دانلود و خرید کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران حمید برقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران اثر حمید برقی

کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران

معرفی کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران

کتاب الکترونیکی تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران نوشتۀ حمید برقی و یوسف قنبری و علی افشاری پور و نسیم حسین زاده سورشجانی است و انتشارات دانشگاه اصفهان آن را منتشر کرده است. کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران، به منظور بهره‌گیری مدیران، کارشناسان و دانشجویان در رابطه به با بررسی مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در توسعه روستاها نوشته شده است.

درباره کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران

توجه به اصول حکمروایی و سیاست‌گذاری در نواحی روستایی با تکیه بر آینده‌نگری، جامع‌نگری، راه حل بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه‌ها و چالش‌های امروزی است. این مهم، مستلزم مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در توسعه روستایی و به دلیل شرایط حاکم بر مناطق روستایی، نیازمند رویکرد برنامه‌ریزی منطقه‌ای و توسعه منطقه‌ای است. کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران، بر اساس نیاز کارشناسان، مدیران و دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی، توسعه روستایی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و به عنوان منبع درسی مقطع دکتری تحت عنوان "تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی" تدوین شده است.

کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران، در شش فصل تنظیم شده است. در فصل نخست: تعاریف و کلیات؛ فصل دوم: اصول حکمروایی در نواحی روستایی؛ فصل سوم: تجارب حکمروایی و سیاست‌گذاری نواحی روستایی در جهان و جایگاه آن در اسناد بالادستی قبل و بعد از انقلاب اسلامی؛ فصل چهارم: مکتب‌ها و نظریات مرتبط با حکمروایی و مدیریت محلی؛ فصل پنجم: بازیگران مدیریت روستایی در سطوح مختلف و نقش آن‌ها در نظام حکمروایی و سیاست‌گذاری نواحی روستایی؛ فصل ششم: عوامل بازدارنده و پیش‌برنده تحقق نظام حکمروایی و سیاست‌گذاری خوب در نواحی روستایی و شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در نواحی روستایی ایران و همچنین، جمع‌بندی و نتیجه‌گیری و بررسی و تحلیل آمده است.

خواندن کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب یکی از منابع درسی دانشجویان رشتۀ جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در مقطع دکترا است.

بخشی از کتاب تحلیل نظام حکمروایی و سیاست گذاری توسعه نواحی روستایی ایران

«سابقه سیاست عملی از ارسطو تا ماکس وبر نشان می‌دهد که سیاست در گذشته غالباً متعلق به دولت و حکومت بوده است. از دهه ۱۹۷۰میلادی، افزایش هزینه‌ها و مخارج بالای دولت به عنوان یکی از علل افزایش تورم در مدل اقتصاد کینزی معرفی شد و ازاین‌رو، کاهش مخارج عمومی و ثبات سهم دولت از تولید ناخالص ملی، به‌مثابه یکی از گزینه‌های مقبول قلمداد شدند که اتخاذ این سیاست زمینه‌ساز ظهور مفهوم حکمروایی فضایی شد...» 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان