دانلود کتاب صوتی نترسید انجام دهید با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نترسید انجام دهید اثر ریچارد برانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی نترسید انجام دهید

معرفی کتاب صوتی نترسید انجام دهید

کتاب صوتی نترسید انجام دهید اثری از ریچارد برانسون، کارآفرین و بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین است. او در این کتاب با اشاره به تلاش‌ها، موانعی که پشت سر گذاشته است و در نهایت رسیدن به موفقیت، یک پیام به مخاطبان می‌دهد: دست به کار شوید و کاری انجام دهید. 

شرکت ویرجین، شرکتی خوشه‌ای بریتانیایی و چندملیتی است، بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه در سراسر جهان دارد و خدمات مختلفی را از جمله خدمات اینترنتی، مدیریت ایستگاه‌های رادیویی و کانال‌های تلویزیونی، تولید لوازم آرایشی، مدیریت خطوط هواپیمایی و اپراتوری شبکه‌های راه‌آهن، ارائه می‌کند. مشهورترین شرکت‌های تابعه گروه ویرجین عبارتند از: ویرجین آتلانتیک، ویرجین اکسپرس، ویرجین امریکا، ویرجین استرالیا و ویرجین رکوردز.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای بهادر ابراهیمی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی نترسید انجام دهید

ریچارد برانسون که بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین است در کتاب نترسید انجام دهید، یک پیام به تمام مخاطبانش می‌دهد. او درباره سال‌ها زندگی و تلاش و کارهایی که انجام داده است اینطور می‌گوید: «بهترین درسی که در زندگی‌ام آموختم این بود که دست به کار شوم و کاری انجام دهم.»

همه ما ممکن است آرزوهای بزرگی را در سر داشته باشیم. آرزوهایی که مطمئنا شیرین هستند اما همراه با خودشان ترس را به زندگی ما می‌آورند. ترس از عدم موفقیت، ترس از شکست خوردن و ... . درنهایت همین احساس فلج کننده ترس باعث می‌شود تا ما قدمی در راه رسیدن به آرزویمان برنداریم. اما چطور می‌توان با این احساس خداحافظی کرد؟ 

اگر بپذیریم که چالش‌ها همیشه هستند و هر زمان با چالشی رو‌به‌رو شدیم می‌توانیم آن را حل کنیم، قدم اول را برداشته‌ایم. در حقیقت همین که ما برای کاری اقدام کنیم، پیشرفت کرده‌ایم و این موضوع به مراتب بهتر از نشستن و دست روی دست گذاشتن است. اگر از لحظه اول به انتهای مسیر فکر کنیم، مشکلات و موانع را می‌بینیم و ترس راه خود را باز می‌کند. کاری می‌کند که هرگز قدم اول را برنداریم. در حالیکه اگر بیاموزیم در لحظه زندگی کنیم، این مشکل حل می‌شود. 

نترسید انجام دهید پیام این کتاب است و سیر روشنی از زندگی ریچارد برانسون ارائه می‌کند. سیری که از دوران کودکی او آغاز می‌شود و تلاش‌های او را برای رسیدن به موفقیت بیان می‌کند. او از پشتکاری حرف می‌زند که هنگام دنبال کردن کارهایش دارد و از شجاعتی می‌گوید که به انسان کمک می‌کند تا بلندپرواز باشد و آن را برای رسیدن به آرزوهای بزرگش، خرج کند.  

کتاب صوتی نترسید انجام دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نترسید انجام دهید، اثری جذاب و الهام‌بخش است که به شما کمک می‌کند تا با شجاعت، با ترس‌ها و موانع رو‌به‌رو شوید و برای عملی کردن اهدافتان قدم بردارید. 

درباره ریچارد برانسون 

سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون (Sir Richard Charles Nicholas Branson) ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰ در لندن متولد شد. او کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی و رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است.

پدربزرگ او، سر جورج آرتور هاروین برانسون، قاضی دادگاه عالی پادشاهی بود. ریچارد برانسون در مدرسه متوجه شد که به اختلال خوانش پریشی دچار است اما از طرف دیگر توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران دارد. او در شانزده سالگی تحصیل را رها کرد و با همکاری دوستش، مجله دانش آموز را راه اندازی کرد. بعد تر در دهه ۱۹۷۰، کمپانی «ویرجین رکوردز» را تأسیس کرد و مؤسس شرکت «ویرجین گروپ» هم هست. او در دهه ۱۹۸۰ شرکت هوایی «ویرجین آتلانتیک» را به وجود آورد و دهه ۱۹۹۰ شاهد «ویرجین موبایل» و «ویرجین ترین» نیز بود.

در سال ۲۰۱۲، مجله فوربز، ریچارد برانسون را به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی معرفی کرد. در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده‌است.

درباره مهدی قراچه داغی

مهدی قراچه‌ داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه ‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

درباره بهادر ابراهیمی

بهادر ابراهیمی که مدت‌ها است که زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان گوینده فعالیت می‌کند، بازیگر سینما ،تئاتر و رادیو نمایش نیز هست. او در فیلم‌های مسافران، فیلم کوچه و موزه، تمام وسوسه‌های زمین و فیلم مادر ایفای نقش کرده است. در زمینه تولید کتاب صوتی نیز با ناشران مختلف از جمله انتشارات ماه آوا و آوانامه همکاری می‌کند. 

نظرات کاربران

fateme
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

به نظرم کتاب بدی بود من صد صفحه ازش خوندم فقط داره از خودش تعریف میکنه

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان