دانلود و خرید کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب) کوین کلی ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب) اثر کوین کلی

کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب)

کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کوین کلی و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر بیان کرده است که آیندهٔ جهان با چه قدرت‌هایی مدیریت می‌شود.

درباره کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب)

کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «آیندهٔ نزدیک» نوشتهٔ کوین کلی است. کوین کلی در این اثر به خواننده یاد می‌دهد که چگونه خود را برای آینده‌ای نامعلوم آماده کند. نویسنده در این کتاب بیان کرده است که ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور، با یک ربات زیبا ازدواج کنید یا با یک ماشین پرنده هم برای ماه‌عسل به دور دنیا سفر کنید. این خیال‌پردازی‌ها، آینده نه‌چندان دوری است که در انتظار ما و جهان است. تکنولوژی‌های جدید، رایانه و اینترنت، نحوهٔ تفکر و نحوهٔ کار، مصرف و حتی ارتباط ما با یکدیگر را تغییر داده‌اند و هر روز بیشتر به تمام ابعاد زندگی ما نفوذ می‌کنند. آیا فکر می‌کنید این وضعیت در آینده بهتر خواهد شد؟ پاسخ کوین کلی منفی است؛ تکنولوژی روزبه‌روز بیشتر به همه‌چیز نفوذ خواهد کرد. این خلاصه کتاب به شما یاد می‌دهد که آیندهٔ جهان اجتناب‌ناپذیر، عجیب و البته بسیار لذت‌بخش است.

خواندن کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آینده نزدیک (خلاصه کتاب)

«آیا شما به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهید؟ اگر این موضوع برایتان اهمیت زیادی دارد، حتماً در مورد روندی که باعث از بین رفتن حریم خصوصی شما در اینترنت می‌شود نیز کنجکاو و حتی نگران هستید. دنبال کردن افراد یا سایت‌های دنیای مجازی، در آینده ممکن است خطرات بزرگی به همراه داشته باشد. البته فرصت‌های بزرگی هم به وجود خواهد آورد.

امروزه، ما بخش‌های زیادی از زندگی خود را در اینترنت به نمایش می‌گذاریم و در این فرآیند، تعداد زیادی داده تولید می‌کنیم. اگر این کار را درست و دقیق انجام بدهیم، شاید با بررسی آنچه به عنوان فعالیت‌های روزمره؛ علایق یا لیست فیلم‌ها و کارهایمان ثبت کرده‌ایم، بتوانیم شناخت و داوری بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم. اما اگر دنبال کردن صفحات مجازی یا ثبت زندگی روزمره ما، از حد معمول فراتر برود، زمان زیادی را صرف نظارت بر داده‌های شخصی و زمان کمی را برای زندگی واقعی خود صرف خواهیم کرد.

همچنین، باید همیشه آمادگی این را داشته باشید که داده‌های شخصی‌تان ممکن است به خطر بیفتند؛ بدان معنا که مشاغل یا حتی افراد دیگر می‌توانند داده‌هایتان را از منابعی مانند وبلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌ها جمع‌آوری کنند.

آیا چنین شفافیتی برایتان ترسناک است؟ حتی اگر چنین باشد، این شفافیت و وضوح اطلاعاتی اجتناب‌ناپذیر است و جامعه بدون شک، یاد خواهد گرفت که آن را بپذیرد. شاید عجیب به نظر برسد، اما افراد، کم‌کم از این اتفاقات ناخوشایند لذت خواهند برد؛ در حالی که هرکسی به‌راحتی می‌تواند شما را ردیابی کند، شما نیز می‌توانید آنها را ردیابی کنید. درنتیجه، همه ما در آینده، نسبت به آنچه از خود ارائه می‌دهیم، آنچه هستیم و آنچه انتخاب می‌کنیم، مسئولیت‌پذیرتر خواهیم بود. چراکه باید در مقابل آن پاسخگو باشیم.

همان‌طور که دنبال کردن دیگران و ثبت مستند وقایع در آینده، به قسمت بزرگی از زندگی ما تبدیل می‌شود، پرسشگری نیز به همین میزان رشد خواهد کرد. با رشد سریع و شگفت‌انگیز محتوا در آینده، تشخیص حقیقت دشوار می‌شود. ما مجبور خواهیم بود که اطلاعات عظیمی را در جستجوی حقیقت و واقعیت به دست بیاوریم. میزان اطلاعاتی که جامعه در فضای مجازی تولید می‌کند، در هر ۱.۵ سال دو برابر می‌شود، اما بیشتر آنها متناقض و نامطمئن هستند. در حقیقت، به ازای هر واقعیتی که کشف می‌کنیم، مورد دیگری را پیدا خواهیم کرد که درباره آن مطمئن نیستیم، یا نسبت به آن اعتراض داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان