نظرات درباره کتاب صوتی مارمولک سیاه و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مارمولک سیاه اثر ادو گاوا رانپو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مارمولک سیاه

گوینده:متین بختی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۸از ۱۸ رأی
۳٫۸
(۱۸)
کاربر ۴۱۹۶۰۰۲
من این کتاب رو چاپی خوندم و اون دنبال بازی واقعا جالب دوستان راست میگن یک مقدار اوایل داستان خشکه ولی وقتی جلو تر میره خیلی بهتر میشه و واقعا اخراش عاشقش میشین واقعا قشنگه هیجان انگیز و جالب و می‌خوام چند تا کتاب جنایی معرفی کنم اولین کتاب 1_این یه مجموعه هست که یه رزه میشه خوند و خیلی قشنگن هیجانی معمایی و خیلی خفن امتیاز من به این مجموعه از 1تا10 هشت هست اسم این مجموعه هست (مجموعه خانوم مارپل کوچک و تبهکاران) حتما بخونید چون جذاب و قشنکه 2_ این کتاب از نویسنده معروفی هست از اوناس که به هیچ وجه نمیتونی قاتل رو تشخیص بدی هرکس تونست تشخیص بده بیاد به من بگه اصلا امکان نداره واقعا این یکی از بهترین کتاب ها هست از اون کتاب های هست که نمیتونی تا آخر نخونی اصلا خسته نمیشی از اوناس که که خیلی آدم ها گفتگو دارن و خیلی جذابه اسم این کتاب هست (راز قطار آبی) از {آگاتا کریستی} خیلی خفنه 3_ این هم از آگاتا کریستی هست و آخرین کتاب ایشون هست و خیلی خیلی خیلی خوبه ببینید زیاد توضیح نمیدم فقط بخونیدش اسمش هست (پرده) عالیه فوق العاده اینم بگم که من اینا رو چاپی خوندم و اینکه فعلا خداحافظ
SKY
🌙 من نسخه ی چاپیش رو خوندم. وقتی با رمانهای جنایی دیگه مقایسه‌ش می کنم.. خیلی ابتدایی و کوچیک به نظر میاد :`) تو یه روز تمومش کردم و برای سرگرمی خیلی جالب و خوب بود. یجورایی بیشتر شبیه فیلم هندی بود حال و هواش😐😂 ولی داستان جالبیه در کل.. لذت می برید.
کاربر navid mirkiani
کتابی که با گوش کردنش به من خیلی خوش گذشت . معمایی و بسیار جالب 👌
nima
یک داستان جنایی تقریبا معمولی. بعضی معماها و اتفاقات بیش از حد غلو شده و غیر واقعی است. صدای راوی نسبتا مناسب است. بر خلاف جلد کتاب خبری از المان های فرهنگی ژاپن در کتاب نیست.
mojgan1395
یک داستان پلیسی و معمایی . من بعضی جاها را حدس می زدم. فکر می کنم نویسنده هم همین را می خواست. چون وقتی به آخر کتاب می رسید ، متوجه می شوید که اشتباه کرده اید. در مجموع کتاب خوبی بود. تا به آخر کنجکاوی را برمی انگیخت. گوینده کتاب هم به خوبی از عهده کار برآمد.
زهرا
کتاب خوبی بود
more bahari
یک شروع نفس گیر و جذاب برای ورود به دنیای آثار ادوگاوا رانپو و ادبیات جنایی و ترسناک ژاپن... پیشنهاد میکنم از دست ندین
نوشین
با داستان یک سرقت ساده شروع شد ولی هرچی پیش رفت داستان جذابتر شد. پایان خیلی خوبی هم داشت
soheill
اوایل کتاب اصلا جذاب نبود ولی هر چی جلو تر رفت جذاب تر شد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۳۹,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد