دانلود و خرید کتاب انبساط (خلاصه کتاب) اسکات سانن شاین ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انبساط (خلاصه کتاب) اثر اسکات سانن شاین

کتاب انبساط (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب انبساط (خلاصه کتاب)

کتاب انبساط (خلاصه کتاب) نوشتهٔ اسکات سانن شاین و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب به ما می‌گوید که چطور از کمترین داشته‌هایمان لذت ببریم.

درباره کتاب انبساط (خلاصه کتاب)

اسکات سانن شاین در کتاب انبساط (خلاصه کتاب) به خواننده نشان داده است که چگونه از کمترین داشته‌هایمان لذت ببریم. با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید دریابید که چگونه قدرت‌های نهفته خود را کشف کنید. برای اغلب مردم، موفقیت یعنی بیشتربه‌دست‌آوردن؛ خواه این تلاش برای پول بیشتر باشد، یا قدرت بیشتر و یا حتی جلب محبت و توجه بیشتر از حد معمول. برداشت عمومی بیشتر افراد از موفقیت، چیزی شبیه این است که هر چه بزرگ‌تر، بهتر. درنتیجهٔ این تفکر، زندگی تبدیل به تلاشی بی‌پایان برای به دست‌آوردن اموال بیشتر، قدرت بیشتر و محبت بیشتر می‌شود و گاه این بیشترخواهی تا جایی پیش می‌رود که به تصرف اموال دیگران و یا زیرپاگذاشتن احساسات دیگران می‌انجامد. مشخص است که چنین دیدگاهی به زندگی درست نیست؛ زیرا بیشترخواهی شما را به موفقیت و آرامش نمی‌رساند. در واقع، خیلی بهتر است روی این مسئله تمرکز کنید که با دارایی که درحال‌حاضر دارید، چه چیزهایی را می‌توانید به دست آورید و باید دیدگاه جدیدی نسبت به موفقیت و آرامش داشته باشید.

خواندن کتاب انبساط (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انبساط (خلاصه کتاب)

«اگر ندانید که چطور باید روی خود کنترل داشته باشید، ممکن است به خودتان و دیگران آسیب برسانید. برای اینکه از خطرِ آسیب در امان بمانید، تنها کافی است از این خطاها دوری کنید.

۱. اولین خطر، خساست است؛ ویژگی‌ای که به خاطر افراط در داشتن طرز تفکر منبسط شونده ایجاد می‌شود.

به عنوان مثال، اگرچه مدیریت دقیق منابع در طرز فکر منبسط شونده یک نکته کلیدی است، اما در اینکه تا چه حد پیش‌روی کنید، محدودیت وجود دارد. برای مثال بر اساس تفکر منبسط شونده، شما باید بر روی منابع موجود متمرکز باشید تا خود را با مقایسه کردن آزار ندهید. فرض کنیم شما یک اتومبیل بسیار بهتری است اما شما دچار خساست می‌شوید و بر طرز فکر منبسط شونده خود افراط می‌کنید.

به یاد داشته باشید که فرق صرفه‌جویی و خساست این است که صرفه‌جویی از سرمایه‌گذاری روی موارد کم‌اهمیت و بی‌اهمیت جلوگیری می‌کند، اما خساست مانع پول خرج کردن می‌شود.

۲. خطر دوم این است که ممکن است بیش از توان خود فعالیت کنید یا در لحظه، نگاه‌تان به جهت‌های متفاوتی باشد.

همانطور که توضیح دادیم در طرز فکر منبسط شونده، شما منابع مختلف را برای ارزیابی امکانات موجود مورد بررسی قرار می‌دهید، اما اگر نسبت به این‌کار وسواس زیادی داشته باشید، ممکن است بین منابع مختلف گیج شوید. برای اینکه از دنبال کردن مسیرهای بی‌انتها اجتناب کنید، باید حرفه خود را در اولویت قرار دهید، در زمینه خود متخصص شده و هر چه که می‌توانید در مورد آن یاد بگیرید.

هنگامی که زیربنای اصلی را بنا کردید، می‌توانید بررسی ایده‌های جدید را شروع کنید.

۳. در نظر داشته باشید که تغییرات، اغلب می‌توانند مفید باشند، اما تنها پس از اینکه به درستی گذشته را تحلیل کرده باشید.

اگر خوب در مورد گذشته فکر نکرده باشید، ممکن است بدون یاد گرفتن قدم بردارید. به عنوان مثال، اگر کسب‌وکار شما ورشکست شود، قطعاً باید خود را آماده کنید که یک کسب‌وکار جدید راه بیاندازید. اما قبل از آن باید بفهمید که چرا در گذشته با شکست مواجه شده‌اید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان