دانلود رایگان کتاب دختران سایبری زینب رضایت پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دختران سایبری

کتاب دختران سایبری نوشتهٔ زینب رضایت پور است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (کارگاه هشتم) است.

درباره کتاب دختران سایبری

کتاب دختران سایبری هشتمین اثر از مجموعهٔ نه‌گانهٔ نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی به‌شمار می‌رود که با تلاش پلیس فتا و در جهت ایجاد آگاهی و امنیت عمومی به چاپ رسیده است. پلیس فتا در تلاش برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت ایجاد آگاهی عمومی در زمینه‌ٔ استفاده از فضای مجازی و فعالیت در انواع پیام‌رسان‌ها اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه کرده است. مباحثی که در این اثر آمده، شامل هشتمین دوره از مجموعه‌ کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای و در دو سطح والدین و مربیان و کودک و نوجوان ارائه شده‌ است. با خواندن کتاب دختران سایبری با موضوعات مهمی همچون خطرات و تهدیدهای فضای مجازی، جرایم سایبری، چالش‌های تربیتی و امنیتی در این فضا،‌ چالش‌های روحی و عاطفی و ...آشنا خواهید شد. این اثر به شما کمک می‌کند که در جایگاه والدین، مربی و یا نوجوانی که در این فضا فعالیت می‌کند، به شکل بهتر و بسیار امن‌تری حضور داشته باشید.

خواندن کتاب دختران سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دختران سایبری

«زورگیری سایبری پدیده‌ای بالقوه بسیار خطرناک و مضر محسوب می‌شود که در آن از ابزارهایی مانند رایانه‌ها یا تلفن‌های همراه برای ایجاد مزاحمت، تهدید، اذیت و آزار و یا تحقیر افراد و عموما کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود. این اقدام مشابه با زورگیری در دنیای واقعی است با این تفاوت که در فضای سایبر می‌تواند در قالب ارسال پیام‌های متنی، تصاویر و یا ویدئوهای تهدیدآمیز و زننده، توهین کردن به دیگران با استفاده از پیام‌ها و استیکرها یا در کامنت پست آنها، معرفی کردن خود به‌ جای دیگری برای ایجاد تصویری بد از وی، ارسال و به اشتراک‌گذاری اطلاعات حساس و خصوصی و یا ارسال اطلاعات نادرست درباره یک شخص، صورت بگیرد.

قلدری سایبری جالب، سرگرم‌کننده و خنده‌دار نیست، بلکه بسیاری از انواع آن نوعی رفتار مجرمانه محسوب شده و می‌تواند باعث آزار دیگران شود. از شنوندگان بخواهید مثال‌ها و نمونه‌هایی از قلدری سایبری را مطرح کنند و اگر کسی تجربه‌ای (برای خود و یا دوستان و نزدیکان دارد) بیان کنند».

نظرات کاربران

د.ع.احمدی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸

کتاب برای آگاهی داشتن نسبت به فضای مجازی در حد اولیه و مقدماتی ،مفید به فایده است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
رایگان