نظرات کتاب آنا کارنینا (مجموعه دو جلدی)
کتاب صوتی آنا کارنینا (مجموعه دو جلدی) اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی آنا کارنینا (مجموعه دو جلدی)

نویسنده:لئو تولستوی
گوینده:علی عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۶۷ رأی
۳٫۶
(۱۶۷)

نظرات کاربران

dr.trump
نمیدونم چرا کتابهای مهم دنیا ،یا با سانسور ترجمه میشن یا بد ترجمه میشن یا اصلا ترجمه نمیشن.هر جا میری پر هست از کتابهای جفنگ و بی سر و ته و بازاری.نسخه متنی و صوتی .با ده نمونه ترجمه.ولی کتابهای نویسندگانی مثل تولستوی و شوپنهاور و گوته و اسپینوزا و...که بنیاد های تمدن غرب هستن به سختی گیر میان.البته خوانندگان هم به کتابهایی مثل راز و خوشبختی در دودهم ثانیه و چگونه با لم دادن میلیاردر بشیم و اینجور خزعبلات بیشتر علاقه دارن.از نظرات کاملا میشه اینو فهمید.خوشبختانه بعد از کلی انتظار این کتاب بصورت صوتی اومد.حالا سانسوری هست یا نه نمیدونم.ولی من حتما گوشش میدم.منتظر جنگ و صلح میمونم.امیدوارم با صدای حرفه ای و سه بعدی و همکاری چند گوینده به بازار بیاد.
Ati
از کسی که به سلایق افراد احترام نمی‌ذاره، کتاب‌های انگیزشی رو خزعبل می‌دونه توقعی نیست. در ضمن مشخصه جنابعالی زیاد در جریان ترجمه‌های خوب و مطرح نیستی و صرفا خواستی یه نظر بنویسی.
semiramis
بنیاد تمدن شوروی سابقه dr.trump
Eb.alipour
کتابهای تولستوی بنیاد تمدن غربه؟؟؟!!!
sepehr
خیلی عجیب هست نظر دوستان. ترجمه‌ی سروش حبیبی خوب نیست؟ :))) آقای عمرانی هم که از بهترین گویندگان کتابهای صوتی هستن...
S.ms
قبل از هر چیز باید گفت آناکارنینا کتابی است که برای یک عمر خواندن کفایت می‌کند یعنی شما اگر تنها هر سال، یا حتی هر دو سال یک‌بار این کتاب فوق‌العاده را مطالعه کنید بسیاری نکات خودشناسی را در باب: عشق، احساسات انسان، نفرت، چگونگی شناخت بهتر خود و دیگران، نحوه مواجهه با اتفاقات ناگوار و در کل چگونگی بهتر زیستن و بسیاری موارد دیگر را درک خواهید نمود و با به کارگیری آنها می‌توانید زندگی بهتری را از سر بگذرانید. پس، دوست من برای مطالعه این کتاب تعلل به خرج نده!.
کاربر ۳۷۸۱۲۱۰ گ. فسخودی
آناکارنینا نیاز به توصیف و تمجید ندارد. اما حتما باید گفته شود تجربه شنیدنش با صدا و در واقع اجرای عالی آقای علی عمرانی بسیار لذتبخش بود. تمام شخصیت های کتاب هویتی قابل لمس دارند. از دست ندهید.
م.ر
این که آدم بخواد از یکی از شاه‌کارهای تاریخ ادبیات ایراد بگیره احتمالا حمل بر سبک‌سری یا درک ناقص از اثر می‌شه اما به هر حال پرداختن به جزئیات زندگی شهری و روستایی و طبقات مختلف جامعه اگر چه شناخت خوب و دقیقی از وضعیت روسیه زمان تولستوی می‌ده ممکنه در حوصله هر خواننده‌ای نگنجه. اما در مورد شخصیت‌های رمان: آنا: یک زن به شدت دوست‌داشتنی که از آشنایی باهاش لذت فروان می‌برید و چه بسا در روی‌کرد آقایون خواننده نسبت به خانم‌ها تاثیر عمیقی بذاره. لوین: که احتمالا خود تولستوی هست و متاسفانه با وجود مثبتی که در تمام طول رمان داره شخصیت مورد علاقه من نیست. او مردیه مغرور، در جست‌وجوی حقیقت، عاشق، معتقد به میراث گذشتگان و باوجدان. ورونسکی: مردی از طبقه اشراف، خوش‌سیما، عاشق‌پیشه که آنا عاشقش می‌شه و عشق‌ اون‌ها داستان رمان رو پیش می‌بره. استیوا: بردار آنا، مردی هوس‌باز، بی‌خیال و ول‌انگار، ول‌خرج و مقروض که با همه‌ی این ویژگی‌های منفی در داستان شخصیت دوست‌داشنیی داره. دالی: همسر استیوا، زنی سنتی که پای زندگیش مونده و دل‌خوشیش بچه‌هاش هستن. کیتی: خواهر دالی، دختری حساس، که در طول رمان رشد می‌کنه و البته از همان ابتدای رمان جاش رو در دل خواننده باز می‌کنه. کارنین: شوهر قانونی آنا، دولت‌مردی مسیحی با نگاهی منحصر به فرد به وقایع زندگی که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های کتابه. خصوصا نوع برخوردش اون‌جا که قطار زندگیش از ریل خارج می‌شه. داستان شخصیت‌های جالب دیگه‌ای هم داره که شناختن‌شون بدون شک خالی از لطف نیست. شنیدن این کتابو به همه اونایی که ادبیات واسه‌شون یه پناه‌گاه بی‌نظیره پیش‌نهاد می‌کنم. بدون شک وقتی کتاب تمام بشه چیزی در وجود شما ته‌نشین می‌شه که احتمالا تا آخر عمر باهاتون می‌مونه. ضمنا لازمه که از اجرای خوب کتاب و همکاری ماه آوا و نشر نیلوفر به سهم خودم تشکر کنم.
کاربر 6877969
ممنون بابت توضیح خوبتون
کاربر ۲۶۸۱۸۴۲
اجرای علی عمرانی بسیار عالی است
lida
داستان طبق انتظاری بود که از ادبیات کلاسیک روسیه داشتم. جزییات زیاد و البته بسیار مصور. شاید الان در حوصله من خواندنش نمی‌گنجید، ولی از شنیدنش لذت بردم. آقای علی عمرانی هم که کارش بسیار عالی و حرفه ای بود.
شکوفا
روس‌ها در داستان گویی فوق‌العاده هستن و منم دوستشون دارم و از شنیدن این کتاب لذت بردم الخصوص با هنرمندی آقای عمرانی
رضا مصلی‌نژاد
در این دکان سر نبش انگار که بیشتر ما گرفتار کثرت و پیشرفت شدیم و اخلاق رو به آرامی و با بالا رفتن سن چیزی نالازم و‌ در بهترین شرایط چیزی خوب می‌انگاریم. تولستوی در این اثر اهمیت اخلاق رو مقابل روی ما قرار میده و این تلنگر رو به ما میزنه که بدون اخلاق هیچ چیز معنایی نداره. به قول جناب سعدی "ما عرفناک حق معرفتک" ای جناب تولستوی.
م.ح
سعدی نگفته حدیث نبوی ص است... چرا احادیث و نهج البلاغه رو به اسم شریعتی و کوروش و پناهی و... میگذارین؟
ناخدا
کتاب خوبیه با روسیه و فکر مردمش کمی آشنا می شوید

زمان

۴۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۷,۲۰۰
۱۳۱,۰۴۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد