دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه سیدخشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ سیدخشایار کیافر است. انتشارات کدیور این کتاب در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر مشهور بیان کرده است که چگونه تغییرات کوچک منجربه نتایج بزرگ می‌شوند.

درباره کتاب عادت های اتمی

عادت‌ها رفتارهای ریز و تکرار‌شونده‌ای هستند که تاثیرات بزرگی در زندگی ما به جای می‌گذارند. جیمز کلیر در کتاب عادت های اتمی به موشکافی عادت می‌پردازد؛ عادت چیست؟، چطور شکل می‌گیرد؟، چه تاثیری در زندگی ما دارد و چطور می‌توانیم بر آن‌ها تسلط پیدا کنیم. عادت‌ها را ما شکل می‌دهیم ولی در ادامه آن‌ها هستند که بر ما حکومت می‌کنند و ما را بنده‌ی خودشان می‌سازند. تغییر عادت‌ها گام بسیار بزرگی برای تغییر زندگی‌ست. کلیر بعد از توصیف تاثیرات عادت‌ها راهکارهایی در دسترس و علمی می‌دهد تا با کمک آن‌ها عادت‌هایمان را بکوبیم و عادت‌هایی نو بسازیم که در راستای اهدافمان باشند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که بارها به قصد تغییر عادت‌های بدتان قدم برداشته‌اید ولی به در بسته خورده‌اید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان یک روزنه باشد. روزنه‌ای که راه مسلط شدن بر عادت‌ها را نشان‌تان می‌دهد و به شما کمک می‌کند عادت‌های مطلوب خودتان را بسازید.

وقتی حرف از تغییر می‌شود، همه‌ی ما منتظر معجزه‌ایم! در حالی که تغییر باید قطره‌قطره‌ جمع شود و صبوری زیادی می‌طلبد. شنیدن کتاب صوتی عادت‌های اتمی باعث می‌شود ما هرروز یک درصد بهتر از روز قبلمان شویم و یک روز سر بلند کنیم و ببینیم فرسنگ‌ها از عادت‌های مخرب قبلی دور شده‌ایم. کلیر معتقد است تغییر از دره‌ی ناامیدی شروع می‌شود؛ همه‌ی ما روزهای اولی که تصمیم به تغییر می‌گیریم، با موانع مختلفی روبه‌رو می‌شویم و بعد از مدتی در دره‌ی ناامیدی سقوط می‌کنیم. بااین‌حال در این کتاب یاد می‌گیریم راه‌های اشتباه را کنار بگذاریم و از راه‌های درست و ثابت‌شده به جنگ عادت‌های بد برویم و از آن‌ها عادت‌های خوب بسازیم.

خواندن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌‌خواهند عادت‌‌های روزمره‌‌ٔ خود را تغییر دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«شاید گاهی لازم باشد اصطکاک‌های موجود در خانه یا دفترتان را نیز کاهش دهید. اغلب، ما سعی می‌کنیم عادت‌ها را در محیط‌هایی با اصطکاک بالا شروع کنیم. درحالی‌که برای شام با دوستانمان قرار گذاشته‌ایم تصمیم می‌گیریم رژیم سختی را دنبال کنیم. ما سعی می‌کنیم در یک خانهٔ شلوغ و نامرتب، کتاب بنویسیم یا سعی می‌کنیم تمرکز کنیم آن هم هنگامی‌که در حال استفاده از گوشی‌های هوشمندی هستیم که عامل حواس‌پرتی هستند. نباید این‌گونه باشد. ما می‌توانیم نقاط اصطکاکی که ما را عقب نگاه داشته‌اند حذف کنیم. این دقیقاً همان چیزی است که تولیدکنندگان الکترونیک ژاپنی در دهه ۱۹۷۰ انجام دادند. جیمز سوروویکی در مقاله‌ای که روزنامهٔ نیویورکر با عنوان "همیشه بهتر" منتشر کرد، می‌نویسد: "شرکت‌های ژاپنی تأکید کردند محصولاتی که بعداً به نام "تولیدات ناب" شناخته شدند سرسختانه به دنبال حذف تمام موارد زائد از فرآیند تولید و طراحی دوبارهٔ فضاهای کاری است تا به این ترتیب کارگران مجبور نباشند وقتشان را برای دسترسی به ابزارهای موردنظرشان از دست دهند. نتیجه این بود که کارخانه‌های ژاپنی کارآمدتر شدند و محصولات ژاپنی قابل‌اعتمادتر از محصولات آمریکایی بودند. در سال ۱۹۷۴، خدمات پس از فروش تلفنی تلویزیون‌های رنگی آمریکایی، پنج برابر بیش‌تر از تلویزیون‌های ژاپنی فعال بودند. تا سال ۱۹۷۹، کارگران آمریکایی سه برابر زمان بیشتری لازم داشتند تا دستگاه‌های تلویزیون خودشان را درست کنند." شرکت‌های ژاپنی به دنبال تمام نقاط اصطکاک در فرآیند تولید و حذف آن‌ها بودند. همان‌طور که آن‌ها تلاش‌های هدر رفته را کاهش دادند، مشتری‌ها و درآمد آن‌ها نیز بهتر و بیشتر شد. به همین ترتیب، اگر نقاط اصطکاکی را حذف کنیم که زمان و انرژی ما را هدر می‌دهند می‌توانیم با تلاش کمتر به نتایج بهتری برسیم.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۳۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان