دانلود و خرید کتاب انگیزه (خلاصه کتاب) دنیل پینک ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگیزه (خلاصه کتاب) اثر دنیل پینک

کتاب انگیزه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب انگیزه (خلاصه کتاب)

کتاب انگیزه (خلاصه کتاب) نوشتهٔ دنیل پینک و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی واقعیت‌های شگفت‌انگیزی که می‌تواند انگیزهٔ ما را بیشتر کنند.

درباره کتاب انگیزه (خلاصه کتاب)

کتاب انگیزه (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «انگیزه» نوشتهٔ دنیل پینک است. دنیل پینک در این کتاب دربارهٔ انگیزه‌ٔ درونی افراد بحث کرده است. او به خواننده نشان می‌دهد که چرا افراد در مدل‌های مدیریتی که براساس دستور و کنترل هستند و از سیاست پاداش و تنبیه استفاده می‌کنند، مشکلات متعددی دارند. او بر این عقیده است که دنیای امروز، به محرک و انگیزهٔ دیگری برای بقاء و احساس رضایت نیاز است. در این کتاب سه عنصر حقیقی انگیزش یعنی «خودمختاری»، «تسلط» و «هدف» تعریف می‌شوند. این سه عنصر بر کیفیت فعالیت‌های ما مؤثر است و می‌تواند رضایت ما از زندگی را بهبود بخشد.

خواندن کتاب انگیزه (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انگیزه (خلاصه کتاب)

«کمال‌گرایی درونی، شور و تعهد را برمی‌انگیزد.

بازیکنان بسکتبال دوست دارند پرتاب‌های موفق زیادی داشته باشند. برنامه‌نویسان دوست دارند برنامه‌های هوش‌مندانه بیشتری بسازند. عکاسان همیشه می‌خواهند عکس‌های بهتر و بهتری بیاندازند.

آن‌ها همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند: «خواسته‌ای درونی برای رسیدن به کمال»

این خواسته درونی به آن‌ها اجازه می‌دهد در حرفه‌شان پیشرفت کنند، و این پیشرفت برای آن‌ها و تزریق تعهد و اشتیاق به کارشان تا زمان دست‌یابی به اهداف بسیار مهم است.

با این وجود، بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود ۵۰ درصد از کارمندان ایالات متحده آمریکا به شغل خود تنها نیازمند هستند. در واقع به شغل خود احساس تعهد ندارند. آن‌ها وظایف‌شان را انجام می‌دهند، اما بدون هیچ علاقه و اشتیاقی.

به این دلیل که بسیاری از آن‌ها چنان در کار غرق شده‌اند که فرصتی برای توسعه شخصی خود پیدا نمی‌کنند. این موضوع میل به کمال را در آن‌ها خاموش می‌کند؛ امری که برای دست‌یابی به تعهد صددرصدی ضروری است.

افراد خلاقی که به دنبال رسیدن به کمال هستند «دل به‌کار می‌دهند یا غرق کار می‌شوند.»

به این معنی که وظایف خود را با بالاترین درجه دقت و اشتیاق انجام داده و چنان در فضای کاری خود غرق لذت می‌شوند که دنیای اطراف خود را فراموش می‌کنند. به یک نقاش فکر کنید که با خوشحالی روی اثر خود ساعت‌ها کار می‌کند تا آن را تمام کند.

برخی مردم فکر می‌کنند که مهارت‌های ما به هنگام تولد مشخص شده‌اند و در نتیجه برای بهتر شدن در مهارت‌هایی مثل دویدن یا نقاشی هیچ تلاشی نمی‌کنند چون فکر می‌کنند تقدیرشان چنین نیست.

انگیزه دادن به این افراد دشوار است. با این حال، فردی که معتقد است با تلاش بیشتر بهتر می‌شود، برای سریع‌تر دویدن و یا کشیدن یک نقاشی زیباتر تمام سعی خود را می‌کند.

این شیوه برای کارمندان هم صادق است. یک مدیر موفق باید هر روز حس اشتیاق و فداکاری را در کارمندان خود ایجاد کند تا در مسیر رسیدن به کمال قرار بگیرند و دل به کار بدهند. در این صورت آن‌ها هر وظیفه‌ای را با شور و اشتیاق رسیدن به کمال انجام خواهند داد.

اگر چه کمال چیزی است که ما هرگز نمی‌توانیم به آن دست‌یابیم. با این حال، باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم و در مسیر نزدیک شدن به کمال بسیار جاه‌طلب باشیم.

به دنبال معنای واقعی و انگیزه ذاتی باشید!

افراد در سنین پیری به این فکر می‌کنند که چه‌چیزی در زندگی‌شان اهمیت داشته و دست‌آوردشان از زندگی چه بوده است.

محرک مردم در طول زندگی‌شان چیست و دلیل نوع زندگی و رفتار به‌خصوص هرکسی چیست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان