دانلود کتاب صوتی پول پول پول پول با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پول پول پول پول اثر جان  میلتون فاگ

دانلود و خرید کتاب صوتی پول پول پول پول

معرفی کتاب صوتی پول پول پول پول

کتاب صوتی پول پول پول پول اثری از جان میلتون فاگ است که با ترجمه نگین رمضانی و صدای بهادر ابراهیمی می‌شنوید. شما از چه راهی پول درمی‌آورید؟ این کتاب قرار است رازی را با شما درمیان بگذارد که به شما کمک کند، راهی مطمئن برای پول درآوردن پیدا کنید. راهی که ثروتمندان جهان تا امروز در آن قدم گذاشته‌اند.

درباره کتاب صوتی پول پول پول پول

به دست آوردن پول کافی این روزها دغدغه تمام افراد است. داشتن شغلی که با آن احساس راحتی کنید و علاوه بر این، پاسخگوی نیازهای شما هم باشد، تبدیل به کاری سخت شده است. هر روز افرادی را می‌بینیم که کسب و کار خودشان را راه‌اندازی کرده‌اند و به موفقیت مالی دست یافته‌اند. آیا ما هم می‌توانیم به آن جمع بپیوندیم؟

جان میلتون فاگ، یکی از نویسندگان مجله موفقیت (Success) در کتاب پول پول پول پول، مخاطبانش را با مفهومی آشنا می‌کند که این اجازه را به افراد می‌دهد که هم کسب و کار شخصی خودشان را راه‌اندازی کنند و هم بتوانند به میزان مشخصی از درآمد که خودشان می‌خواهند، برسند. اما این مفهوم چیست؟ بازاریابی شبکه‌ای

نویسنده مفهوم بازاریابی شبکه‌ای را با زبانی ساده توضیح می‌دهد و جنبه‌های مختلف آن را نیز می‌گشاید. او به مخاطبان آموزش می‌دهد که چگونه بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنند، کسب و کار شخصی خودشان را راه‌اندازی کنند. او معتقد است که در این روش، همه افراد می‌توانند به ثروت برسند. برای همه فرصت مساوی وجود دارد که به آن‌ها کمک کند درآمد بالا کسب کنند. علاوه بر این، این کتاب، قرار نیست به شما درباره پول آموزش بدهد، بلکه قرار است پول درآوردن را یادتان بدهد.

کتاب صوتی پول پول پول پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی پول پول پول پول را به تمام کسانی که دوست دارند ثروتمند شوند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب قرار است مسیری تازه برای به دست آوردن ثروت پیش پای شما بگذارد. بنابراین، اگر به دنبال منبعی برای کسب درآمد هستید، این کتاب صوتی را حتما گوش کنید.

درباره جان میلتون فاگ

جان میلتون فاگ (John Milton Fogg) نویسنده، استاد، مربی، عکاس و سردبیر است. او در دانشگاه هنرهای زیبای فیلادلفیا در رشته عکاسی تحصیل کرده است و تا به حال برای سخنرانی به کشورهای بسیاری سفر کرده است. او مدت‌ها است که به عنوان یکی از نویسندگان مجله موفقیت فعالیت می‌کند و صاحب امتیاز دو نشریه است که هر دو در زمینه فروش و بازاریابی شبکه‌ای مطلب می‌نویسند:  Upline و Network Marketing Lifestyles 

درباره بهادر ابراهیمی 

بهادر ابراهیمی بازیگر سینما ،تئاتر و رادیو نمایش است. او در فیلم‌های مسافران، فیلم کوچه و موزه، تمام وسوسه‌های زمین و فیلم مادر ایفای نقش کرده است. علاوه بر این، مدت‌ها است که زمینه تولید کتاب صوتی با ناشران مختلفی همچون انتشارات ماه آوا و آوانامه به عنوان گوینده فعالیت می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی پول پول پول پول 

نویسنده یک‌بار کتاب مى‌نویسد؛ ولى بعد از آن، هر جلد از آن کتاب که فروخته شود، درصدى از آن‌را دریافت مى‌کند. آهنگساز نیز یک‌بار آهنگى مى‌سازد؛ ولى بعد، هرگاه آن آهنگ از رادیو پخش شود یا نوار یا سى‌دى آن فروخته شود، درصدى از آن‌را دریافت مى‌کند.

همین‌طور یک مخترع، دستگاهى را اختراع مى‌کند و بعد، هر موقع که یکى از آن دستگاه فروخته شود درصد کمى از بهاى فروش به او تعلق مى‌گیرد.

سرمایه‌گذار نیز سهم یا ملکى را مى‌خرد، بعد به‌طور ماهانه سود آن سرمایه‌گذارى یا اجاره‌بهاى آن ملک را دریافت مى‌کند.

در همه‌ى موارد فوق، اشخاص، زمان یا سرمایه‌ى اولیه‌ى خود (یا هر دو) را سرمایه‌گذارى مى‌کنند و آن‌گاه مى‌نشینند و تا زمانى‌که آن محصول یا سرمایه‌گذارى وجود دارد و فروش مى‌کند، درآمد حاصل از فروش، سود سهام، اجاره‌بهاى ملک و غیره را دریافت مى‌کنند.

این همان رازى است که ثروتمندان جهان، به مدت قرن‌ها از آن اطلاع دارند و آن‌را از دیگران مخفى نگه داشته‌اند؛ اما اگر شما ثروتمند نیستید یا از استعداد خاصى برخوردار نیستید که بتوانید کتاب پرفروشى به رشته‌ى تحریر درآورید، آلبوم موسیقى تولید کنید، تله‌موش بهترى ابداع کنید یا سرمایه‌ى اضافى‌اى براى سرمایه‌گذارى در سهام یا املاک در اختیار داشته باشید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا بازاریابى شبکه‌اى، حتى افراد معمولى را قادر مى‌سازد تا کسب‌وکارى راه‌اندازى کنند و مانند ثروتمندان درآمدى مستمر داشته باشند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۹۹۴۰۶
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

قشنگ بود روشن ولی کاش هزینه هاشو کمی بیارید پایین

Amirhossein_Es
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

چرت😒😑

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان