دانلود و خرید کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش شهرناز فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش اثر شهرناز فلسفی

کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش

کتاب الکترونیکی حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحشی نوشتۀ شهرناز فلسفی است و انتشارات ماهواره آن را منتشر کرده است. کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش به بررسی قوانین مربوط به حفاظت از پرندگان در زمینه‌های مختلف پرداخته است.

درباره کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش

کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش دستورالعمل‌ها و پیشنهاداتی برای تصویب قوانین حفاظتی و بازدارنده به قانون‌گذاران در کشور می‌دهد. از جمله قوانین و مقررات مذکور و تجربیات کشورهای دیگر و سازمان‌ها در موضوعاتی مانند: نحوۀ حفاظت از پرندگان و زیستگاه‌های طبیعی آنان، لانه‌سازی، غذارسانی، نحوه حفاظت از زیستگاه‌های حیات وحش، جنگل‌ها، دریاها، رودخانه‌ها، مراکز شهری، درختکاری برای پرندگان و مراقبت از آنها، انبوه‌سازی جنگل‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرندگان و ...

مطالب مندرج در این اثر صرفاً محدود به حقوق محیط‌زیست تطبیقی نیست و تجربیات و آموزش‌های سازمانی‌های غیردولتی را نیز در بر می‌گیرد. این شمول بدین لحاظ صورت‌گرفته که خوانندگان اطلاعات جامع‎‌تری در خصوص پرندگان در اختیار داشته باشند.
این کتاب شامل پنج فصل است که در بخش اول فصل اول به مطالب عمومی و کلی در خصوص ویژگی‌ها و فواید پرندگان و نحوه محافظت از آنها اختصاص دارد. در بخش دوم فصل اول نگاه تفصیلی‌تر و شامل راهکارهای عملی حفظ حیات در پرندگان و منابع زیستی ویژه آنها می‌شود. فصل دوم به حفاظت از زیستگاه‌های حیات‌وحش اختصاص دارد. فصل سوم شرح اجمالی است درباره سازمان‌ها و انجمن‌های بین‌المللی حفاظت از پرندگان و زیستگاه‌های حیات‌وحش. فصل چهارم در مورد حفاظت از حیات‌وحش در ایالات متحده آمریکا است. در فصل پنجم به‌ضرورت جرم‌انگاری شکار و عواقب جبران‌ناپذیر آن برای حیات‌وحش پرداخته شده است.

خواندن کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای طبیعت دوستان و کسانی که می‌خواهند در این زمینه اطلاعاتی به دست بیاورند مناسب است.

بخشی از کتاب حفاظت از پرندگان و زیستگاه های حیات وحش

«در همه آموزه‌ها اعم از دینی و اخلاقی و علمی، تکلیف پاسداری از محیط زیست طبیعی بر عهده انسان گذارده شده است. در تعلیمات دینی و معنوی ما، انسان بر روی زمین وظیفه روزی رسانی به حیوانات را بر عهده دارد.
آموزه‌های فیلسوفان، حکیمان و معلمان اخلاق نیز از دیرباز تاکنون بر ضرورت دفاع انسان از حیوان تاکید دارند. آنها از ارزشی اخلاقی به نام حقوق حیوانات و ضرورت حفاظت آن نام می‌برند و بر این باورند که طبیعت به همه موجودات زنده تعلق دارد و نه فقط به انسان....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان