لوگو طاقچه
معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی رمان و داستان ایرانی

رمان و داستان ایرانی را با چه کتابی شروع کنیم؟|اینفوگرافیک

12,118 بازدید

پیدا کردن کتابی برای شروع کتابخوانی کاری دشوار است. از بین هزاران کتابی که در بازار وجود دارد و روز به روز هم زیادتر می‌شوند، باید تعداد محدودی انتخاب کنیم. حتی کتابخوان‌ترین افراد هم نمی‌توانند همه‌ی کتاب‌ها را بخوانند. برای همین در فرصت محدودی که داریم، باید سعی کنیم بهترین انتخاب‌ها را بکنیم. یکی از راه‌های انتخاب کتاب خوب برای مطالعه، رفتن به کتابفروشی‌هاست. در کتابفروشی‌ها معمولا افرادی هستند که با پرسیدن سوال‌های مختلف به ما کمک می کنند کتاب مناسب خودمان را انتخاب کنیم. اما همیشه هم نمی‌توانیم به این راه اتکا کنیم. پرسیدن از دوستان کتابخوان دیگرمان یا گشت و گذار در سایت‌های معرفی کتاب و یا وبلاگ طاقچه می‌توانند راه‌های خوبی برای انتخاب کتاب باشند.

راه دیگری برای انتخاب کتاب، استفاده از اینفوگرافیک‌های شروع کتابخوانیِ وبلاگ طاقچه است. در اینفوگرافیکی که در این یادداشت آوردیم، سعی کردیم از میان کتاب‌های دسته رمان و داستان ایرانی ، کتاب‌هایی را انتخاب کنیم و در قالب سوال‌ها و عبارت‌هایی کوتاه، آن‌ها را معرفی کنیم. بهتر است بعد از انتخاب کتابی از میان کتاب‌های اینفوگرافیک، معرفی و نمونه‌ی کتاب را در سایت طاقچه بخوانید و یا حتی کمی بیشتر درباره کتاب در اینترنت تحقیق کنید. اما این روش می‌تواند حال و هوای کلی کتاب‌ها را به ما نشان دهد.

پیش از این، اینفوگرافیک‌هایی برای رمان و داستان‌های کلاسیک غیر ایرانی، رمان و داستان‌های جدید غیر ایرانی و کتاب‌های غیرداستانی هم تهیه کردیم. اگر کتابی که دوست دارید بخوانید را در این اینفوگرافیک پیدا نکردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به اینفوگرافیک‌های قبلی بزنید.

اینفوگرافیک معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی | رمان و داستان غیر ایرانی کلاسیک 

اینفوگرافیک معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی | رمان و داستان غیر ایرانی جدید 

اینفوگرافیک معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی | کتاب‌های غیرداستانی 

معرفی کتاب های مفید برای مطالعه از میان رمان و داستان های ایرانی

معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب زیر را هم مطالعه کنید

12,118 بازدید

Avatar

صبا محبی


اشتراک گذاری یادداشت
3.5 4 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه