نظرات درباره کتاب صوتی انسان موجودی یک روزه و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی انسان موجودی یک روزه اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی انسان موجودی یک روزه

۳٫۳
(۱۹)
مهدخت
کتاب راجع به جلسات درمانی اکثرا کوتاه مدتی است که دکتر یالوم با مراجعانش داشته و آنها را بیشتر از طریق رابطه میان بیمار و درمانگر و نه با برچسب بیماری خاصی زدن به درمانجو، یا پیروی از روشی خاص، و اغلب به طور غیر منتظره برای خود درمانگر درمان کرده است. روابط خیلی فردی، خاص و در عین حال عمومی و همه شمول است. مقاومت درمانجو و نحوه مقابله درمانگر با آن و نقش درک انساندوستانه و همدلانه درمانگر در حصول نتیجه نهایی به خوبی به تصویر کشیده شده است. شاید درک عمومی فلسفی هم خواندن کتاب را تسهیل کند. در آخر کتاب مترجم که خودش روان درمانگر ساکن بریتانیاست، مصاحبه اش با دکتر یالوم و طرح سوالات خوانندگان ایرانی از دکتر یالوم را به صورت پیاده سازی گفتگوی دو نفره شان آورده است که بسیار جالب و پر لطف بود. به شخصه با وجود نداشتن هیچ تحصیلات آکادمیک در روانشناسی اما با سابقه کنجکاوی عمومی در این زمینه، تقریبا مشکلی در دنبال کردن روش ها و دریافت نکات مدنظر نویسنده و روش های درمانی او نداشتم. نثر یالوم جذابیت و کششی دارد که نمی شود کتابهایش را به این راحتی زمین گذاشت، حتی در مورد کتابی مانند این اثر که عنصر داستانی در آن خیلی کمرنگ است.
مهدخت
بسیار عالی 👍🏻🙂
کاربر ۲۳۷۶۰۳۶
کتابش را خواندم.مفید و جالب بود
سحر مصلی نژاد
یک کتاب جذاب دیگر از یالوم. مواجهه با مرگ یکی از مسائل کلیدی در این کتابه. آخر کتاب هم مصاحبه ی جالبی با یالوم قرار داده شده. گویندگی کتاب اما چندان به مذاق من خوش نیومد. قبلا اثر دیگری از یالوم رو با صدای آقای عمرانی گوش داده بودم که عالی بود. اما متاسفانه به نظرم رسید صدای گوینده ی این کتاب چندان مناسب یالوم نیست و به دلم ننشست.
Masood Mardiha
کتاب بسیار غرزشمندیه به خصوص برای کسانی که توی حیطه روان درمانگری فعال اند. قلم بسیار زیبایی داره یالوم. ترجمه خوب و گویندگی حرفه ای بود. من دوست داشتم و بهره بردم
azar.satari
لطفا نسخه الکترونیکی را در بی نهایت قرار بدید

زمان

۸ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد