دانلود و خرید کتاب ارکان چهار گانه اساسی (خلاصه کتاب) رنگان چاترجی ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارکان چهار گانه اساسی (خلاصه کتاب) اثر رنگان چاترجی

کتاب ارکان چهار گانه اساسی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ارکان چهار گانه اساسی (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب ارکان چهار گانه اساسی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ رنگان چاترجی و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. چهار مسیر کلیدی برای سلامتی ذهن و جسم در این خلاصه‌کتاب آمده است.

با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می‌آموزید که چگونه می‌توانید بدن و ذهن سالم‌تری داشته باشید؟

درباره خلاصه‌کتاب ارکان چهار گانه اساسی

از زمانی که فست‌فود، جای دست‌پخت‌های خانگی را گرفت و ارتباطات تصویری، از طریق گوشی‌های همراه، فرصت گپ‌وگفت‌ آدم‌ها را به حداقل رساند، ما هم به مثابه آن تغییر کردیم. در سرعتی که هرگز پیش‌بینی نمی‌کردیم، آن‌قدر درگیر مشغله‌های زندگی شدیم که هیچ چشم‌اندازی از آینده برای خودمان متصور نشدیم. روتین‌های خسته‌کننده و همیشگی، توجه‌مان را از آنچه که واقعا برای ذهن و بدنمان ضروریست، منحرف کرده و ما را به افرادی که هیچ پیوندی با نیاکان خود ندارند، تبدیل کرده است. در چنین دنیای شلوغ و پرسرعتی، جای یک سبک زندگی سالم، خالی است؛ سبکی که ما را از تنش‌ها و استرس‌های مخرب، جدا کند و به ما کمک کند تا از خود، انسان بهتر و سالم‌تری بسازیم.

خلاصه‌کتاب ارکان چهار گانه اساسی به شما در رسیدن به زندگی طبیعی و سالم کمک می‌کند.

خواندن خلاصه‌کتاب ارکان چهار گانه اساسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی و سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ارکان چهار گانه اساسی

«اگر یک روز صبح، متوجه شوید که دست‌تان کهیر زده، چه می‌کنید؟ به احتمال زیاد، به پزشک مراجعه خواهید کرد و احتمالاً پزشک‌تان، برای بهبودی و مداوای دستان شما، پمادی را تجویز خواهد کرد.

شاید چنین موقعیت‌هایی در نگاه شما عادی به نظر برسد؛ اما حقیقت ژرف‌تری در پشت آن نهفته است. طب امروز، تقریباً منحصر به تشخیص و درمان علائم بیماری شده است.

چیزی که فراموش شده، این است که بدن، سیستمی پیچیده و به هم پیوسته است؛ بنابراین، دلیل بیماری‌ها را نمی‌توان به سادگی حدس زد یا هر یک از آن‌ها را تنها مربوط به یک عامل دانست.

این مسئله، در مورد بیماری‌های روانی هم صدق می‌کند. به‌عنوان نمونه هنگامی که با علائم افسردگی نزد پزشکی بروید؛ به احتمال فراوان، دارویی برای ایجاد توازن مواد شیمایی مغزتان تجویز خواهد کرد. باید به شما بگویم این کتاب می‌گویم که افسردگی، ممکن است ناشی از رژیم غذایی نامناسب، استرس یا فعالیت فیزیکی افراطی یا تفریطی ایجاد شده باشد.

من، باور دارم که پزشکان، باید به تمرکز بیش از حد بر علائم بیماری پایان دهند و به جای آن، پیچیدگی بدن را تایید کرده و بپذیرند که تمام بخش‌های بدن، به هم پیوسته و مرتبط هستند؛ به عقیده من، می‌توان این رویکرد را «طب پیشتاز» نامید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان