نظرات کتاب تاریخ جهان
کتاب صوتی تاریخ جهان اثر ارنست گامبریچ

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ جهان

گوینده:میلاد تمدن
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۴۸ رأی
۳٫۹
(۴۸)

نظرات کاربران

قنبری
کتاب بی نهایت گیرا و پر از اتفاقات تاریخی جذاب است. در قحطی کتاب های خوب و پر مغز، قطعا توصیه می کنم این کتاب رو بشنوید.
09193789756
این کتاب نوشتاری جذاب و روان است که خوانندگان را با بخشی از مهمترین روندهای تحولات زندگی انسان آشنا می کند.تاکید می کنم که نوشتار و زبان کتاب جذاب و گیراست.صدای خواننده در این میان نقشی مهم و اساسی در گیرایی اثر دارد.
Sheida Akbari
مناسب ترین و کامل ترین کتاب برای مطالعه عمومی تاریخ. به شدت پیشنهاد می‌کنم.
کاربر ۳۲۸۶۹۶۳
من برای شروع تاریخ این کتاب رو انتخاب کردم خیلی پرکشش ساده و روان سیر تاریخ جهان از عهد حجر تا آخر جنگ جهانی و دوران معاصر رو به خوبی و به صورت خلاصه توضیح داده پیشنهاد میکنم دوستان عزیزم
shayanfb
به نام خدا با وجود این که واضحا طرفداری متن در خصوص غرب از دوران باستان تاکنون مشهود هست، ولی بسیار کتاب جذاب با گویندگی هنرمندانه و زیبا بود 😊
SiaTG
کتاب جامع و جالبی بود، ولی به شکل بسیار عجیبی عظمت ایران کهن تا حدود زیادی کمرنگ و حتی میشه گفت نادیده گرفته شده در این کتاب و به شدت به تعریف از اروپا و مسیح می‌پردازد، ولی در کل برای اضافه شدن سطحی به اطلاعات عمومی تاریخی شما مفید است.
کاربر 6154252
صدای زیبا و جذابی بود کتاب بسیار یک جانبه و به نفع اروپا نوشته شده. از تمدن های مهم جهانی به ویژه و خصوصا ایران چیز چندانی نگفت. جهان را معادل اروپا فرض کرده است متاسفانه.
vahiddl70
کتاب بدی نبود بیشتر کتاب در مورد تاریخ اروپا بود
Soroor Hnv
چقدر این کتاب رو دوست داشتم. همیشه دوست داشتم یه تاریخ جهان جمع‌وجور بخونم که کسل‌کننده نباشه. کتاب گامبریج یه انتخاب محشر بود. انگار یک نفر نشسته داره به زبان ساده و جذاب برات یه قصهٔ طولانی رو تعریف می‌کنه. البته تمرکز بیشتر روی اروپاست ولی خب چیز عجیبی نیست برای مطالعه عمیق روی یه موضوع باید کتاب‌های مختلفی رو از دیدگاه‌های متفاوتی خوند به‌خصوص تاریخ‌. می‌تونم بگم برای شروع کتاب خیلی متاسبیه. گویندگی هم خیلی خوب بود. هم صدای گوینده و هم لحنش تقریباً توی تمام متن جذاب و دلنشین بود و کتاب خوش‌کیفیت ضبط شده بود. خوندنش رو توصیه می‌کنم. امیدوارم بقیه هم لذت ببرن.
maryam mafakheri
وه چه کتاب جالبی، قبلا مطالعه تاریخ را دوست داشتم ولی مطالعه تاریخ جهان را تجربه نکرده بودم به لطف استاد میلاد تمدن بارها به عقب برگشتم و فصل شنیده را دوباره شنیدم. البته بازشنوا حتی برای اساتید هم لازم است.

زمان

۱۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد