لوگو طاقچه
معرفی کنج‌کاو طاقچه

کنج‌کاو چیست؟

2,532 بازدید

اگر اهل خواندن کتاب، روزنامه و مجله هستید و یا دوست دارید کتاب صوتی بشنوید، طاقچه می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. یکی از بخش‌های جذاب طاقچه «کنج‌کاو» است. شما به کمک کنج‌کاو می‌توانید با قرار گرفتن در یک مکان خاص، از طاقچه هدیه‌ بگیرید. این هدیه می‌تواند کد تخفیف خرید کتاب، عضویت در طاقچه بی‌نهایت و یا حتی کتاب رایگان باشد. 

برای استفاده از کنج‌کاو و دریافت هدیه، کافی است به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید: 

۱. اپلیکیشن طاقچه را نصب کنید.

۲. با وارد کردن  ایمیل یا شماره موبایل، ثبت نام کنید. 

۳. وارد قسمت «حساب کاربری» اپلیکیشن شوید. از قسمت بالا سمت چپ تصویر کوچک هدیه را انتخاب کنید. وارد قسمت کنج‌کاو شوید. 

۴. در این قسمت می‌توانید آدرس مکان‌هایی که هدیه دارند مشاهده کنید. برای مشاهده مکان‌های دسترسی طاقچه به لوکیشن دستگاهتان را فعال کنید. 

۵. اگر در نقطه‌ای هستید که کنج‌کاو در آن فعال باشد، می‌توانید روی گزینه دریافت هدیه بزنید و هدیه‌تان را دریافت کنید. 

۶. پیامی را که روی صفحه نمایش داده می شود به دقت بخوانید تا از هدیه‌ و شرایط استفاده از آن آگاه شوید. 

۷- اگر در هر کدام از این مراحل با مشکلی مواجه شدید، لطفا با شماره‌ی ۹۱۰۷۱۰۰۱ تماس بگیرید، همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند.

سوال‌های متداول شما

طاقچه چیست؟

طاقچه یک سایت و اپلیکیشن کتابخوان است که به کمک آن می‌توانید به هزاران کتاب الکترونیکی، صوتی، مجله و روزنامه، به صورت قانونی دسترسی داشته باشید. 

کتاب الکترونیکی چیست؟ 

کتاب الکترونیکی، کتابی است که به کمک یک دستگاه الکترونیکی مانند موبایل، کامپیوتر، تبلت و یا دستگاه کتابخوان می‌توان آن را خواند. کتاب‌های الکترونیکی در دو فرمت PDF و EPUB در طاقچه وجود دارند. ویژگی‌های کتاب‌های EPUB :

  • امکان تغییر اندازه فونت 
  • امکان استفاده از فونت‌های مختلف و جذاب
  • امکان هایلایت متن 
  • امکان حاشیه‌نویسی در کتاب
  • امکان اشتراک‌گذاری متن کتاب در شبکه‌های اجتماعی 

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «کتاب الکترونیکی چیست؟» را بخوانید.

کتاب صوتی چیست؟ 

کتاب صوتی کتابی است که یک یا چند گوینده حرفه‌ای آن را خوانده‌اند و به کمک موسیقی تدوین شده است. بعضی از کتاب‌های صوتی این امکان را دارند که فایلشان را در فلش ذخیره کنیم و در سیستم پخش صوتی ماشین از آن‌ها استفاده کنیم. 

طاقچه بی‌نهایت چیست؟

جایی است شبیه کتابخانه عمومی. بخشی از کتاب‌های الکترونیکی طاقچه، در این کتابخانه قرار دارند و به این بخش «بی‌نهایت» گفته می‌شود. در این قسمت می‌توانید با پرداخت حق عضویت به صورت نامحدود به کتاب‌های این بخش دسترسی داشته باشید. پس از پایان مدت عضویت، کتاب‌ها از دسترس شما خارج می‌شوند و می‌توانید اشتراکتان را تمدید کنید. 

برای آشنایی بیشتر با طاقچه بی‌نهایت پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «طاقچه بی‌نهایت چیست؟» را بخوانید. 

از کنج‌کاو طاقچه بی‌نهایت هدیه گرفته‌ام، حالا چه کار باید بکنم؟ 

کافی است در اپلیکیشن وارد قسمت طاقچه بی‌نهایت شوید (در بین منوهای پایین اپلیکیشن، طاقچه بی‌نهایت را می‌توانید پیدا کنید). سپس یک کتاب را به دلخواه انتخاب کنید و شروع به خواندنش بکنید. در اولین قسمت از بخش طاقچه بی‌نهایت، مدت زمان باقی‌مانده از اشتراکتان را هم می‌توانید ببینید. 

از کجا بفهمم کتاب مورد علاقه‌ی من در طاقچه بی‌نهایت قرار دارد؟ 

لطفا اسم کتاب را در بخش جستجو بنویسید. وارد صفحه‌ی معرفی آن کتاب شوید. اگر گزینه‌ی «دریافت از طاقچه بی‌نهایت» فعال بود، یعنی آن کتاب در بی‌نهایت وجود دارد و می‌توانید آن را تا پایان زمان عضویتتان بخوانید.اگر گزینه‌ی «دریافت از طاقچه بی‌نهایت» را مشاهده نکردید، به این معنی است که این کتاب در قسمت بی‌نهایت قرار ندارد و برای خواندن کتاب باید آن را بخرید. 

چگونه کنج‌های بیشتری به کنج‌کاو  طاقچه اضافه می‌شود؟

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که در آن مشتریانتان وقت زیادی را منتظرند، یا می‌خواهید رویدادی برگزار کنید و توجه آدم‌‌ها را به مکانی خاص جلب کنید، استفاده از کنج‌کاو می‌تواند برای شما پیشنهاد خوبی باشد. کسب‌وکارهایی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، کتابفروشی‌ها، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها، مطب‌ها و بیمارستان‌ها و یا مکان‌هایی مانند مترو می‌توانند بهترین مکان‌هایی باشند که در فهرست کنج‌های طاقچه قرار بگیرند. شما می‌توانید جایزه‌ای را که می‌خواهید به مشتریانتان دهید، خودتان تعیین کنید. این جایزه را می توانید از بین امکانات طاقچه از اشتراک طاقچه بی‌نهایت گرفته تا کد تخفیف و کتاب رایگان، انتخاب کنید. در این حالت کاربرها ترغیب می‌شوند به مکان مورد نظر بیایند تا هدیه‌شان را دریافت کنند. کنج‌کاو امکان هیجان‌انگیزی است که هم برای کاربران و هم کسب‌وکارها و رویدادها می‌تواند جذاب باشد.

برای همکاری و به دست آوردن اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم با شماره تلفن ۰۹۳۶۴۰۶۸۲۲۶ تماس بگیرید و یا در تلگرام به آن پیام دهید تا در کنار هم بتوانیم بهترین شکل همکاری را پیدا کنیم.

2,532 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
3 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه