دانلود و خرید کتاب رژیم زیبایی لیزا درایر ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم زیبایی اثر لیزا درایر

کتاب رژیم زیبایی

نویسنده:لیزا درایر
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رژیم زیبایی

کتاب رژیم زیبایی نوشتهٔ لیزا درایر و ترجمهٔ عفت حیدری است. انتشارات طلایه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که گفته زیبا به‌نظررسیدن هیچ‌وقت آنقدر دلپذیر نبوده است.

درباره کتاب رژیم زیبایی

کتاب رژیم زیبایی (The beauty diet) به قلم یک متخصص تغذیه، نویسنده، روزنامه‌نگار و شخصیت تلویزیونیِ برندهٔ جایزه نوشته شده است. این کتاب که چند فصل دارد، راه‌حل‌هایی ساده را به زنانی پیشنهاد کرده است که میل دارند زیبایی خود را به‌روش سالم و مقرون‌به‌صرفه حفظ کنند. لیزا درایر در فصل اول اطلاعات مهمی را آورده که به ما کمک می‌کند انتخاب‌های مناسب غذایی داشته باشیم. یاد می‌گیریم چطور موادی غذایی را که برای سلامتی و ظاهرمان به‌روش‌های متعدد مفید است، انتخاب کنیم. آنچه این نویسنده، ده غذای زیبایی دانسته، در فصل دوم توصیف شده است؛ بهترین منابع مواد مغذی زیبایی از جمله پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌های سالم و چربی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها. فصل‌های این کتاب ادامه پیدا می‌کنند تا آنکه در فصل آخر، برنامه‌های غذایی زیبایی و دستورهای غذایی برای چهار هفته از جمله صبحانه، ناهار و میان وعده‌های زیبایی و استفاده از یک یا چند مورد از ده غذای زیبایی آمده است. نویسنده گفته است که با این برنامه، بلافاصله جذاب خواهید شد!

خواندن کتاب رژیم زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ تغذیهٔ سالم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رژیم زیبایی

«تاکنون من برای حفظ نرمی و روشنی پوست شما، بهترین توصیه‌ها را ارائه کرده‌ام، توصیه هایی برای داشتن پوست نرم و روشن و موهایی پرپشت و درخشان و ناخن‌هایی محکم و شکیل و داشتن لبخندی سرشار از درخشش و سلامتی و داشتن چشمانی روشن و درخشان. من آخرین دستاوردهای علمی را مطرح کرده‌ام و به شما توصیه‌هایی برای افزایش زیبایی طبیعی از فرق سر تا نوک پا ارائه کردم. به شما اطلاعاتی حیاتی در مورد تغذیه داده‌ام و در فصل بعدی برنامه‌های غذایی و دستور غذاهایی را داده‌ام که در همه آن‌ها از ۱۰ غذای برتر زیبایی استفاده شده است. اگر این کتاب را از شروع تا پایان خوانده و رژیم غذایی زیبایی مرا دنبال کرده باشید، تغییرات شگفت انگیزی در ظاهرتان از درون در عرض چهار هفته شروع می‌شود. اما رعایت عادت غذایی که زیبایی شما را می‌افزاید، تنها بخشی از سفر است. رژیم غذایی زیبایی بدون یادآوری جنبه‌های دیگری از زندگی روزمره که نقش مهمی در چگونگی احساس و ظاهر شما دارند، کامل نخواهد بود. من در مورد تمایل شما برای چالش گرفتن بدن‌تان و توانایی‌تان برای کم کردن فشار از موارد استرس فراوانی که در اطراف شماست، حرف می‌زنم. بنابراین علاوه بر آن‌که از مواد غذایی که به‌خاطر زیبایی مصرف می‌کنید، می‌گویم، احساس می‌کنم که لازم است در مورد عواملی که روی ظاهرتان از جمله فعالیت‌های بدنی و رفتارهایی که جذابیت و سلامتی شما را حفظ می‌کند، نیز صحبت کنم. در این‌جا رازهایی در مورد سبک زندگی سالم که خودم از آن‌ها استفاده می‌کنم را با شما در میان می‌گذارم.

متناسب و عالی به نظر رسیدن

به عنوان زنی که با زیبایی سر و کار دارید، احتمالاً متوجه تغییراتی که در بدن‌تان پیش آمده شده اید، ممکن است بدن شما گوشتالو و شل و ول شده باشد یا به قول همسرتان تپل یا جاهایی از بدن‌تان که هرگز تصورش را نمی‌کردید، دچار سلولیت (چاقی موضعی) شده باشد. بگذارید چشم شما به تغییراتی که روی سلامت کلی شما تاثیز می‌گذارد، باز شود. برای آن‌که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و انرژی‌تان بالاتر برود و به مزایای ضد پیری دست یابید و در کل بدن سالم تر و زیباتری داشته باشید، می‌بایست ورزش را به این مجموعه اضافه کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۲۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان