نظرات کتاب باد یمانی
کتاب صوتی باد یمانی اثر محمدرضا عابدی شاهرودی

دانلود و خرید کتاب صوتی باد یمانی

گوینده:سعید باصری
انتشارات:به نشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأی
۳٫۹
(۸)

نظرات کاربران

رهگذرِ دنیا
به خاطر توضیحات زیادی مختصر معرفی کتاب خودم رفتم راجع بهش یه تحقیق مختصری کردم کتاب ۸تا داستان کوتاه از زندگی امام یازدهم علیه‌السلام هست که بر اساس روایات و احادیث از منابع معتبری مثل کتاب ارشاد شیخ مفید، اصول کافی شیخ کلینی، کتاب بحار الانوار علامه مجلسی، و... استفاده شده که ظاهرا با ذوق و سلیقه‌ی نویسنده به صورت داستان دراومده؛ ولی متاسفانه برعکس روایات که به خودی خود جذاب و جالب هستن قلم نویسنده بسیار ضعیف هست! و داستانها بسیار کلیشه‌ای و ناشیانه نوشته شدن مخصوصا از داستان سوم خیلی به چشم میاد به طوری که نویسنده برای جبران ضعف شدید قلمش به عنوان شخص سوم راوی شروع به مزه ریختن حین داستانها هم کرده! ولی بازم موفق نشده...! برای همین از داستان سوم به بعد ادامه ندادم اگر صرفا خود روایات و احادیث رو می‌آوردن به مراتب جذابتر بود
کاربر ۵۳۶۹۵۲۱
موافقم
م.دهقان
محتوای کتاب قرار بوده به شناخت امام یازدهم کمکی بکند اما در واقع احساس می کنم یا نویسنده اون رو مخصوص نوجوانان نوشته یا اینکه اصلا نمی‌دونسته باید چطور داستان رو پردازش کنه...اصلا قلم خوبی نمیبینم در این کتاب...یعنی اول که نظر یکی از خوانندگان رو خوندم و نقد شدیدشون رو دیدم فکر کردم کم لطفی کردند و زیادی نقد کردند اما بعد که خودم قدری گوش دادم کتاب رو واقعا فهمیدم تحمل اون طنازی های وسط داستان سخته . و اصلا جالب نیست . به اعصاب خودم رحم کردم و از وسطش رها کردم. شاید برای نوجوان جالب باشه . گرچه شخصا به نوجوان هم پیشنهاد نمی کنم چون فکر می کنم باید آثار بهتری وجود داشته باشه... گرچه این امام خیلی غریبند و این تنها کتاب صوتی بود که اخیرا در مورد ایشون دیدم (در قالب داستان بزرگسال) امیدوارم در آثار بعدی ، نویسنده ورزیده تر و خوش قلم تر بشند.
کاربر ۵۳۶۹۵۲۱
موافقم
زهرا حسینی
بنظرم برای نوجوان ها خوب بود یسری نویسنده نمک میریخت توی نمک که برای نوجوون‌ها شاید جذاب باشه
کاربر ۵۳۶۹۵۲۱
قلم نویسنده برای این مطالب معنوی و روایات ناب، مناسب نیست چون در حین بیان معجزات و کرامات مهم از زندگی امام حسن عسکری علیه السلام، از مطالب طنز استفاده می کند و اثر گذاریِ معنوی را کم می کند.
کاربر ۲۴۸۴۲۴۱
گویندگی کتاب عالی بود .

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

صفحه قبل
۱
صفحه بعد