نظرات درباره کتاب صوتی خط مقدم و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی خط مقدم اثر فائضه غفار حدادی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خط مقدم

۴٫۶
(۱۷۶)
کاربر 6991124
عالی بود با لحظه لحظش اشک ریختم واقعا چه مردای مردی رفتن تا این سرزمین پابرجا بمونه روح حسن آقای تهرانی مقدم شاد
محمداسدی
خیلی دوستش داشتم و برایم تاثیر‌گذار و انگیزه‌بخش بود.
امیر
هم کتاب عالیه هم گوینده عالیه واقعا خیلی خیلی خوب بود
Amir1381
افرادی بی ادعا که هنوز هم خیلیا فقط اسمشون رو یاد دارن
دارا
انتظار نداشتم انقدر خوب باشه. با اینکه مطالب و مستندات مختلفی درباره تاریخ موشکی ایران خونده و دیده بودم اما این کتاب با یک روایت دقیق و با جزئیات و همچنین بسیار جذاب منو غرق خودش کرد و تازگی داشت. جزو بهترین و با افتخار ترین کتب دفاع مقدس. ای کاش ادامه صنعت موشکی هم بعد این سال ها روایت بشه و از طبقه بندی خارج بشه چون میدونم بسیار جذابه. درود بر روان پاک شهید طهرانی مقدم. همت و نظم و اراده و ایمان این فرد قطعا الگویی برای همه مدیران و مسئولان این نظام باید باشه. اگر صنعت هوایی و زمینی ما همچین مدیرانی داشت تا الان حتما خیلی جلوتر می بودیم. این کتاب قطعا سناریو یک سریال جذاب رو خواهد داشت. گویندگی هم خوب بود. امتیاز ۹ از ۱۰
هادی
فوق‌العاده‌ست. داستان مردانگی مرد، امثال حسن تهرانی مقدم، مصطفی چمران و قاسم سلیمانی هستند و برای همین ترور می‌شوند. با خوندن (شنیدن) این کتاب از خودم خجالت کشیدم. موضوع و محتوا بسیار زیبا و جذابه. دونستنش و خوندنش خصوصا برای کسایی که دوره‌ی جنگ رو ندیده‌ن و حتی کسایی هم که دیدن لازمه و بسیار مهم. البته شخصا دوست دارم کتاب، کتاب باشه، ولی این کتاب صوتی رو یه‌جورایی شبیه نمایشنامه ضبط کرده‌ن موسیقی پس‌زمینه داره و بعضی‌جاها (خصوصا جاهایی که گوینده خانم هست) لحن‌ها خیلی تغییر می‌کنه زمانش هم یه‌کم زیاده که خوش‌بختانه طاقچه امکان تعیین سرعت داره و من با ۱.۷ گوش دادم
ایمان
✅ عالی
am.br
روایتی بسیار عالی بود. ناگفته های جالبی که خوب است بشنوید. تیم موشکی سپاه چگونه از با آن سرعت دوره آموزش موشکی سوریه را طی کرد؟ چگونه آن موشک ها به ایران رسید شلیک شد؟ چگونه بعد از خرابکاری لیبیایی ها ، ایرادات رفع شد و موشک های ایران دوباره جان گرفتند؟ . حقیقتا برای دل مردم ایران و برای موشکی شدن نیروهای ایران ، چه سختی های بی پایانی کشیده نشد و چه خون دل هایی که خورده نشد. نمونه عینی و واقعی جهاد را در این کتاب خواهید شنید.
morteza777
هر کتابی در مورد شهیدان احمد کاظمی طهرانی مقدم و باکری و همت وزین الدین وخرازی باشد من دوست دارم
کاربر 7334629
خیلی خوب وجالب بود توصیه میکنم
کاربر ۵۳۶۹۵۲۱
بسیار لذت بردم. گویندگی هم عالی است. آموزنده و پر از درس امید و پشتکار و تلاش و توکل به خدا
reza
داستان انها که خواستند بسازند و ساختند اما چیزی جز اراده خدا را در ان ندیدند و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی
Hassan Entezary
فوق العاده بود
فاطمه مامان مهدی
عالیییییییییییی
حسین
خیلی عالی
مهندس
یعد از عملیات وعده صادق، کنجکاو شدم و کتاب و شنیدم... اشک از چشمانم میبارد....برای اولین بار از عمق وجودم میگم:درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان پس از اتمام کتاب، مستند سلاح ایرانی را ببینید.
کاربر ۲۴۲۹۷۷۵
نویسنده کتاب به زیبایی و ظرافت و با جذابیت؛ داستان تشکیل و شروع موشکی ایران رو در این کتاب توضیح داده. کتاب صوتی هم از نظر من بسیار خوب تولید شده و خیلی خیلی جذابه. خواندن کتاب متنی و گوش کردن کتاب صوتی رو بسیار توصیه میکنم.
ريحانه
عجب کتاب فوق العاده ای! عالی بود عالیییی
Elahe
خیلی عالی هست😍
کاربر 3661394
عالیییی

زمان

۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۵۰۰
۱۵,۲۵۰
۵۰%
تومان