دانلود رایگان کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین سعیده ساروخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین اثر سعیده ساروخانی

کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین

معرفی کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین

کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین نوشتهٔ سعیده ساروخانی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین

کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین دربارهٔ آموزش قوانین استفاده از فضای مجازی است. این کتاب مهارت‌های پایه‌ای را به مخاطبان خود آموزش می‌‌دهد تا بتوانند از خود در برابر خطرهای گوناگون محافظت کنند و امکانات موجود این فضا را بشناسند. نویسنده در این کتابِ مختصر و مفید اطلاعاتی کاربردی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا با آگاهی بیشتری به فعالیت در دنیای مجازی بپردازند.

خواندن کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی مدرن در شهر آنلاین

«شهروند الکترونیک برای آگاهی یافتن در مورد موضوعات مختلف یا پیگیری اخبار، اطلاع از خدمات دولت الکترونیک، یافتن محل فروش کالای مورد نیاز، یافتن محل مناسب برای سفر یا تفریح، پرس‌وجو درباره ارزش دارایی‌ها،... نیاز دارد از موتور های جستجو استفاده کند.

برای این منظور باید از یکی از موتور های جهانی گوگل، یاهو ،... و یا موتور های ایرانی پارسی‌جو ، یوز و غیره استفاده نماید و کلمه کلیدی مناسبی را برای جستجو انتخاب کند. راه‌کارهایی برای بهینه کردن جستجو و دسترسی به منابع معتبرتر و جامع‌تر در زمان کوتاه‌تر وجود دارد. برای مثال می‌توان ترتیبی از کلمات را داخل گیومه (“”) قرار داد تا با همان ترتیب و همان شکل قرار گرفته در گیومه مورد جستجو قرار گیرد. یا با قرار دادن علامت – قبل از یک کلمه، منابعی که درباره آن کلمه صحبت می‌کنند را از لیست جستجو حذف کند.

در موتورهای جستجو می‌توان از دسته‌بندی منابع استفاده کرد. مثلا جستجو را فقط در داخل تصاویر، ویدئوها یا سایت‌های خبری انجام داد. همچنین می‌توان با جستجوی پیشرفته محدودیت‌هایی مانند زمان انتشار، زبان و... را برای منبع قرار داد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
رایگان