لوگو طاقچه
بهترین کتاب‌های صوتی برای افزایش اعتماد به نفس

کتاب صوتی برای افزایش اعتماد به نفس

3,222 بازدید

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که چرا برخی از افراد موفق‌تر از دیگران هستند؟ در بسیاری از موارد، پاسخ این سوال داشتن «اعتمادبه‌نفس» است. اعتماد‌به‌نفس احساس اعتماد به توانایی‌ها، اطلاعات و قضاوت‌های خودتان است. انجمن روانشناسی آمریکا اعتمادبه‌نفس را این‌گونه توصیف می‌کند: «اعتمادبه‌نفس اعتقاد به این است که فرد قادر است با موفقیت، کاری را به خوبی انجام دهد.»

اعتمادبه‌نفس می‌تواند به یک حس کلی اعتماد در توانایی شما برای کنترل موقعیت‌های خاص یا به طور کلی، تمام زندگی اشاره داشته باشد. برای مثال، ممکن است در زمینه‌ی خاصی از تخصص، اعتماد‌به‌نفس بالایی داشته باشید، اما در زمینه‌های دیگر اعتمادبه‌نفس کمتری داشته باشید. تحقیقات نشان می‌دهد که اعتمادبه‌نفس برای سلامتی و رفاه روانی بسیار مهم است.

داشتن اعتمادبه‌نفس می‌تواند به شما کمک کند تا در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق‌تر شوید. بنابراین، قصد داریم در این یادداشت به معرفی چند عنوان از بهترین کتاب‌های صوتی برای افزایش اعتمادبه‌نفس بپردازیم که گوش‌دادن به آن‌ها می‌تواند برای تمام افراد مفید باشد.

 در باب اعتمادبه‌نفس

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس اثر آلن دو باتن، نویسنده‌ی سوئدی-انگلیسی و منتشرشده در سال ۲۰۱۸ است. آلن دو باتن در این کتاب توضیح می‌دهد که اعتمادبه‌نفس مهارتی است که هر کسی می‌تواند آن را بیاموزد. ما علی‌رغم اعتمادبه‌نفسی که در طول زمان در زمینه‌ی کاری خود ایجاد می‌کنیم، همیشه تمایل داریم که نیاز اولیه به انواع آزادانه‌تری از اعتمادبه‌نفس را نادیده بگیریم، برای مثال اعتمادبه‌نفسی که می‌تواند در طول زندگی روزمره به ما کمک کند، اعتمادبه‌نفسی که کمک می‌کند با غریبه‌ها در مهمانی‌ها صحبت کنیم یا از کسی در قطار بخواهیم صدای موسیقی خود را کم کند.

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس چرایی کمبود اعتمادبه‌نفس را و اینکه چگونه می‌توانیم در زندگی خود بیشتر اعتمادبه‌نفس داشته باشیم، شرح می‌دهد. این کتاب ما را به آرامی از طریق مسائلی کلیدی که ما را عقب نگه می‌دارند، راهنمایی می‌کند و ابزارهایی را که برای تحقق پتانسیل‌هایمان نیاز داریم، در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب همچنین راهنمایی عملی و الهام‌بخش برای غلبه بر سندروم خودفریبی، خودخرابکاری و موارد دیگر است.

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس با ترجمه‌ی رضا اردلان و به گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط انتشارات شنیدار به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس را بشنوید.

در باب اعتماد به نفس آلن دو باتن

گوینده: دادبه دادمهر
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

موهبت کامل نبودن

کتاب صوتی موهبت کامل نبودن اثر برنه براون، نویسنده و استاد دانشگاه آمریکایی و منتشرشده در سال ۲۰۱۰ است. این کتاب مهم به خوانندگان خود می‌آموزد که چگونه به جای اینکه دائم به این بیندیشند که مردم درباره‌ی آن‌ها چه فکری می‌کنند، بپذیرند که کافی هستند. برنه براون به ما می‌آموزد که تفکر بی‌نقص‌بودن را کنار بگذاریم و دست از اثبات خود به دیگران برداریم.

توانایی منحصربه‌فرد براون در آمیختن تحقیقات بنیادی با داستان‌سرایی صادقانه، شنیدن کتاب موهبت کامل نبودن را مانند داشتن یک مکالمه‌ی طولانی و نشاط‌آور با یک دوست بسیار خردمند که شفقت، خرد و توصیه‌هایی عالی برای ما دارد، جلوه می‌دهد. برنه براون در این کتاب ۱۰ راهنمای ارزشمند در مورد قدرت زندگی از صمیم قلب را با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد. براون در ۱۰ راهنمای این کتاب، ذهن، قلب و روح ما را درگیر می‌کند و به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم شجاعت، شفقت و ارتباط را پرورش دهیم تا صبح از خواب بیدار شویم و به این بیندیشیم که فارغ از هر چیز، کافی هستیم.

کتاب صوتی موهبت کامل نبودن با ترجمه‌ی احمد آل احمد و گویندگی ندا پوریان در دسترس است و توسط انتشارات نوین کتاب گویا به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی موهبت کامل نبودن را بشنوید.

موهبت کامل نبودن برنه براون

گوینده: ندا پوریان
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب زیر را هم مطالعه کنید

اعتمادبه‌نفس به زبان ساده

کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس به زبان ساده توسط کیت بورتون و برینلی‌ان. پلاتس که دو تن از پرطرفدارترین مربیان اجرایی در جهان هستند نوشته شده و منتشرشده در سال ۲۰۱۲ است. این کتاب به خوانندگان خود توضیح می‌دهد که چگونه سطح اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهند و در تمام زمینه‌های زندگی خود موثرتر باشند.

اعتمادبه‌نفس چیزی بیش از یک احساس درونی است؛ اعتمادبه‌نفس یک عنصر ضروری برای موفقیت در زندگی است. کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس به زبان ساده، خواننده را با ابزارها و تکنیک‌های اثبات‌شده برای غلبه بر ناامنی و بازداری‌های اجتماعی و همچنین برای یادگیری نحوه‌ی تفکر و رفتار با اعتمادبه‌نفس بیشتر در محیط کار، محیط‌های اجتماعی و حتی روابط عاطفی تجهیز می‌کند.

کتاب صوتی اعتمادبه‌نفس به زبان ساده با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و به گویندگی کمیل سلیمان‌پور و سپیده سلیمیان، توسط انتشارات ماه‌آوا به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان ساده را بشنوید.

اعتماد به نفس به زبان ساده کیت برتون

گوینده: سپیده سلیمیان
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

۳۶۵ قدم به سوی اعتمادبه‌نفس

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتمادبه‌نفس اثر دیوید لارنس پریستون و منتشرشده در سال ۲۰۰۷ است. با شنیدن این کتاب، یاد می‌گیریم که اعتمادبه‌نفس برای یک زندگی شاد و رضایت‌بخش بسیار مهم است. اما با این حال، بسیاری از ما فاقد اعتمادبه‌نفس و خودباوری هستیم. در نتیجه، کمتر ماجراجویی می‌کنیم و کمتر می‌توانیم بهره‌ی کافی را از زندگی ببریم.

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتمادبه‌نفس یک برنامه‌ی روزانه با ساختاری دقیق محسوب می‌شود که حوزه‌هایی از جمله تصمیم‌گیری برای داشتن اعتمادبه‌نفس، مهار خودآگاهی، چگونگی فکر کردن با اعتمادبه‌نفس، استفاده از تخیل برای بهبود تصویر خود، چگونگی عمل‌کردن با اعتمادبه‌نفس، ارتباط‌گرفتن مطمئن با ۵۲ بخش مختلف شامل اطلاعات، بینش‌ها و کلمات الهام‌بخش به علاوه‌ی ۷ تمرین و نکات عملی یا نکات قابل‌تامل را پوشش می‌دهد.

با اختصاص‌دادن تنها ۱۵ دقیقه در روز به این کتاب، ابزارها و تکنیک‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کارآمد بوده است. اگر مطالب این کتاب را با دقت بشنوید و آموخته‌های خود را نیز به کار ببرید، متوجه تغییرات بزرگی در زندگی خود خواهید شد که تنها ظرف دو یا سه ماه اتفاق می‌افتد و در نهایت، یک سال بعد، از اینکه چقدر اعتماد‌به‌نفس خود را افزایش داده‌اید، شگفت‌زده خواهید شد.

کتاب صوتی ۳۶۵ قدم به سوی اعتمادبه‌نفس با ترجمه‌ی صادق خسرونژاد و به گویندگی دادبه دادمر و هوتن شاطری‌پور، توسط انتشارات کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس را بشنوید.

۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس دیوید‌لارنس پریستون

گوینده: هوتن شاطری‌پور
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتمادبه‌نفس

کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتمادبه‌نفس شامل سمیناری جذاب و شنیدنی اثر جک کنفیلد، نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور آمریکایی است. در این کتاب، جک کنفیلد به‌صورت خلاصه، مختصر و مفید و همچنین با بیانی جذاب و روان، مهم‌ترین راهکارهای عملی برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس را به خوانندگان و شنوندگان می‌آموزد.

جک کنفیلد در این کتاب درباره‌ی این موضوع صحبت می‌کند که صرف‌نظر از اینکه به‌طور کلی چه دیدگاهی درباره‌ی اعتمادبه‌نفس داشته باشیم، نمی‌توانیم منکر این شویم که برخورداری و یا عدم برخورداری از اعتمادبه‌نفس، اهمیتی غیرقابل‌انکار در زندگی فردی و اجتماعی‌ ما دارد. همه‌ی ما انسان‌های بسیاری را دیده‌ایم که به دلیل کمبود اعتمادبه‌نفس، متحمل ناراحتی‌های فراوانی در زندگی شده‌اند. به‌عنوان مثال، ممکن است فردی به دلیل اعتمادبه‌نفس اندک، فرصت شغلی مناسبی را از دست بدهد.

جک کنفیلد در این کتاب گویا این ایده را مطرح می‌کند که اعتماد‌به‌نفس برخلاف عقیده‌ی بسیاری از افراد استعدادی ذاتی و یا موهبتی الهی نیست، بلکه مجموعه‌ای از مهارت‌های آموختنی است؛ مهارت‌هایی که خود کنفیلد عزمش را برای آموختن آن‌ها به خوانندگان و شنوندگان جزم کرده است.

در این سمینار صوتی، کنفیلد کاربردی‌ترین تکنیک‌های لازم برای افزایش اعتمادبه‌نفس را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند و همچنین می‌گوید که برای عشق ورزیدن به خود، به هیچ‌وجه لازم نیست تغییراتی اساسی در شخصیت خود به وجود آورید، صرفا کافی ا‌ست اعتمادبه‌نفس داشته باشید!

کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتمادبه‌نفس توسط انتشارات موسسه کلید توسعه آموزش مثبت (دید مثبت) منتشر شده است.

بخشی از کتاب صوتی تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس را بشنوید.

تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس جک کنفیلد

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

اعتمادبه‌نفس

کتاب اعتمادبه‌نفس (با نام اصلی قدرت اعتمادبه‌نفس) توسط برایان تریسی، نویسنده‌ی مشهور کتاب قورباغه‌ات را قورت بده و در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. برایان تریسی در این کتاب توضیح می‌دهد که سطح اعتمادبه‌نفس شما اندازه‌ی اهدافی که تعیین می‌کنید، انرژی و اراده‌ای که بر روی دستیابی به آن‌ها متمرکز می‌کنید و میزان پشتکار شما برای غلبه بر هر مانعی را تعیین می‌کند.

در این کتاب قدرتمند و کاربردی که بر اساس کار با بیش از ۵ میلیون مدیر اجرایی، کارآفرین، متخصص فروش و افراد جاه‌طلب در بیش از شصت کشور جهان نوشته شده، یاد می‌گیرید که چگونه اعتمادبه‌نفس تزلزل‌ناپذیری را در هر زمینه از زندگی خود ایجاد کنید.

کتاب اعتمادبه‌نفس توضیح می‌دهد که چگونه با فکر کردن مانند افراد برتر در هر زمینه‌ای، آمادگی ذهنی خود را افزایش دهید. اعتمادبه‌نفس به شما این امکان را می‌دهد که از منطقه‌ی امن خود خارج شوید و راحت‌تر ریسک کنید. برایان تریسی با راهنمایی‌های گام‌به‌گام، کمک می‌کند تا پایه‌های اعتماد‌به‌نفسی مادام‌العمر را بسازید.

کتاب صوتی اعتماد‌به‌نفس با ترجمه‌ی منیر علیزاده و گویندگی محمدرضا شاهرخی، توسط انتشارات پر به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی اعتماد‌ به‌ نفس را بشنوید.

اعتماد‌ به‌ نفس برایان تریسی

گوینده: محمدرضا شاهرخی‌نژاد
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

شجاعت: غلبه بر ترس و افروختن اعتماد‌به‌نفس

کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس و افروختن اعتماد‌به‌نفس اثر دبی فورد، نویسنده‌ و مربی خودسازی آمریکایی است که کلمات الهام‌بخش او به میلیون‌ها خواننده کمک کرده است. کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس و افروختن اعتماد‌به‌نفس، این قدرت را دارد که زندگی شما را تغییر دهد. این کتاب رویکردی آزموده‌شده و فرآیندمحور برای غلبه بر ترس‌هایمان، پذیرش نقص‌هایمان و بهره‌برداری از پتانسیل‌هایمان را در بر دارد که به خوانندگان کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس لازم برای انجام هر کاری را کشف کنند.

دبی فورد در این کتاب از سال‌ها دانشی که به ‌عنوان معلم معنوی و مربی رشد شخصی جمع‌آوری کرده است، استفاده می‌کند تا ابزاری ضروری را برای هر کسی که مشتاق تبدیل‌شدن به بهترین نسخه‌ی خود است، ارائه دهد.

کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس و افروختن اعتماد‌به‌نفس، با ترجمه‌ی فاطمه فراهانی و گویندگی دادبه دادمهر (انتشارات سبکتو)، ترجمه‌ی ناهید سپهرپور و گویندگی فریبا فصیحتی‌تاش (انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال) و ترجمه‌ی رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان‌مقدم (انتشارات شنیدار) در دسترس است.

بخشی از کتاب صوتی شجاعت را بشنوید.

شجاعت ناهید سپهرپور

گوینده: فریبا فصیحی‌تاش
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب زیر را هم مطالعه کنید

اعتماد‌به‌نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید

کتاب صوتی اعتماد‌به‌نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید توسط باربارا دی آنجلس، مشاور روابط، نویسنده و روان‌شناس آمریکایی نوشته و در سال ۱۹۹۵ منتشر شده است. با شنیدن این کتاب شما یاد خواهید گرفت که اعتماد‌به‌نفس واقعا چیست، چگونه از خراب‌کردن موفقیت و خوشبختی خود دست بردارید، چگونه اعتماد‌به‌نفس معنوی را تقویت کنید، رازهای کشف قدرت درونی چیست و چگونه ابزارهای مفیدی را که برای ایجاد اعتمادبه‌نفس لازم است، به کار بگیرید.

باربارا دی آنجلس به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منبعی از اعتمادبه‌نفس را در اعماق وجود خود پیدا کنید که به شما شهامت انجام هر کاری را می‌دهد و چگونه باید به چیزی که انتخاب می‌کنید، تبدیل شوید.

باربارا دی آنجلس در این کتاب صوتی اثبات می‌کند که دستیابی به رضایت درونی و خودباوری، برخلاف تصور بسیاری از افراد، کار چندان دشواری نیست و رازهایی را با شنوندگان به اشتراک می‌گذارد که به کمک آن می‌توانند ارزش و احترام خود را نزد خود و دیگران بالا ببرند. با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود در موقعیت‌های مهم زندگی، بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

کتاب صوتی اعتماد‌به‌نفس: آن را پیدا کنید و زندگی جدیدی را تجربه کنید با ترجمه‌ی فاطمه فراهانی و به گویندگی دادبه دادمهر، توسط انتشارات سبکتو به انتشار رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس (خلاصه کتاب) را بشنوید.

اعتماد به نفس (خلاصه کتاب) باربارا دی آنجلیس

گوینده: گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی
3,222 بازدید
برچسب ها

Avatar

مریم شعبانی


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه