دانلود و خرید کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) محمدعلی جعفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) اثر محمدعلی جعفریان

کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل)

معرفی کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل)

کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) نوشتهٔ محمدعلی جعفریان و عزیزاله طاهری و حسین وزیری مقدم یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشتهٔ زیست‌شناسی این دانشگاه است.

درباره کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل)

کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) سعی شده زمین‌شناسان با مشخصات و نحوۀ شناسایی ماکرو فسیل‌های بی‌مهرۀ دوران‌های مختلف زمین‌شناسی آشنا شوند. جلد اول شامل کلیات فسیل‌شناسی و بی‌مهرگان اولیه شامل اسفنج‌ها، آرکوسیاتا، کنیداریا، تریلوبیت‌ها، بریوزوئر‌ها و گراپتولیت‌ها است. در واقع، پوستۀ زمین تاریخچه‌ای بزرگ، پیچیده و طولانی دارد. این تاریخچه با شکل‌گرفتن پوستۀ زمین در حدود ۴۶۰۰ میلیون سال پیش شروع و تا عهد حاضر ادامه دارد. در طی این تاریخ طولانی، حوادث بزرگ و کوچکی بر سطح زمین به وقوع پیوسته است. زمین خاطراتش را در کتابی با ورقه‌های سنگی نوشته است. در این ورقه‌های سنگی، فسیل‌ها نوشته‌های آن بوده و با زبان ویژهٔ خود تمامی مراحل آفرینش حوادث و اتفاقات گذشته زمین و شرایط حاکم بر زمان را بیان می‌کنند. فسیل‌ها بهترین ابزار برای تقسیم‌بندی مقیاس زمانی زمین‌شناسی‌اند. با توجه به اهمیت فسیل‌ها در زمین‌شناسی ضروری است مرجعی به نسبت کامل از ماکرو فسیل‌های جانوری بی مهره در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. کتاب بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) همین مرجع مورد نظر است. 

درباره انتشارات دانشگاه اصفهان

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار کرده است؛ ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمدهٔ انتشارات دانشگاه اصفهان در حوزهٔ کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه و نشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود. نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. در حوزهٔ نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبهٔ چهارم تعداد نشریات علمی‌پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر، بیش از ۴۰ نشریهٔ فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی بی‌ مهرگان سنگواره (جلد اول؛ ماکروفسیل) یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفادهٔ دانشجویان و پژوهشگران است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۶۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان