نظرات درباره کتاب صوتی مردی از شب و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مردی از شب اثر ریچل کین

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مردی از شب

نویسنده:ریچل کین
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۱۳ رأی
۴٫۹
(۱۳)
Maryam R
مردی از شب ( جلد دوم دریاچه متروک): ملوین رویال قاتل زنجیره‌ای تونسته از زندان فرار کنه و معلوم نیست چه نقشه‌ای در سر داره اما قطعا دنبال اون میاد. اما اون دیگه جینا نیست گوئنه. گوئن یه مبارزه، دیگه ازش نمیترسه... هرچقدر جلد یک رو به دلیل دید جدیدش به ماجرای قتل دوست داشتم از جلد دو به خاطر هراس و هیجانی که ایجاد کرد لذت بردم. ریچل کین از همه ابزارهای ممکن استفاده کرده بود که داستانش صرفا محدود به رویارویی کاراکتر بد و خوب نشه. از توجه دقیقش به تکنولوژی و استفاده به جاش از موضوع پیشرفت ترسناکش لذت بردم. از اینکه موضوعی رو مطرح کرد که هنوز خیلیا راجع به عمق پیشرفت اینترنت و تاثیری که میتونه رو زندگی هرکسی بذاره نمیدونن خیلی خوشم اومد. این دو کتاب رو به هرکسی که عاشق ژانر جنایی معماییه و چیزی از تکنولوژی میدونه توصیه میکنم. به شدت دوست داشتنین و ارزش خوندن بارها و بارها رو دارن. در ضمن ممنون از تیم قوی آوانامه به خاطر هیجان مضاعفی که با اجرای بی نقص و انتخاب موسیقی به جاشون به داستان اضافه کردن.
nadia
امیدوارم فیلمشم بسازن. گوینده عالی بود و قدرت انتقال حس ها و تصویر سازیش فوق العاده بود.
کاربر ۵۶۸۱۳۷۳
عالی هیجان انگیز ترجمه فوق العاده و غیر قابل پیش بینی گویندگی هم خوب بود فقط در قسمت های هیجان انگیز آخرای کتاب ، صدای گوینده خانم یه مقدار آزار دهنده بود و به نظرم اگه با لحن آرام‌تری خوانده می شد ، بهتر بود.
کاربر elika
خوانش کتاب عالی بود مهیج و سرگرم کننده فقط توصیه می کنم شبها قبل از خواب گوش ندهید
آناهیتا
بسیار مهیج و غیر تکراری بود گویندگی روان و عالی
aki1516
فوق‌العاده جذاب و غیر قابل پیش‌بینی حتما کتاب قبلش رو بخونید عالیییی
AS4438
کتابی جنائی،معمائی،رازآلود وهیجان انگیز، وفوق العاده عالی،این کتاب قسمت دوم کتاب دریاچه متروک یا دریاچه مه آلود است، بینهایت زیبا بود،گویندگی عالی بود، قسمت کوچکی ازکتاب به پسربچه ای که نیازبه پدرجنایتکارخودرا حس میکند قابل توجه است. کاش ابتدا قسمت اول رامیخواندم،روی جلد همین کتاب نوشته شده که قسمت دوم کتاب دریاچه مه آلود است، بعضی انسانها چقدرمیتوانند پست وجانی باشند که بخاطر پول حتا فرزند خود راهم به قتل میرسانند،لذت بردم.
کاربر 4975772
فوق العاده جذاب و عالی هم داستان پرکشش و هم گویندگان عالی
کاربر ۲۶۲۳۵۳۵مهوش
کتاب نهایت قساوت قلب وحیوان صفتی بعضی هیولاهای انسان نما را به نمایش میگذارد،گویندگی عالی بود وهمین به کشش رمان کمک خیلی زیادی میکرد ،وگرنه با فرو رفتن در عمق داستان بارها تصمیم میگرفتم رهایش کنم

زمان

۱۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
۷۷,۷۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد