نظرات درباره کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان تغییر کند و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان تغییر کند اثر مرلی آدامز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان تغییر کند

نویسنده:مرلی آدامز
گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأی
۳٫۸
(۵)
بدرجهان
گوینده بسیار جذاب کتاب را روایت کرده و با تغییر آهنگ صدا بجای اشخاص بخوبی از پس اجرای آن برآمده است. ایجاد چالش و انگیزه با سوال های متعددی که بجای قضاوت موجب یادگیری میشود از رهنمودهای اصلی کتاب است کاملا عملی و قابل پیگیری است و برای این کار لازم است به آن گوش فرا دهید تا مرحله ها را از دست ندهید.
کاربر ۲۷۰۰۵۲۱
محتوی کتاب بسیار خوب وآموزنده هست .اما صدای گوینده اصلا مناسب متن نیست بخصوص وقتی صدای کاراکتر مردی که حرفهای آموزنده مبزنه وباید تمام توجهت به گفته هاش باشه با لحن مصنوعی خانم گوینده به کل دچار حواس پرتی و عصبانیت میشدم و تمرکزم از موضوع اصلی پرت میشد .کتاب خوبی است اما گوینده مناسبی انتخاب نشده.بخصوص که نقش اصلی متن مرد هست وبهتره گوینده خوش صدا وتاثیر گذارمرد قرار داده بشه تا به فهم بهتر کتاب کمک کنه .نه این که بعد از کمی گوش دادن فقط کاربر رو عصبانی و ناراحت کنه.
AliX
من هم نظرم همینه. با اینکه گوینده به طور مستقل صدای رسا و جذاب و خوانش عالی دارد ولی تیپ سازی صداش برای من بیشتر آزار دهنده هست و تمرکز روی مطالب رو میگیره . توی این مورد بهتر بود از گوینده های آقا هم استفاده میشد.
کاربر 1979326
اینقدر که گویندگان از هم تقلید میکنند غیر یابل تحمل شده کتاب های صوتی ،،از ده تا یکیش قابل تحمل نیست ،لحن های مصنوعی و دکلیسه تلویزیون رادیو

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد