دانلود و خرید کتاب آمازون (خلاصه کتاب) ناتالی برگ ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمازون (خلاصه کتاب) اثر ناتالی برگ

کتاب آمازون (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آمازون (خلاصه کتاب)

کتاب آمازون (خلاصه کتاب) (چگونه آمازون انقلابی در تجارت الکترونیک بر پا کرد؟) نوشتهٔ ناتالی برگ و میا نایتز و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی شرح بر داستان «آمازون» و تجارت الکترونیک.

درباره کتاب آمازون (خلاصه کتاب)

کتاب آمازون (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «آمازون» نوشتهٔ ناتالی برگ و میا نایتز است. نویسندگان در این اثر بیان کرده‌اند که چگونه آمازون انقلابی در تجارت الکترونیک بر پا کرد؟ آن‌ها در ابتدا تاریخچه‌ای از این شرکت تجاری را شرح داده و در قسمت‌های بعد دلایل پیشرفت این شرکت را شرح داده‌اند. ناتالی برگ و میا نایتز یکی از دلایل موفقیت چشمگیر آمازون را تعهد به اصل مشتری‌مداری می‌دانند. طراحی سیستم پاداش منحصربه‌فرد خود و خلق فروشگاه‌های بدون صندوق‌دار از دیگر ویژگی‌ها و عوامل موفقیت شرکت آمازون به شمار می‌آیند.

خواندن کتاب آمازون (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آمازون (خلاصه کتاب)

«آمازون نگاه جهان را به صنعت خرده‌فروشی آنلاین تغییر داد. درواقع این شرکت انگیزه‌ای برای کسب‌وکارهای مختلف شد تا مشتری مداری را سرلوحه فعالیت‌های‌شان قرار دهند. گستردگی محصولات، کیفیت بالای خدمات و نوآوری آمازون را به کسب‌وکاری افسانه‌ای بدل کرده است. بااین‌وجود اگر آمازون چنین چشم‌انداز جدیدی را در خرده‌فروشی آنلاین ایجاد کرده، می‌توان از آن برای پیشبرد کسب‌وکارهای دیگر نیز استفاده کرد. بسیاری از کسب وکارهای آنلاین در حال ورشکستگی هستند اما اگر بتوانند کاری انجام دهند که آمازون قادر به انجامش نیست، ورق برخواهد گشت.

برای مثال آمازون بر روی بازاریابی گسترده پایه‌ریزی شده است و بر همین اساس می‌توان اقدام متفاوتی انجام داد. برای مثال فعالیت در گوشه بازار تخصصی همان چیزی است که آمازون قادر به انجامش نبوده یا حداقل به دنبال آن نیست.

این تجربه لذت‌بخش خرید است که باعث می‌شود افراد پول‌شان را خرج کنند. در این مورد باید گفت که تجربه خرید در آمازون فرایند لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی نیست بنابراین شانس زیادی برای رقیبان وجود خواهد داشت.

برای مثال فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای جان لویس ۸ آپارتمان‌هایی را طراحی کرده که در آن تمامی محصولات فروشگاه قرار داده شده است. شما قبل از اینکه چیزی را بخرید می‌توانید یک شب در آپارتمانی که با محصولات مورد علاقه‌تان چیدمان شده سر کنید و تجربه داشتن آن محصولات را قبل از خرید احساس کنید.

آمازون نیز با راه‌اندازی سرویس کمد لباس آمازون برای اعضای ویژه خود، توانست تجربه خوشایندی از خرید را در ذهن مشتریانش تداعی کند. در این سرویس اعضای ویژه آمازون می‌توانند از بین آیتم‌های لباس زنانه، مردانه، بچه‌گانه و اکسسوری، ۸ انتخاب داشته باشند. سپس آن‌ها به مدت هفت روز می‌توانند تمامی آن آیتم‌ها را در منزل امتحان کنند و پس از ۷ روز یک یا چند مورد از آن‌ها را خریداری کنند. هرچقدر تعداد کالاهایی که انتخاب می‌کنید، بیشتر باشد از تخفیف بیشتری برخوردار خواهید بود. درنهایت کالاهای مرجوعی توسط پست رایگان آمازون از شما تحویل گرفته می‌شود. این سرویس تجربه خوب و قابل لمسی را در اختیار مشتریان آمازون قرار می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای خرید بیشتر خواهد کرد.

درواقع مشتری مداری اتفاق جدیدی در صنعت تجارت خرده‌فروشی‌ها نیست. شاید بتوان گفت که سرچشمه این ایده را می‌توان از سَم والتون ۹ مدیر شرکت خرده فروشی والمارت جستجو کرد. او اعتقاد داشت که تنها رئیس واقعی در یک کسب‌وکار مشتری است. یک مشتری این حق را دارد که تمامی یک مجموعه حتی عملکرد مدیر آن را زیر سؤال ببرد زیرا او برای چیزی که می‌خرد پول پرداخت کرده است. بااین‌حال آمازون تنها به این شعار اکتفا نکرد و قدمی جلوتر گذاشت. مزیت آمازون نسبت به خرده فروش‌های سنتی تنها استفاده از خدمات آنلاین نیست بلکه آمازون از نیازهای مشتری نیز فراتر رفته است. آمازون قبل از اینکه مشتری از نیاز خود آگاه باشد، چیزی که به‌دنبالش است را در اختیارش قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان