نظرات درباره کتاب صوتی کتابگرد ۷۳ | بردیا برجسته نژاد و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کتابگرد ۷۳ | بردیا برجسته نژاد اثر محسن پوررمضانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کتابگرد ۷۳ | بردیا برجسته نژاد

امتیاز:
۴.۴از ۳۷ رأی
۴٫۴
(۳۷)
پروین
سلام. این پادکست از بعضی جهات جالب بود که ما را تقریبا با موسیقی غرب و خوانندگان غربی آشنا و اطلاعات مفیدی ارائه شد. ولی برایم جالبه که بدونم آیا کسانی در غرب هستن که موسیقی ایران چه کلاسیک و چه معاصر و کلا نحوه بوجود آمدن موسیقی در ایران و افراد بسیار نخبه و موسیقیدان ایرانی برایشان همینقدر مهم باشد که در مورد آنها تحقیق و نظر بدهند و برایشان دغدغه شناساندن آنه به هم وطنانشان باشد؟ ؟ تا وقتیکه کشور خودمان که مهد شعر و ادبیات فاخر هست و شاعران بسیار ارزشمندی داشته و داریم و ترانه های بسیار زیبا از قدیم تا بحال داریم، چرا به شناساندن آنها به مردم عزیز کشور عزیزمون اقدام نکنیم. از محسن عزیز تشکر بابت دعوت از مهمانان گرانقدر. ولی خواهش میکنم که از افراد موسیقیدان کشور خودمون هم دعوت کنند تا ما را بیشتر با ادبیات و تشکل‌های موسیقی کشورمان آشنا کنند. ممنون از کتاب‌ها و فیلم‌های خوبی که معرفی کردین. تشکر از عوامل کتابگرد و طاقچه و بخصوص از محسن عزیز. ممنونم. در نهایت لذت بردم ولی اگر در مورد ایران بود بیشتر لذت می‌بردم. ممنونم
پسر پاییز
این کلمات انگلیسی که میگین معنی شو هم بگین.همه انگلیسی بلد نیستند
درود بر تیم گتابگرد نازنین و بردیا خان. محسن جان چ کار خوبی کردی اون تنوع رو در انتخاب سه کتاب دادی🙏 و چقدر عالی از دنیایی با ما حرف زدی که خودمون کمتر با این عمق پی اش می ریم و فهمیدیم چقدر حرف جالب برای دونستن هست... منم با بردیا موافقم تو دنیای امروز کسی حرفی برای گفتن داره که بتونه از خمیر داده، خرد تولید کنه. حالا این به ما بستگی داره که چ ماده اولیه ای رو انتخاب و بپرورونیم... و این جمله هم خیلی چسبید که من شنا بلد نیستم ولی نمیذارم روحم غرق شه👌 آهنگم👌 خداوند حافظ شما و راهتان باد، لذت بردیم!
nadia92
من گوش دادن به اپیزود رو دوست داشتم.اما من به خاطر گفتگو درباره کتاب دوست دارم و همچنان دوست دارم سه تا کتاب معرفی بشه. به نظر من اگه قرار گسترده تر باشه سه تا کتاب باشه و سه تا هم چیز باشه.
بنفشه
بسیار عالی بود اطلاعات خوبی راجع به موسیقی و البوم ها به ما داد من شخصا بعد از این گفتگو پادکست البوم ایشون را دنبال کردم و چنداهنگ از البوم های انتخابی ایشون رو هم دانلود کردم و گوش کردم و بسیار مشعوف شدم از محسن جان و میهمان ارزشمندشون متشکرم
mdorkhosh
کمی اظهارنظرها طولانی بود اما جالب بود
mat
با سلام و درود بسیار عالی بود
کاربر ۱۳۲۲۰۱۴
داستان شن انتویین جالب بود👌
سوسن محسنی
قابل تامل و خوب بود.
کاربر 7291906
من وقتشو نداشتم بیشتر از پنج دقیقه بمانم رو این پادکست...اما دوست عزیز بردیا جان .....خیلی طولانی راجع به محتوی مطلبتون صحبت میکنید...احتمالا این موضوع برای آدمهای مشغول، پسند وقت گذاشتن نیست.
یه یاسری
اصالتتون یادتون نره
mohamad28
حتی به کسایی که موسیقی رو دنبال نمی کنن پیشنهاد میکنم پادکست بردیا رو گوش بدن که اسمش آلبوم هست واقعا لذت بخشه،کاشکی در مورد پادکست هیرولیک هم صحبت می کردید بلاخره در تولیدش دست دارن.
قاسم سپهر
جالب بود و اطلاعات خوبی دریافت کرددم
fariba.
بیشتر از گفتگو که کمی برام غریب بود و طولانی، از اون قسمتی خوشم اومد که پیشنهاد دادید مهمونتون سه تا چیزی رو که باید ببینیم یا بشنویم یا تجربه کنیم پیشنهاد بده. گاهی حتی یه صحنه از یه فیلم، یه جمله از یه آلبوم موسیقی، یه پاراگراف از یه کتاب، یه منظره حتی، می‌تونه کل یه زندگی رو تغییر بده و به سمت متفاوتی هدایت کنه و به آدم بینش جدید بده. ممنون از کتابگرد برای شناساندن پتانسیلهای ذهنی مون به خودمون.
avaz
آقا محسن تشکر از انتخاب مهمان بی نظیرت، 👌👌 بی نظیر حال کردم،قدرت داد بهم

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد