دانلود و خرید کتاب روان درمانی تروما بسنت پرادان ترجمه محمدرضا عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روان درمانی تروما

کتاب روان درمانی تروما نوشتهٔ بسنت پرادان و نارسیما آر. پینیتی و شانایا رتود ترجمهٔ محمدرضا عابدی و سیما عندلیب یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشتهٔ روان‌شناسی این دانشگاه است.

درباره کتاب روان درمانی تروما

تروما ممکن است به بیماری‌های جدی و اغلب مزمن مرتبط با سلامت مانند اختلال استرس پس از سانحه‌ (PTSD)، افسردگی مقاوم به درمان، روان‌پریشی وابسته به تروما و سایر وضعیت‌های روان‌پزشکی منجر شود. خاطرات مربوط به تروما در مرکز آسیب‌شناسی‌های روانی جای گرفته است و بر شکل‌گیری، نگهداری و ابراز نشانه‌های اصلی اختلالاتی که غالباً مزمن است، تأثیر می‌گذارد. پژوهش‌های مطابق با آخرین روش‌های علمی مشخص کرده‌اند که در چنین شرایطی، خاطرات مربوط به تروما از طریق یادگیری شرطی در نواحی متمایزی از مغز ثبت شده‌اند. روان‌درمانی تروما به عنوان رویکردی بدیع، مبتنی بر شواهد و نشانگرهای زیستی توصیف می‌شود که دکتر باسانت پرادان آن را توسعه داده است. پرادان در این درمان تلاش می‌کند بعضی از شکاف‌های درمانی موجود را شناسایی کند. 

درباره انتشارات دانشگاه اصفهان

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار کرده است؛ ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمدهٔ انتشارات دانشگاه اصفهان در حوزهٔ کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه و نشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود. نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. در حوزهٔ نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبهٔ چهارم تعداد نشریات علمی‌پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر، بیش از ۴۰ نشریهٔ فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی روان درمانی تروما یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفادهٔ دانشجویان و پژوهشگران است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان