دانلود رایگان کتاب خانواده و جرایم سایبری بهنام مالمیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده و جرایم سایبری اثر بهنام مالمیر

کتاب خانواده و جرایم سایبری

معرفی کتاب خانواده و جرایم سایبری

کتاب خانواده و جرایم سایبری نوشتهٔ بهنام مالمیر است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی است.

درباره کتاب خانواده و جرایم سایبری

کتاب خانواده و جرایم سایبری به معرفی انواع جرایم سایبری و اهداف مجرمان می‌پردازد و اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که آگاهی از آن‌ها و رعایتشان به حفظ امنیت در دنیای مجازی کمک می‌کند. کتاب خانواده و جرایم سایبری سومین کارگاه از مجموعه‌ی نُه‌گانه‌ی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی است که با حمایت و تحت نظارت پلیس فتا منتشر شده است. با خواندن این کتاب راهنما می‌توانید با مقاصد سوء و جرم‌هایی که افراد سودجو با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند آشنا شوید، راه‌های جلوگیری از آن‌ها و حفاظت از خود و فرزندانتان را نیز بیاموزید و هر اقدامی که برای حفظ حریم شخصی و ایجاد فضایی امن‌تر در محیط آنلاین نیاز دارید را انجام دهید. 

خواندن کتاب خانواده و جرایم سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خانواده و جرایم سایبری

«در فریب قرعه‌کشی ایمیلی دریافت می‌شود با این ادعا که شما برنده یک قرعه‌کشی نظیر لاتاری شده‌اید. اما برای دریافت پول جایزه، باید مبالغی را جهت هزینه‌های بانک و انتقال پول پرداخت کنید. یک پیشنهاد کاری از کشوری خارجی مبنی بر دریافت هزاران دلار تنها با چند ساعت کار در خانه برایتان ارسال می‌شود. پس از یکسری توافقات، درخواست اطلاعات حساب بانکی شده، سپس کلاهبرداران از حساب فرد برای ذخیره کردن پول‌های سرقتی سوءاستفاده می‌کنند. سوء استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل، کلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل را سرقت کرده و با تغییر رمز عبور، برای همه دوستان پیام یا ایمیلی ارسال می‌کنند که فرد نیاز به پول دارد و با اعلام حساب از آن‌ها پول می‌گیرند. ارسال غرامت، کلاهبرداران به عنوان دلجویی از قربانیان کلاهبرداری نیجریه درخواست پول می‌کنند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
رایگان