لوگو طاقچه
فروش سازمانی و همکاری با طاقچه

شرایط همکاری طاقچه با سازمان‌ها و گروه‌ها

3,547 بازدید

طاقچه همیشه آماده همکاری با نهادها، شرکت‌ها، اداره‌ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک است. ما می‌توانیم به روش‌های مختلفی با شما همکاری کنیم، از ارائه کد تخفیف گرفته تا اشتراک طاقچه بی‌نهایت و فعال کردن موقعیت جغرافیایی شما به‌عنوان یکی از کُنج‌های طاقچه. در این یادداشت می‌خواهیم کمی درباره‌ی شرایط همکاری طاقچه و امکاناتش و خرید سازمانی کتاب توضیح دهیم. ابتدا به‌صورت خلاصه توضیحی در مورد طاقچه، طاقچه بی‌نهایت و کنج‌کاو می‌دهیم و سپس سراغ شرایط همکاری با طاقچه می‌رویم. اگر با این موارد آشنا هستید می‌توانید از این قسمت عبور کنید و سراغ «امکانات طاقچه برای همکاری» بروید.

طاقچه چیست؟

طاقچه یک فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی است که در آن می‌توانید به هزاران کتاب الکترونیکی، صوتی، مجله و روزنامه به‌صورت قانونی دسترسی داشته باشید. با استفاده از موبایل‌‌های اندرویدی، ios و نسخه تحت وب طاقچه می‌توانید در هر جا و مکانی کتاب بخوانید و بشنوید.

پیشنهاد مطالعه: کتاب الکترونیکی چیست؟ 

پیشنهاد مطالعه: کتاب صوتی چیست؟


طاقچه بی‌نهایت چیست؟

طاقچه فقط یک کتابفروشی نیست و بخش‌های مختلفی دارد. یکی از بخش‌های جذاب طاقچه کتابخانه‌ی «بی‌نهایت» است که در آن‌ می‌توانید با قیمت یک کتاب به هزاران کتاب این بخش دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با پرداخت شارژ برای یک دوره‌ی زمانی مشخص عضو این کتابخانه شوید و تا پایان دوره‌‌ی عضویت، کتاب‌هایش را بخوانید. 

پیشنهاد مطالعه: طاقچه بی‌نهایت چیست؟ پاسخ به برخی سوالات متداول

کنج‌کاو چیست؟

«کنج‌کاو» امکان ویژه‌ای است که با کمک آن می‌توانیم به کاربرها هدیه بدهیم. کاربرها با رفتن به مکان‌هایی که در نقشه‌ی کنج‌کاو مشخص شده به کُنج‌های مختلف شهر سر می‌زنند. در هر مکان هدیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده که با روشن کردن مکان‌یاب گوشی می‌توانند این هدیه را دریافت کنند. هدیه‌ها متنوع هستند؛ از تخفیف‌های ویژه گرفته تا اعتبار طاقچه بی‌نهایت و…

پیشنهاد مطالعه: کنج‌کاو چیست؟

امکانات طاقچه برای همکاری‌های مشترک

در این قسمت مجموعه‌ای از امکانات طاقچه برای همکاری با نهادها و گروه‌های مختلف را توضیح می‌دهیم. البته درست است که در این قسمت مدام حرف از نهادها و سازمان‌ها می‌زنیم، اما روی صحبتمان با نماینده هر گروهی است؛ حتی یک گروه و انجمن خانوادگی و محلی.

کد تخفیف

یکی از متداول‌ترین همکاری‌هایی که شرکت‌های مختلف با نهادها و شرکت‌های دیگر انجام می‌دهند، ارائه کد تخفیف برای محصولاتشان است. ما نیز در طاقچه کدهای تخفیف متنوعی داریم. از این کدهای تخفیف می‌توانید به صورت after payment (هدیه پس از خرید یا همان هدیه‌های باشگاه مشتریان) استفاده کنید. همچنین واحد منابع انسانی بسیاری از شرکت‌ها برای رفاه حال کارمندانشان این کدها را تهیه می‌کنند و در اختیار همکارانشان قرار می‌دهند. انواع کدهای تخفیفی که طاقچه می‌تواند ارائه کند، عبارتند از: 

  • کد تخفیف با درصد دلخواه شما و قابل استفاده برای همه‌ی کتاب‌های طاقچه 
  • کد تخفیف با درصد دلخواه شما و قابل استفاده برای کتابی خاص
  • کتاب رایگان (در واقع همان کد تخفیف ۱۰۰ درصدی است)
  • کد تخفیف خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت
  • اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت (در واقع کد ۱۰۰ درصد تخفیف عضویت در طاقچه بی‌نهایت است)

اشتراک طاقچه بی‌نهایت

با استفاده از این امکان، شما می‌توانید حق عضویت کتابخانه برای دوستان و همکارانتان تهیه کنید و به جای خرید یک کتاب، برای آن‌‌ها حق عضویت استفاده از کتابخانه‌ی بی‌نهایت را برای مدت زمان مشخصی تهیه کنید. در این حالت شما مدت زمانی مشخص مثلا یک هفته، یک ماه، شش ماه یا… را انتخاب می‌کنید، سپس می‌گویید برای چند نفر می‌خواهید این اشتراک مدت‌دار را تهیه کنید، ما هم کد‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهیم که افراد با استفاده از آن می‌توانند عضو طاقچه بی‌نهایت شوند.

راه دیگر این است که شما بخشی از هزینه‌ی اشتراک طاقچه بی‌نهایت آن‌ها را تهیه کنید. در این حالت می‌توانید تعداد افراد را تعیین کنید، ما به همان تعداد کد تخفیف خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

شارژ کیف پول

ممکن است بخواهید به همکاران یا مشتریانتان مبلغی هدیه دهید تا هر کتابی که دوست داشتند، بخرند. برای این کار می‌توانید لیستی از شماره تلفن و یا ایمیل آن‌ها را در اختیارمان بگذارید. ما حساب کاربریشان را شارژ می‌کنیم و آن‌ها با همان شماره تلفن و یا ایمیل می‌توانند وارد طاقچه شوند و کتاب مورد نظرشان را تهیه کنند. 

راه دیگر هم این است که ما به تعداد نفراتی که شما می‌خواهید، کد‌هایی تهیه کنیم. دوستانتان می‌توانند با وارد کردن این کدها در قسمت حساب کاربریشان، کیف پول طاقچه‌شان را شارژ کنند.

کنج‌کاو

کنج‌کاو سیستم check in طاقچه است. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که در آن مشتریانتان وقت زیادی را منتظرند، یا می‌خواهید رویدادی برگزار کنید و توجه آدم‌‌ها را به مکانی خاص جلب کنید، این گزینه می‌تواند برای شما پیشنهاد خوبی باشد. کسب‌وکارهایی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، کتابفروشی‌ها، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها، مطب‌ها و بیمارستان‌ها و یا مکان‌هایی مانند مترو می‌توانند بهترین مکان‌هایی باشند که در فهرست کنج‌های طاقچه قرار بگیرند. شما می‌توانید جایزه‌ای را که می‌خواهید به مشتریانتان دهید، خودتان تعیین کنید. این جایزه را می توانید از بین امکانات طاقچه از اشتراک طاقچه بی‌نهایت گرفته تا کد تخفیف و کتاب رایگان، انتخاب کنید.

در این حالت کاربرها ترغیب می‌شوند به مکان مورد نظر بیایند تا هدیه‌شان را دریافت کنند. کنج‌کاو امکان هیجان‌انگیزی است که هم برای کاربران و هم کسب‌وکارها و رویدادها می‌تواند جذاب باشد.

امکان چاپ کارت‌های اختصاصی

ممکن است بخواهید با نام و لوگوی خودتان کارت‌های هدیه‌ای تهیه کنید. ما این امکان را داریم تا با لوگوی اختصاصی شما کارت‌های اعتباری (برای شارژ کیف پول طاقچه) و کارت‌های اشتراک طاقچه بی‌نهایت طراحی و چاپ کنیم. نمونه‌هایی از این کارت‌ها را در ادامه می‌بینید.

برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی

تا به حال نهادها و سازمان‌های مختلفی با هدف‌های گوناگون تصمیم گرفتند که یک مسابقه کتابخوانی برگزار کنند. به طور کلی مسابقه‌های کتابخوانی به دو صورت هستند: 

۱- مسابقه‌های کتابخوانی درون‌سازمانی

در این حالت شما می‌خواهید فقط اعضای سازمان و یا شرکت خودتان در این مسابقه شرکت کنند. برای این کار می‌توانید کتاب‌ها را با تخفیف و یا حتی به صورت رایگان در اختیار همکارانتان قرار دهید. هر دو حالت، مشابه همان بخش کد تخفیف است که پیش‌تر توضیح دادیم. یکی از نمونه‌های مسابقه‌های درون‌سازمانی در شرکت بوتان اتفاق افتاده که می‌توانید در انتهای یادداشت این مثال را بخوانید.

۲- مسابقه‌های کتابخوانی عمومی

ممکن است بخواهید از یک مسابقه کتابخوانی عمومی حمایت کنید تا هر کسی بتواند در این مسابقه شرکت کند. در این حالت شما می‌توانید در زمینه‌ی جایزه برنده مسابقه و یا هزینه‌ی کتاب‌ها سرمایه‌گذاری کنید. بقیه‌ی امور اجرایی مسابقه را هم می‌توانیم با مشورت شما انجام دهیم، مواردی نظیر طراحی سوالات مسابقه، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی کاربران و قرعه‌کشی و اعلام جوایز. مثالی از این نوع مسابقه کتابخوانی، مسابقه کتاب ماه است که در اردیبهشت ۹۹ با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار کردیم. ویدیو اعلام جوایز آن را در این لینک می‌توانید ببینید.

جلسات نقد و معرفی کتاب

یکی دیگر از امکانات طاقچه برای همکاری مشترک، برگزاری جلسه‌هایی نقد و معرفی کتاب است. اگر بخواهید گروهی را به خواندن کتابی تشویق کنید، می‌توانیم در جلسه‌هایی با حضور افراد متخصص کتاب را معرفی و نقد کنیم.

ارائه‌ی مسیر مطالعاتی با موضوعات مختلف

یکی از راه‌های رشد و آموزش، کتاب‌خواندن است و در زمینه‌ی تقویت فعالیت‌ها و روحیه‌ی تیمی، بهبود عملکرد و توسعه‌ی فردی کتاب‌های بسیار خوبی منتشر شده‌اند. اگر بخواهید در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی یا رشد سازمان و گروه‌تان، به سراغ کتاب‌خواندن بروید، ما می‌توانیم بهترین کتاب‌ها با موضوع موردنظر شما را گزینش کنیم و مسیر مطالعاتی اختصاصی شما را طراحی کنیم. این مسیرهای مطالعاتی می‌توانند با موضوع توسعه‌ی فردی، کسب و کار، مددیریت و موفقیت و… باشند.

تشویق به مطالعه‌ی بیشتر با ارسال پیامک‌ها و اعلان‌های اختصاصی طاقچه

یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی در سازمان و تشویق افراد به مطالعه، یادآوری‌های هدفمند است. ما در طاقچه می‌توانیم بنا بر تصمیم و هدف شما، برای یادآوری کتابخوانی و نیز تشویق به بیشتر خواندن‌، برای افراد پیامک‌ها و اعلان‌های اختصاصی بفرستیم.

ارائه‌ی کارنامه مطالعاتی

یکی دیگر از امکاناتی که می‌توانیم به همکاران سازمانی ارائه کنیم، فراهم‌کردن و ارائه‌ی کارنامه مطالعاتی افراد است. ما در این کارنامه می‌توانیم ساعات مطالعه افراد، روزهای مطالعه، پیوستگی مطالعه و… را ارائه کنیم.

گزارش مطالعاتی افراد یک مجموعه

اگر قصد دارید گروهی کتاب بخوانید، یا مسابقه‌ای برگزار کردید و می‌خواهید رفتارهای مطالعاتی شرکت‌کنندگان را پیگیری کنید، گزارش مطالعاتی پیشنهاد جذابی برای شماست. ما می‌توانیم گزارش مطالعاتی افراد یک مجموعه را در اختیارتان قرار دهیم و پرمطالعه‌ترین افراد، بیشترین زمان مطالعه‌ی مداوم، تعداد اقدام به مطالعه و… را مشخص کنیم.

ایجاد صفحه اختصاصی کتابخوانی با نام مجموعه

این امکان هم مانند چند مورد اخیر، به ترویج فرهنگ کتابخوانی درون سازمان‌تان کمک خواهد کرد. ما می‌توانیم در سایت طاقچه یک صفحه اختصاصی برای مجموعه شما در نظر بگیریم تا بتوانید اطلاعات مهم درباره برنامه یا باشگاه کتابخوانی‌تان را در آن ارائه کنید و شرکت‌کننده‌های بیشتری جذب کنید.

گرفتن امتیاز در ازای مطالعه‌ی کتاب و امکان استفاده از امتیازها برای دریافت تخفیف

همه‌ی آنچه که پیشتر پیشنهاد دادیم، به کتابخوان‌شدن افراد کمک می‌کند، اما یک مورد هیجان‌انگیز دیگر هم باقیمانده است. افراد در طاقچه در ازای مطالعه و خرید کتاب، امتیاز دریافت می‌کنند و با استفاده از این امتیازها می‌توانند کد تخفیف طاقچه دریافت کنند و باز کتاب بخرند و بخوانند.

نمونه‌هایی از همکاری طاقچه با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف

طاقچه تا به حال با مراکز مختلفی همکاری کرده است. در این قسمت چند نمونه از این همکاری‌ها را مثال می‌زنیم تا شما بتوانید از کارهای آن‌ها ایده بگیرید. 

همکاری طاقچه و شرکت بوتان

شرکت بوتان چند سالی است که مسابقه‌های کتابخوانی داخلی برای کارکنانش برگزار می‌کند. بوتان برای رفاه حال کارمندان تعدادی کد شارژ کیف پول تهیه می‌کند و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با این کار حق انتخاب کارکنانش را بیشتر می‌کند. بعضی از کارمندان ممکن است نخواهند در مسابقه شرکت کنند، پس می‌توانند از اعتبار طاقچه‌شان برای خرید کتاب دیگری استفاده کنند. اگر هم قصد شرکت در مسابقه را دارند، با اعتبارشان کتاب مسابقه را تهیه می‌کنند. 

همکاری طاقچه با نهاد کتابخانه‌های کشور

در زمان شیوع ویروس کرونا، کتابخانه‌های عمومی هم مانند خیلی از مراکز تجمع دیگر بسته شدند. به همین دلیل مسئولین این نهاد تصمیم گرفتند اعضایشان از خدمات کتاب الکترونیکی طاقچه استفاده کنند. آن‌ها برای حدود ۱۲ هزار مشترکشان اشتراک یک‌ماهه طاقچه بی‌نهایت را تهیه کردند. نحوه اطلاع‌رسانی هم از طریق پیامک بود. 

همکاری طاقچه با سایت قاصدک۲۴

قاصدک ۲۴ یک سایت فروش بلیط است. همکاری طاقچه و قاصدک ۲۴ به این صورت است که وقتی کسی از این سایت بلیطی تهیه می‌کند، پیامکی برای او ارسال می‌شود و در آن پیامک یک کد تخفیف ۳۰درصدی طاقچه به افراد هدیه داده می‌شود.

برخی از همراهان طاقچه

برای همکاری با طاقچه چه کنیم؟

برای همکاری و به دست آوردن اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم با شماره ثابت ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۰۱ – داخلی ۳ یا شماره تلفن ۰۹۳۶۴۰۶۸۲۲۶ تماس بگیرید و یا در تلگرام به آن پیام دهید تا در کنار هم بتوانیم بهترین شکل همکاری را پیدا کنیم.

3,547 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
12 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه