالی بود ولی جایی از این گفتگو جای تاسف داشت که سکوت اروپا در بوسنی اشاره شد ولی از کمک مرد ایران هیچ صحبتی نشد جا داشت حداقل از فیلم خاکستر سبز تنها فیلم ایران در حادثه اشاره میشد
درود بر شما دلخواهید و دلنشین❤ به سلامتی شما و همه 🙌
Amir
عالی بود ممنونم ازشما
mdorkhosh
کاش بیشتر درباره تجربه های کتابخوانی از ایشان سوال میکردید
کاربر ۲۳۴۳۲۸۹
خوب بود
کاربر 5550279
بسیار قشنگ بود خیلی ممنونم
sara
عالی لذت بردم 🫶🏻
mat
با سلام و درود فراوان مثل همیشه بسیار عالی بود.
Soheila Khoshroi
لذت بردم ممنون از کتابگرد ممنون از محسن

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد