لوگو طاقچه
تصویر جلد چند خلاصه کتاب صوتی

بهترین خلاصه کتاب‌های صوتی را در طاقچه بشنوید

939 بازدید

عمر ما محدود است و تعداد کتاب‌های بی‌نظیری که اگر نخوانیمشان ضرر می‌کنیم، بسیار زیاد. شاید خیلی از ما یادمان نیاید آخرین باری که ساعت‌ها یک جا نشستیم و کتابی را به پایان رساندیم، کی بوده است! سرعت زندگی آنقدر بالا رفته است که زمان مثل برق و باد می‌گذرد. همگی‌مان تعداد زیادی کتاب تلنبارشده داریم و منتظر وقت مناسبی هستیم تا به سراغشان برویم؛ وقتی که ممکن است هرگز پیش نیاید. 

بااین‌حال بهتر است به‌جای انتظار برای پیدا کردن زمان مناسب، خودمان زمان مناسب را ایجاد کنیم و از راه‌های جدید کمک بگیریم تا پیوندمان با دنیای کتاب‌ها را محکم‌تر کنیم؛ راه‌هایی مثل: شنیدن خلاصه کتاب صوتی. خلاصه کتاب‌های صوتی با وجود اینکه در اوایل ظهورشان زیاد مورد استقبال قرار نگرفتند، حالا بسیار محبوب شده‌اند.

‌ 

گوش دادن به کتاب‌های گویا چند مزیت مهم دارد؛ اول اینکه می‌تواند زمان‌های به‌ظاهر مرده‌تان را زنده کند! مثلا زمان‌هایی که در ترافیک هستید؛ رفت‌وآمدهایتان در مترو، اتوبوس و… ؛ زمان‌هایی که در منزل به شستن ظرف‌ها، آشپزی و… اختصاص می‌دهید. دوم اینکه مولفین خلاصه کتاب‌های صوتی سعی می‌کنند ضمن حفظ روح و جان داستان، شاخه‌هایش را کمی بزنند تا در زمان کمتری بتوانید به جهان آن‌ها پا بگذارید. و در نهایت، شنیدن خلاصه‌های صوتی از کتاب‌ها راهی است که می‌تواند ما را با مطالعه آشتی بدهد؛ یعنی ممکن است کتابی به حدی توجهمان را جلب کند که به سراغ نسخه کاملش برویم و دوباره عادت مطالعه را از سر بگیریم. 

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب زیر را هم مطالعه کنید

و اما شاید بپرسید چطور می‌توانید خلاصه کتاب‌هایی را پیدا کنید که به پیرنگ اصلی کتاب‌ها وفادار مانده باشند و کیفیت نسخه‌ی صوتی‌شان هم قابل قبول باشد؟ خوشبختانه سایت طاقچه گنجینه‌ای از خلاصه کتاب‌های صوتی را در دلش دارد که می‌تواند منبع مناسبی برایتان باشد. در ادامه‌ی این یادداشت بعضی از بهترین‌ خلاصه کتاب‌های صوتی را با هم مرور می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم بعد از مطالعه این یادداشت، سری به صفحه خلاصه کتاب در سایت طاقچه هم بزنید و با نمونه‌های بیشتر آشنا شوید.

غرور و تعصب

غرور و تعصب برای همه‌مان نامی آشناست. چه اهل دنیای ادبیات باشیم چه نه، به‌احتمال زیاد نام این رمان را شنیده‌ایم. غرور و تعصب رمانی نامیراست که با وجود گذشت سال‌ها همچنان زنده است و علاقه‌مندان به ادبیات از مطالعه‌اش لذت می‌برند. 

ما در این رمان با خانواده‌ی بنت همراه می‌شویم؛ خانواده‌ای که پنج دختر دارند. مادر این خانواده دغدغه‌ی ازدواج دخترانش را دارد و دلش می‌خواهد آن‌ها زودتر تشکیل زندگی بدهند. روزی در یک مهمانی چارلز بینگلی که مردی ثروتمند است، به دختر بزرگ خانواده یعنی جین علاقه‌مند می‌شود؛ در ادامه در مهمانی دیگری دوست چارلز یعنی دارسی نیز با یکی از دختران خانواده، الیزابت ارتباط برقرار می‌کند. موقعیت خانوادگی معمولی خانواده بنت در مقابل ثروت چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. 

بسیاری از منتقدان این کتاب را یکی از شاهکارهای دنیای ادبیات و آینه‌ای به روی روابط انسانی و اجتماعی می‌دانند. رمان به‌شدت گیرا و خواناست و شما را به جامعه‌ی آن روزهای انگلیس می‌برد. خلاصه کتاب صوتی غرور و تعصب را می‌توانید با صدای بهجت توجه در سایت طاقچه بشنوید. 

بخشی از کتاب صوتی غرور و تعصب (خلاصه کتاب) را بشنوید.

غرور و تعصب (خلاصه کتاب) جین آستن

گوینده: بهجت توجه
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

پیرمرد و دریا

پیرمرد و دریا اثری کلاسیک و یکی از بهترین آثار ارنست همینگوی، نویسنده‌ی مطرح آمریکایی است. این رمان داستان ماهی‌گیر پیری به نام سانتیاگو است. سانتیاگو بعد از ۸۴ روز ماهی نگرفتن تصمیم می‌گیرد دوباره به دل دریا بزند و شانسش را امتحان کند. او تک‌و‌تنها راهی دریا می‌شود و بعد‌از مدتی طولانی، قلابش به یک نیزه‌ماهی گیر می‌کند. این پایان ماجرا نیست، بلکه شروع کشمکشی طولانی است بین سانتیاگو و نیزه‌ماهی. سانتیاگو نمی‌خواهد تسلیم شود و سعی می‌کند هرطور شده نیزه‌ماهی را نگه دارد ولی هیچ‌چیز به این سادگی‌ها نیست… 

پیرمرد و دریا جایزه‌ی «نوبل» را برای همینگوی به ارمغان آورد و با وجود گذشت سال‌ها، شاهکاری زنده و بی‌بدیل است. نبرد پیرمرد با دریا به‌قدری عمیق و تاثیرگذار است که تا مدت‌ها ذهن شما را به خودش مشغول می‌کند و شما را به یاد نبردهایتان در زمین‌های مختلف زندگی می‌اندازد. خلاصه کتاب صوتی پیرمرد و دریا با صدای ایمان اصفهانی فرصتی است تا این اثر زیبا را به کتابخانه‌ی ذهنتان بیفزایید. 

بخشی از کتاب صوتی پیرمرد و دریا (خلاصه کتاب) را بشنوید.

پیرمرد و دریا (خلاصه کتاب) ارنست همینگوی

گوینده: ایمان اصفهانی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

زنان کوچک

زنان کوچک رمان آمریکایی موفقی است که سال‌های سال جزو پرفروش‌ترین آثار بوده است. این رمان روی بسیاری از رمان‌های بعد از خودش هم تاثیر گذاشت و نظر خوانندگان را در دوره‌های زمانی مختلف به خود جلب کرد.

زنان کوچک روایت خانواده‌ی مارچ است؛ خانواده‌ای که قبلاً ثروتمند بوده‌اند ولی حالا در تنگدستی به سر می‌برند. این خانواده چهار دختر دارند؛ مارگارت، جوزفین، الیزابت و ایمی. خواهرها هر کدام جهان و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. مارگارت دختری خوش‌چهره است که آرزوهای زیادی دارد و دوست دارد ثروتمند شود، جوزفین دختری متفاوت است که به نوشتن علاقه‌ی زیادی دارد، الیزابت عاشق موسیقی است و ایمی دختری برونگرا و پرشور است. دخترها هرکدام دغدغه‌های خودشان را دارند ولی در دغدغه‌ی حفظ خانواده و گذران روزگار با هم مشترک‌اند.

رمان بسیار دلنشین است و از زندگی واقعی نویسنده، لوییزا می الکاتالهام گرفته شده است. در ضمن فیلم‌ اقتباس‌شده از روی این رمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. در زنان کوچک می‌توانید جامعه‌ی آمریکا را ببینید و وضعیت آن را درک کنید. در ضمن در داستان به احساسات دخترانه به‌خوبی پرداخته شده و مخاطب را غرق در لذت می‌کند. 

خلاصه‌ کتاب صوتی زنان کوچک در طاقچه منتظر شماست. 

بخشی از کتاب صوتی زنان کوچک (خلاصه کتاب) را بشنوید.

زنان کوچک (خلاصه کتاب) لوییزا می الکات

گوینده: بهجت توجه
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

بیگانه

بیگانه رمان مشهور آلبر کامو و یکی از محبوب‌ترین رمان‌ها در سطح جهان است. بیگانه داستان زندگی مورسو است؛ مردی تنها که ناگهان با نامه‌ای از خانه‌ی سالمندان مواجه می‌شود و می‌فهمد مادرش مرده. مورسو مرخصی می‌گیرد و راهی خانه‌ی سالمندان می‌شود تا در مراسم تدفین مادرش شرکت کند؛ او حاضر نیست چهره‌ی مادرش را برای آخرین بار ببیند و مدام سیگار می‌کشد و قهوه می‌نوشد تا مراسم تمام شود. مورسو بعد از مراسم به خانه‌اش برمی‌گردد و روز بعد همراه با دختری برای شنا می‌رود…

او در ادامه و بعد از ارتکاب یک قتل متهم می‌شود؛ متهم به کشتن یک نفر و بی‌تفاوتی. رمز تفاوت و بیگانگی مورسو در جهان همین است؛ اینکه او از نگاه دیگران مردی بی‌تفاوت است! هرچقدر رمان پیش می‌رود ما به شخصیت مورسو نزدیک‌تر می‌شویم و می‌فهمیم که او برخلاف نظر دیگران اصلاً فرد بی‌تفاوتی نیست. کامو در این رمان به پوچ بودن جهان می‌پردازد با این وجود از آن قطع امید نمی‌کند. 

بیگانه رمان فوق‌العاده‌ای است و در اعطای جایزه‌ی نوبل به آلبر کامو نقش مهمی را ایفا کرد. خلاصه‌‌کتاب صوتی این رمان با صدای آرمان سلطان‌زاده در طاقچه موجود است. 

بخشی از کتاب صوتی بیگانه (خلاصه کتاب) را بشنوید.

بیگانه (خلاصه کتاب) آلبر کامو

گوینده: ایمان اصفهانی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

‌ملت عشق

ملت عشق رمان شناخته‌شده‌ای است که این روزها ممکن است دست آدم‌های زیادی ببینید. این رمان دو خط زمانی دارد. اولی در قرن هفتم و در قونیه رخ می‌دهد. در این دوران مولانا عارفی مشهور و بسیار مورد احترام بود؛ شمس هم عارفی در آستانه‌ی چهل‌سالگی بود که می‌خواست قبل از مرگ چهل قانون عشق را برای کسی تعریف کند. 

خط دیگر داستان ۱۴ قرن بعد، در بوستون آمریکا روایت می‌شود. اللا در آستانه‌ی چهل‌سالگی احساس ملال و رخوت می‌کند؛ او به‌تازگی ویراستاری کتابی را پذیرفته. کتابی که چهل قانون عشق نام دارد؛ روایتی از دیدار شمس و مولانا. 

ملت عشق رمان فوق‌العاده‌ای است؛ ازاین‌رو که زمان‌ها را به هم وصل می‌کند تا مفهوم عشق در دوره‌های مختلف را به چالش بکشد. رمان لایه‌های متعددی دارد که با هر بار خواندن یا شنیدن به آن‌ها پی می‌برید. نکته‌ی مهمی که ملت عشق را به چنین محبوبیتی رسانده، برانگیختن احساس همذا‌ت‌پنداری در مخاطب است.

بخشی از کتاب صوتی ملت عشق (خلاصه کتاب) را بشنوید.

ملت عشق (خلاصه کتاب) الیف شافاک

گوینده: عطیه بادامچی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

عادت‌های اتمی 

عادت‌های اتمی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح جهان است. ما همیشه تغییر را مسئله‌ی بزرگی تلقی می‌کنیم و حس می‌کنیم باید اتفاق غیرمنتظره‌ای بیفتد تا زندگی‌مان تغییر کند. درحالی‌که تغییر محصول گام‌های کوچک است، محصول رفتارهای ریز و دقت به جزئیات. کتاب عادت‌های اتمی گام‌به‌گام به شما کمک می‌کند تا با اصلاح عادت‌های کوچک، زندگی‌تان را تغییر دهید. این کتاب با استفاده از علوم مختلف در شکل‌دهی به عادت‌ها کمکتان می‌کند و می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در واقع عادت‌های اتمی یک نقشه‌ی راه به شما نشان می‌دهد تا گام‌به‌گام پیش بروید، عادت‌های مخرب را بشناسید و راه جایگزین کردن آن‌ها با عادت‌های موثر را یاد بگیرید. تغییر عادت‌ها اگرچه ساده به نظر می‌رسد ولی نیاز به راهنما دارد چون ما با هر عادتی مدت‌ها زندگی می‌کنیم. 

خلاصه‌ کتاب صوتی عادت‌های اتمی را در طاقچه بشنوید و از همین امروز تغییر را شروع کنید. 

بخشی از کتاب صوتی عادت های اتمی (خلاصه کتاب) را بشنوید.

عادت های اتمی (خلاصه کتاب) جیمز کلییِر

گوینده: میثم امیری
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

من پیش از تو

من پیش از تو عاشقانه‌ای تمام‌عیار است. عاشقانه‌ای که احتمالاً تا همیشه در ذهنتان می‌ماند. این رمان داستان زندگی لوئیزا کلارک است؛ دختر جوان و سرزنده‌ای که با انواع مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. لوئیزا در تلاش‌هایش برای پیدا کردن شغل تازه، به ویل ترینر برمی‌خورد. او پسری بسیار ثروتمند و موفق است که طی یک حادثه فلج شده و باید برای همیشه روی صندلی چرخ‌دارش بنشیند. عشق کم‌کم راهش را باز می‌کند ولی آیا عشق بین لو و ویل می‌تواند به سرانجامی برسد؟

من پیش از تو اثری دلنشین است که مثل یک لیوان آب خنک در دل تابستان، حس خوبی بهتان تزریق می‌کند. رمان لحن روانی دارد و با توصیف‌های ساده خواننده را دل داستان غرق می‌کند. اگر به‌دنبال عاشقانه‌ای دلنشین هستید که از پیچیدگی خالی باشد، خلاصه‌کتاب صوتی من پیش از تو را از طاقچه بشنوید. 

بخشی از کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب) را بشنوید.

من پیش از تو (خلاصه کتاب) جوجو مویز

گوینده: فریبا فصیحی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

تصویر دوریان گری

تصویر دوریان گری رمانی قدرتمند و اثری مهم در زمینه‌ی زیبایی‌شناختی است. این کتاب داستان مردی به نام دوریان گری را روایت می‌کند؛ او یک روز مدل نقاشی به نام بسیل هال‌وارد می‌شود. بسیل هال‌وارد تحت تاثیر زیبایی بی‌حدومرز دوریان گری قرار می‌گیرد و پرتره‌ی او را بهترین اثر خودش می‌داند. در ادامه دوریان گری از طریق هال‌وارد با مرد دیگری به نام لرد هنری آشنا می‌شود. لرد به دوریان گری چیزهایی در مورد گذر زمان و فناپذیر بودن جوانی می‌گوید که ذهن او را پاک به هم می‌ریزد. دوریان گری بعد از اینکه به فانی بودن زیبایی‌اش فکر می‌کند، دست به کارهای عجیبی می‌زند. 

این رمان اثری چندلایه است که بعد از گذشت سال‌ها، همچنان زنده و جاری است و مطالعه‌اش می‌تواند برای هر کسی تجربه‌ای بی‌نظیر باشد.قلعه حیوانات

قلعه‌ی حیوانات به‌قدری مشهور است که حتی اگر نخوانده باشیم هم، نامش را شنیده‌ایم و بریده‌هایش را دیده‌ایم. رمانی که با کمک گرفتن از شخصیت‌های حیوانی، روند نفوذ استبداد و نشستن یوغ بردگی بر گردن را به تصویر می‌کشد. همه‌چیز از جایی شروع می‌شود که حیوانات بر اثر ظلم‌های متمادی، تصمیم به انقلاب می‌گیرند و مزرعه را فتح می‌کنند. آ‌ن‌ها می‌خواهند به برابری، عدالت و آزادی دست پیدا کنند و خودشان افسار زندگی‌شان را به دست بگیرند. خوک‌ها رهبری انقلاب را برعهده می‌گیرد ولی با مرور زمان استبداد دوباره برمی‌گردد و این بار حیوانات زیر بار بردگی خوک‌ها می‌روند. 

قلعه‌ی حیوانات یک رمان سیاسی محبوب و در عین حال ساده است؛ رمانی که اهمیت تعقل و تن ندادن را به تصویر می‌کشد و به خواننده القا می‌کند استبداد همیشه در کمین است. شما می‌توانید همین الان خلاصه‌ کتاب صوتی قلعه حیوانات را در طاقچه بشنوید. 

بخشی از کتاب صوتی تصویر دوریان گری (خلاصه کتاب) را بشنوید.

تصویر دوریان گری (خلاصه کتاب) اسکار وایلد

گوینده: ایمان اصفهانی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

گتسبی بزرگ

گتسبی بزرگ یک اثر کلاسیک و مهم است که نماینده‌ای از ادبیات آمریکا به شمار می‌رود. اگرچه این داستان در اصل عشق بین یک زن و مرد را به تصویر می‌کشد ولی می‌توان در آن جامعه‌ی آمریکا را به‌وضوح مشاهده کرد. گتسبی بزرگ در آمریکای بعد از جنگ جهانی اول روایت می‌شود؛ گتسبی مرد قدرتمند و خودساخته‌ای است که سعی می‌کند به تمام خواسته‌های قبلش برسد. 

گتسبی بزرگ از نگاه منتقدان بسیاری یک شاهکار واقعی است؛ این کتاب در دانشگاه‌های آمریکا تدریس می‌شود و در سراسر جهان خوانندگان بسیاری دارد. خلاصه‌ کتاب صوتی گتسبی بزرگ در طاقچه آماده است. 

بخشی از کتاب صوتی گتسبی بزرگ‌ (خلاصه کتاب) را بشنوید.

گتسبی بزرگ‌ (خلاصه کتاب) اسکات فیتز جرالد

گوینده: ایمان اصفهانی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

خلاصه کتاب صوتی‌های رایگان

در ادامه تعدادی از خلاصه کتاب‌های صوتی که در طاقچه رایگان شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

۷ عادت مردم بسیار تاثیرگذار

۷ عادت مردم بسیار تاثیرگذار از موفق‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت و انگیزش است. این کتاب ۷ عادت را به شما معرفی می‌کند که افراد موفق را از افراد معمولی جدا می‌کنند. استفان کاوی سخنران و نویسنده‌ی مطرحی است که با نوشتن این کتاب به قله‌های شهرت رسید. عادت‌هایی که در این کتاب معرفی شدند برخلاف تصور اصلا دور از دسترس نیستند، بلکه اتفاقاً عادت‌هایی ساده‌اند که تاثیرات بزرگی دارند و می‌توانند زندگی‌ها را دگرگون کنند. 

خلاصه‌ کتاب صوتی ۷ عادت مردم بسیار تاثیرگذار، به‌صورت رایگان در طاقچه موجود است. قطعاً بعد از شنیدن این کتاب تغییراتی را در ذهنتان احساس می‌کنید. 

بخشی از کتاب صوتی ۷ عادت مردم بسیار تأثیرگذار (خلاصه کتاب) را بشنوید.

۷ عادت مردم بسیار تأثیرگذار (خلاصه کتاب) استفن آر. کاوی

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی شاه‌کلید موفقیت است. همه‌ی ما به‌اندازه‌ی یکسانی وقت داریم ولی چرا بعضی‌ها غنی‌تر زندگی می‌کنند و به شرایط بهتری دست می‌یابند؟ کتاب مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی راهنمای ساده‌ای است که به شما کمک می‌کند ارزیابی عمیق‌تری از وضعیت داشته باشید و به‌طور بهتری برای آن برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ریزی راهی است تا وقتتان را از دست ندهید و در کمترین زمان‌ها بهترین نتیجه‌ها را بگیرید. فرقی ندارد در چه موقعیتی و چه سنی هستید، درهرصورت برنامه‌ریزی می‌تواند وضعیت شما را دگرگون کند. 

خلاصه‌ کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی هم به‌صورت رایگان در طاقچه دردسترس است. 

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب) را بشنوید.

مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب) پیتر کاپزیو

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

یک روز انتظار

یک روز انتظار یکی از داستان‌های کوتاه ارنست همینگوی است. این داستان پسری نه‌ساله را از نگاه پدرش روایت می‌کند. پسر به بیماری آنفولانزا مبتلا شده است. زمانی که پدر دکتر را نزد پسر می‌آورد؛ دکتر می‌گوید دمای بدن او ۱۰۲ است. پسر ۱۰۲ فارنهایت را با درجه‌ی سانتی‌گراد اشتباه می‌گیرد و فکر می‌کند به‌زودی می‌میرد. زیرا او در مدرسه شنیده که بدن انسان نهایتا دمای ۴۴ را تاب می‌آورد. پسرک در فکر مرگ است و پدر نمی‌تواند دلیل رفتارهای عجیب کودکش را درک کند. 

داستان یک روز انتظار چکیده‌ای از ویژگی‌های داستان‌های همینگوی را در دلش دارد؛ بنابراین شنیدنش می‌تواند بسیار جالب باشد. خلاصه‌ کتاب صوتی یک روز انتظار را از طاقچه رایگان دریافت کنید. 

بخشی از کتاب صوتی یک روز انتظار را بشنوید.

یک روز انتظار ارنست همینگوی

گوینده: میلاد تمدن
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

۵۰ شرکتی که دنیا را تغییر دادند

کتاب ۵۰ شرکتی که دنیا را تغییر دادند، مروری است بر بهترین شرکت‌های تاریخ. موفقیت فرمول یک‌شبه ندارد، بلکه از طریق مطالعه و استفاده از تجربه‌های دیگران به دست می‌آید. این کتاب به شما کمک می‌کند تاریخچه‌ی شرکت‌هایی مثل اپل، فورد، مک دونالد، مایکروسافت و… را بخوانید و رمز موفقیت آن‌ها را دریابید. اگرچه دنیای تجارت دنیایی پیچیده است و مقتضیاتش در هر دوره فرق می‌کند، بااین‌حال تجربه‌های دیگران به شما ایده می‌دهند تا بتوانید کسب‌وکار خودتان را پیش ببرید و به فرمول مخصوص خودتان دست پیدا کنید. درضمن در این کتاب می‌بینیم که چطور جامعه از شرکت‌های موفق تاثیر پذیرفته است و چطور مردم با جریان آن‌ها حرکت کرده‌اند. این کتاب چه برای مدیران و چه برای کسانی که در فکر راه‌اندازی کسب‌وکاری تازه هستند، اثری به‌شدت کاربردی به شمار می‌آید. 

بخشی از کتاب صوتی ۵۰ شرکتی که دنیا را تغییر دادند (خلاصه کتاب) را بشنوید.

۵۰ شرکتی که دنیا را تغییر دادند (خلاصه کتاب) هوراد راتمن

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

۱۵ قانون ارزشمند رشد

به نظر شما رشد کردن فرمول خاصی دارد؟ نمی‌شود گفت همه‌ی آدم‌ها از یک مسیر رشد می‌کنند ولی می‌شود گفت بعضی از کارها و افکار لازمه‌ی رشد و گام‌های اولیه‌ی آن هستند. کتاب ۱۵ قانون ارزشمند رشد به شما ۱۵ قانون ساده ولی مهم را معرفی می‌کند که با اجرای آن‌ها در زندگی‌تان می‌تواند به رشد و بالندگی دست پیدا کنید. میلیون‌ها نسخه از این اثر در جهان فروخته شده است و افراد بسیاری از آن تاثیر پذیرفته‌اند. با گوش دادن به این کتاب می‌توانید تحول را در درون خودتان احساس کنید و به ایده‌های تازه‌ای برای تغییر زندگی‌تان برسید. 

خلاصه‌ کتاب صوتی ۱۵ قانون ارزشمند رشد در طاقچه به‌صورت رایگان موجود است؛ می‌توانید همین الان به سراغش بروید و قانون‌ها را بشناسید. 

بخشی از کتاب صوتی ۱۵ قانون ارزشمند رشد (خلاصه کتاب) را بشنوید.

۱۵ قانون ارزشمند رشد (خلاصه کتاب) جان مکسول

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

در آخر

خلاصه‌ کتاب صوتی راهی است برای شنا کردن در دل کتاب‌ها، وقتی که زندگی فرصت ورق‌زدن آن‌ها را نمی‌دهد یا افرادی هستیم که با شنیدن ارتباط بهتری برقرار می‌کنیم تا خواندن. این خلاصه‌ کتاب‌های صوتی در عین مختصر بودن، سبک و جان قلم نویسنده را به شما منتقل می‌کنند و برای جهان امروز بسیار مناسب‌اند. 

939 بازدید
برچسب ها

Avatar

سپیده بیگدلی


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه