دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بزرگ دیوید جی. شوارتز ترجمه سیدخشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی. شوارتز

کتاب جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشتۀ دیوید جی. شوارتز با ترجمۀ سید خشایار کیافر در انتشارات کدیور به چاپ رسیده است. کتاب دربارۀ این موضوع است که چگونه می‌توان با فکر بزرگ، زندگی بهتری داشت.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در زندگی شخصی یا کسب‌وکار خود بازدهی بهتر، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و در نتیجه موفقیت بیشتر داشته باشند. خواننده در هر فصل کتاب، ده‌ها ایده، روش و اصول واقع‌بینانه و کاربردی را پیدا خواهد کرد که به او این توانایی را می‌دهد تا از قدرت فوق‌العادۀ بزرگ‌اندیشی بهره ببرد و در نتیجه موفقیت، شادی و رضایتی را که خواستار آن است به دست آورد. کتاب جادوی فکر بزرگ هر روش را به‌نحو عالی و با استفاده از یک داستان از زندگی واقعی توضیح داده است. خواننده با خواندن این کتاب کشف می‌کند چه کاری باید انجام دهد و چه چیزی مهم‌تر است. همچنین مشخص شده است که از هر کدام از اصول در کدام موقعیت‌ها و مشکلات واقعی باید استفاده کرد. برای مثال، کتاب به خواننده نشان خواهد داد که چگونه: باور کند که می‌تواند موفق شود و موفق خواهد شد؛ ناباوری و قدرت منفی ایجاد شده توسط آن را شکست دهد؛ ذهنش را وادار به تولید افکار مثبت کند؛ یک برنامهٔ واقعی و سازنده ایجاد کند؛ کشف کند چرا قدرت تفکر مهم‌تر از هوش زیاد است؛ اهل عمل باشد تا ترسش را درمان کند و اعتمادبه‌نفس در خود ایجاد کند؛ از تفکر خلاقانه برای پیدا کردن راه‌های جدید و بهتر در انجام کارها استفاده کند و بسیاری نکات دیگر.

فهرست مطالب کتاب جادوی فکر بزرگ به شرح زیر است:

۱. باور کنید که می‌توانید موفق شوید و موفق خواهید شد

۲. خود را از بهانه‌گیری، بیماری شکست محافظت کنید

۳. ایجاد اعتمادبه‌نفس و نابودی ترس

۴. چگونه بزرگ فکر کنیم؟

۵. چگونه خلاقانه بیندیشیم و رؤیاپردازی کنیم؟

۶. شما همانی هستید که فکر می‌کنید هستید

۷. محیط خود را مدیریت کنید؛ درجه‌یک باشید

۸. بینش‌های خود را پشتیبان خویش کنید

۹. نسبت به مردم درست فکر کنید

۱۰. عملکرد خود را عادت کنید

۱۱. چگونه شکست را به پیروزی تبدیل کنیم؟

۱۲. از اهداف برای رشد کردن استفاده کنید

۱۳. چگونه مانند یک رهبر فکر کنیم

خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ

«موفقیت به معنای کسب بسیاری از چیزهای شگفت‌انگیز و مثبت است. موفقیت به معنای کسب سعادت شخصی است؛ که شامل خانه خوب، تعطیلات، سفر، چیزهای جدید، امنیت مالی، دادن حداکثر مزایا به فرزندانتان و...می‌شود. موفقیت به معنای جلب تحسین، رهبری، موردتوجه قرار گرفتن در کسب‌وکار و در زندگی اجتماعی است. موفقیت یعنی آزادی، رهایی از نگرانی‌ها، ترس‌ها، ناامیدی‌ها و شکست‌ها. موفقیت یعنی احترام به خود، یافتن مستمر شادی و کسب رضایت واقعی بیشتر از زندگی و توانایی انجام کارهای بیشتر برای کسانی که به شما متکی هستند. موفقیت به معنای برنده شدن است. موفقیت هدف زندگی است! هر انسانی خواهان موفقیت است. همه بهترین چیزی را می‌خواهند که این زندگی می‌تواند به آن‌ها ارائه دهد. هیچ‌کس از زندگی کردن در سطح متوسط لذت نمی‌برد. هیچ‌کس دوست ندارد احساس کند مجبور به انجام دادن کاری است. از این طریق برخی از عملی‌ترین حکمت‌های موفقیت در کتاب مقدس یافت می‌شود که بیان می‌کند ایمان می‌تواند کوه‌ها را جابجا کند. باور کن، قلباً باور کن، می‌توانی کوه را جابه‌جا کنی و درنهایت از پس آن برمی‌آیی. بسیاری از مردم باور ندارند که می‌توانند کوه‌ها را جابجا کنند. درنتیجه، افراد زیادی این کار را نمی‌کنند.

در برخی موارد احتمالاً شنیده‌اید که شخصی می‌گوید: "این بیهوده است که فکر کنید می‌توانید کوهی را فقط با گفتن:"ای کوه دور شو" وادار به جابجایی کنید. این به‌روشنی غیرممکن است." افرادی که این‌گونه فکر می‌کنند، باورها را با آرزوها اشتباه گرفته‌اند؛ و واقعیت غیرقابل‌انکاری است که شما نمی‌توانید آرزوی داشتن یک کوه را داشته باشید. همچنین نمی‌توانید برای خود آرزو کنید که به یک خانه پنج خوابه، دارای سه حمام یا شغل‌های پردرآمد بروید. شما نمی‌توانید خود را در موقعیت رهبری آرزو کنید. اما با باور می‌توان کوه را جابه‌جا کرد. شما می‌توانید با این باور که می‌توانید موفق شوید، به موفقیت دست پیدا کنید. هیچ‌چیز جادویی یا عرفانی در مورد قدرت وجود ندارد، اما باور این‌گونه است. باور یا به عبارتی، نگرش "من مثبت هستم، من می‌توانم"، قدرت، مهارت و انرژی لازم برای انجام کار را تولید می‌کند. وقتی باور داشته باشید که من می‌توانم آن را انجام دهم، نحوه انجام آن مقابل شما قرار می‌گیرد. هر روز در سراسر کشور جوانان شروع به کار در مشاغل جدید می‌کنند. هر یک از آن‌ها "آرزو می‌کند" که روزی بتواند از موفقیتی که با رسیدن به اوج حاصل می‌شود لذت ببرد؛ اما اکثر جوانان "باور" لازم را ندارند که مطمئناً برای رسیدن به پله‌های بالاتر لازم است و درنتیجه به اوج نمی‌رسند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

حجم

۳۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان