دانلود و خرید کتاب حوالی عشق و وحشت فایضه طیبات (فریال)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حوالی عشق و وحشت اثر فایضه طیبات (فریال)

کتاب حوالی عشق و وحشت

ویراستار:رضا فضلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حوالی عشق و وحشت

کتاب حوالی عشق و وحشت نوشتهٔ فایضه طیبات (فریال) و ویراستهٔ رضا فضلی است. انتشارات پشتیبان این رمان معاصر و ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب حوالی عشق و وحشت

کتاب حوالی عشق و وحشت حاوی یک رمان معاصر و ایرانی است که همهٔ رخدادهای آن، از اتفاقات واقعی گرفته شده است. این رمان در جنگل رخ می‌دهد و همهٔ شخصیت‌ها از تخیل نویسنده گرفته شده‌اند. داستان از جایی آغاز می‌شود که راوی اول‌شخص می‌گوید به ساعت نگاه کرد و دید نزدیک یک بعدازظهر است. او رفت به‌سمت شیرهای آب‌خوری و مشغول تمیزکردن لباس‌هایش شد و بعد همراه با بچه‌ها سوار ون شد و به راهش ادامه داد. این راوی می‌گوید که او هنوز در پوست خود نمی‌گنجید و لبخندش پاک نشده بود. او کیست؟ چرا خوشحال است؟ ماجرا چیست؟ این رمان را بخوانید.

خواندن کتاب حوالی عشق و وحشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حوالی عشق و وحشت

«ماکسیم خندید و رو به آیدا کرد و جواب داد: این دوست شما بیشتر از من علاقه‌مند هستن، من هم از این آثار ایرانی که خیلی زیادن خوشم اومده تا حالا اینجاها رو ندیده بودم.

صدای استاد که همه رو فرامی‌خوند تا سوار بشن باعث شد آیدا سریع بگه: بریم که عقب نمونیم این صحبت‌ها رو بذارید وقتی برگشتیم تهران دانشگاه ادامه‌اش بدید.

ماکسیم با لبخند نگاهم کرد یک لحظه نگاهش تنم رو حال عجیبی کرد انگار کلی حرف تو نگاهش بود که می‌خواست بهم بگه یک نگاه عمیق و طولانی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان