دانلود کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز با صدای سروش کشاورز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز اثر مارک میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز

نویسنده:مارک میلر
انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز

کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز نوشتهٔ مارک میلر و ترجمهٔ علیرضا هاشمی است. سروش کشاورز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر دربارهٔ زمانی است که دنیای کسب‌وکار پیچیده و ابهام‌آمیز می‌شود؛ یعنی زمانی که شما باید رهبری خود را ارتقا دهید.

درباره کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز

مارک میلر در کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز به موضوعاتی همچون تصمیم‌گیری، برخی دشواری‌ها، تغییرکردن، بازی‌ها، نقاط شروع، شرط‌بندی، چیزهای مهم، افراد مهم، نوبت‌ها و گام‌های گوناگونی که برای برداشتن وجود دارند پرداخته است. مارک میلر همهٔ این موضوعات را از دریچهٔ موضوع کسب‌وکار نگاه و بررسی کرده است. خوانندهٔ این کتاب با فردی خیالی به نام «بلیک» همراه می‌شود. او به‌تازگی کار خود را به‌عنوان مدیرعامل جدید در یک شرکت کوچک و البته با عملکردی ضعیف و با گروهی از کارمندان بی‌انگیزه آغاز کرده است. کتاب صوتی حاضر ماجرای این مدیرعامل را روایت کرده است. بلیک برای دگرگون‌کردن خودش و محیط کارش از یادگیری اصول اساسی ورزش شطرنج آغاز می‌کند. چگونه می‌توان با بهره‌مندی از قواعد شطرنج در محیط کار به موفقیت رسید؟ این کتاب صوتی را بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی استراتژیست در مقام یک شطرنج باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به افرادی که مایلند فضای کسب‌وکار خود را بهبود ببخشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک میلر

مارک میلر نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش در زمینهٔ مدیریت و رهبری است. او سال‌ها با «کن بلانچارد» در زمینهٔ تألیف کتاب‌های مدیریتی همکاری کرده است. مارک میلر در حوزهٔ مشاوره مدیریت و کسب‌وکارها نیز فعالیت داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۸۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۸۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان