دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگذاری راندا برن ترجمه سارا مروجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگذاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگذاری

معرفی کتاب معجزه شکرگذاری

کتاب معجزه شکرگذاری نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ سارا مروجی است. انتشارات کدیور این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب اهمیت ستایش در زندگی بشر.

درباره کتاب معجزه شکرگذاری

کتاب معجزه شکرگذاری (The Magic) از اهمیت ستایش در زندگی بشر گفته و تمرین‌هایی را برای رسیدن به این کار جادویی ارائه کرده است. راندا برن، این نویسندهٔ استرالیایی که در سال ۲۰۰۷ از سوی مجلهٔ تایمزْ شخصی تأثیرگذار شناخته شده است، درمورد اهمیت سپاسگزاربودن سخن گفته و راهکار‌هایی را پیشنهاد داده تا به رضایت درونی و رضایت از زندگی و داشتن زندگی و روابط سالم برسیم. او سعی کرده است با تمرین‌های ساده ولی مهم این فراموشی‌ها را از بین برده و کاری کند قدر داشته‌هایمان را بیشتر از قبل بدانیم. هدف از نوشته‌شدن کتاب حاضر با عنوان «معجزهٔ شکرگذاری»، شکل‌گیری شکرگزاری آگاهانه و تبدیل آن به عادت بوده است. گفته شده است که هر چه بیشتر سپاسگزار و شکرگزار باشیم، از سختی‌هایی که کشیده‌ایم رها شده و احساس رضایت به زندگیمان بیشتر می‌شود. این کتاب ۲۸ فصل دارد.

خواندن کتاب معجزه شکرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» و «جادوی سپاسگزاری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. کتاب «راز» زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید. در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؛ هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار او بوده است.

بخشی از کتاب معجزه شکرگذاری

«چطور کسی که در فقر محض متولد شده با هیچ امکاناتی دست به کار شده و با سواد کمی که داشته به درجهٔ دکترا رسیده، شخص معروفی شده، کشورداری کرده و ثروتمندترین انسان روی زمین شده؟ چطور ممکن است دو نفر یک حرفه را دنبال کنند و اما یک نفر از آن‌ها در حرفه‌اش به بالاترین حد موفقیت برسد و دیگری علیرغم تلاش زیاد ورشکست بشود و به‌جایی نرسد؟ مسیرِ از نظرها پنهان مانده برای رسیدن به موفقیت، شکرگزاری است؛ چون طبق قانون جذب برای جذب موفقیت باید شکرگزار داشته‌های خودت باشی. به این ترتیب، بدون شکرگزاری غیرممکن است به موفقیت دائمی برسی.

برای رسیدن به موفقیت یا بیشتر شدن موقعیت‌های خوب در کار و حرفه‌ات مثل فرصت‌های عالی، ترفیع درجه، درآمد بیشتر، ایده‌های عالی، افکار مثبت و پیشرفت شغلی شکرگزاری بابت شغل و کارت ضروری است. هر چه بیشتر شکرگزار باشی، نعمت‌های بیشتری پیش رویت قرار می‌گیرند که بابت آن‌ها هم باید خدا را شکر کنی! به این ترتیب تا الآن باید متوجه شده باشی که برای بیشتر شدن هر نعمتی در زندگی‌ات باید برای نعمتی که تا الآن داشتی شکرگزار باشی.

"هر کسی که (به خاطر شغلش) شکر می‌کند، در شغلش موفق‌تر می‌شود و فرصت‌های خوب زیادی در شغلش برایش پیش می‌آید، هر کسی که (به خاطر شغلش) شکر نمی‌کند، حتی از همان موقعیت شغلی که داری هم محروم می‌شود"

وقتی بابت شغلت خدا را شکر کنی، خود به خود موقعیت بیشتری در رابطه با کارت برایت پیش می‌آید و وقتی از آن موقعیت‌ها استفاده می‌کنی، درآمدت بیشتر می‌شود و موفقیت به زندگی‌ات رخ نشان می‌دهد. اگر بابت شغلت شکرگزار نباشی، ناخودآگاه خیلی خوب کار نمی‌کنی و به همین دلیل میزان نعمتی که قراره پیشکش تو شود را کم می‌کنی. در نتیجه، هرگز از کارت لذت نمی‌بری، هرگز آن‌طور که باید در کارت خوب کار نمی‌کنی، کار و کاسبی‌ات پیشرفت نمی‌کند و سرانجام اوضاع خیلی بدتر می‌شود و حتی به از دست دادن کارت می‌انجامد. یادت باشد، کسانی که شکر نمی‌کنند، حتی از همان موقعیتی که دارند، محروم می‌شوند.

میزان دریافت نعمتت دقیقاً متناسب با میزان شکرگزاری‌ات است. تو با میزان شکری که می‌کنی، میزان دریافت نعمت را کنترل می‌کنی!

اگر صاحب کسب و کاری هستی، ارزش کسب و کارت طبق شکرگزاری‌ات کم یا زیاد می‌شود. هر چه بیشتر بابت کسب و کار، مشتری‌ها و کارمندهایت خدا را شکر کنی، کسب و کارت بیشتر رونق پیدا می‌کند. به همین دلیل است وقتی افراد دست از شکر کردن برمی‌دارند و به‌جای آن نگرانی و اضطراب به دلشان راه می‌دهند کسب و کارشان دچار بحران می‌شود.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر 8495251
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

سلام من کتاب معجزه شکرگذاری صوتی خریداری کردم ولی الان در دسترسم نیست

Mitra Delshad
۱۴۰۳/۰۲/۰۸

با سلام و خسته نباشید کتاب بسیار موثر و ترجمه روانی داشت برای جوانان بسیار عالیه من خودم تصمیم گرفتم این تمرینات رو شروع کنم

ftmh288byn288
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

کتاب بسیار تاثیرگذاری بود و ترجمه بسیار روان و دلچسبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۱۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان